* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Videoguide genom Bkk + Nana  (läst 1361 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1398
Videoguide genom Bkk + Nana
« skrivet: 16 juli 2010, 01:50:03 »
Ok jag vet inte om nån har postat just detta klipp tidigare, hittade den inte när jag tvärsökte iaf men jag tyckte att det var en väldigt informativ lite film om hur det kan se ut i Bkk och runt Nana Plaza på kvällen. Inge porr, bara lite lite naket, mest gatuscener.
http://www.hardsextube.com/plug/201064/The-Nightlife-In-Pattaya-Thailand/
Snart dags igen, feb-mar 2012! :D

Utloggad Sir

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
  • Kön: Man
SV: Videoguide genom Bkk + Nana
« Svar #1 skrivet: 16 juli 2010, 07:03:53 »
Väldigt intressant för oss som ännu inte har så stor erfarenhet av thai..

Utloggad rrconn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #2 skrivet: 12 september 2010, 23:36:59 »
nja :D lite ut daterad skulle inte använda den som referens 

Utloggad Joey1

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #3 skrivet: 13 september 2010, 16:01:07 »
Den tackar vi för! alltid gott att drömma sig iväg lite! hehe  :P
Turné i paradiset 14/7 - 13/8

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 21 september 2010, 01:55:24 »
HD genom Patpong.
Ok vet inte om det är just HD med det är bra upplösning iaf.

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #5 skrivet: 21 september 2010, 08:09:36 »
Jag kan inte påstå att jag varit speciellt mycket i patpong men den här videon tycker jag visar ganska tydligt varför man inte åker dit.. :crazy:

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #6 skrivet: 21 september 2010, 10:56:15 »
Jag kan inte påstå att jag varit speciellt mycket i patpong men den här videon tycker jag visar ganska tydligt varför man inte åker dit.. :crazy:
Jag fick också samma känsla. Det såg inte speciellt inbjudande ut. fast jag kanske kollar i det en sväng ändå, är bara nån station bort på Skytrain.

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #7 skrivet: 21 september 2010, 11:23:07 »
Om du inte ska vara i bkk en speciellt längre tid så rekommenderar jag verkligen inte att åka dit.
Spendera så mycket du kan på soi cowboy och nana plaza. Det ligger iaf inte så långt ifrån varran.

Visst går det skytrain till patpong. Det är väl saladeng man åker till om jag inte minns fel..men vafan...usch, blir iaf att man tar taxi dit..tänk också på att BTS går inte hela natten..vet inte när dom slutar gå..kl 23 nått kanske...

BTS = skytrain
MRT = subway
bra att veta...kanske

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #8 skrivet: 21 september 2010, 14:27:56 »
Jo jag har koll på BTS, har antecknat vilka stationer jag ska kliva av på om jag ska till olika ställen som Soi Cowboy, MBK, Nana osv. Bra att ha nån koll på skytrain för när jag kommer dit kommer det ändå bli ganska planlöst irrande.

Men jag har läst nåt om en Night Market i Patpong. Är den bra eller finns det bättre alternativ?

Utloggad v-power

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 25
« Svar #9 skrivet: 21 september 2010, 15:19:05 »
Patpong night market är väl ej helt fel att tillbringa en stund på. Det ska finnas en marknad vid namn Chatuchak som jag ej varit på själv men den ska visst vara ganska stor så den är nog värt ett besök men den ska visst bara vara öppen på helgerna.

http://www.bangkokhotell.com/shopping/chatuchak-market-bangkok/index.html

Utloggad v-power

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 25
« Svar #10 skrivet: 21 september 2010, 15:34:22 »
Kan väl också säga att vissa utav a gogo ställena i patpong brukar kunna salta på notan lite extra. Råkade själv ut för det när jag var där och även hört andra som råkat ut för samma sak. Har ej råkat ut för det någon annanstans men går du på en show så kan dom ta lite extra för första drinken.

Utloggad Bruno

• Mongler
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 154
« Svar #11 skrivet: 21 september 2010, 17:56:22 »
Jo jag har koll på BTS, har antecknat vilka stationer jag ska kliva av på om jag ska till olika ställen som Soi Cowboy, MBK, Nana osv. Bra att ha nån koll på skytrain för när jag kommer dit kommer det ändå bli ganska planlöst irrande.

Men jag har läst nåt om en Night Market i Patpong. Är den bra eller finns det bättre alternativ?

Bästa weekend marknaden i BKK är nog ChatuChak, också kallad JJ. Det är enkelt att hitta, ta BTS till Mo Chit, där är det skyltat. Öppet 09.00 - 18.00  på Lördagar och Söndagar(var där tidigt på dagen!).

Vad gäller nattmarknad, så föredrar jag Suan Lum framför Patpong. Också enkelt att hitta, utanför Lumpini metro station. Öppet 18:00 - midnatt. 3700 stånd samt mycket matställen.

Missa inte Sampeng Lane i Chinatown, jag brukar ta mig dit med båt (först BTS till floden och sedan 20 bath båten).

Utloggad namder

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 61
« Svar #12 skrivet: 21 september 2010, 19:11:15 »
nja :D lite ut daterad skulle inte använda den som referens 

Vad är daterat, och vad är nytt sedan filmen gjordes?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #13 skrivet: 21 september 2010, 19:29:41 »
Bästa weekend marknaden i BKK är nog ChatuChak, också kallad JJ. Det är enkelt att hitta, ta BTS till Mo Chit, där är det skyltat. Öppet 09.00 - 18.00  på Lördagar och Söndagar(var där tidigt på dagen!).

Vad gäller nattmarknad, så föredrar jag Suan Lum framför Patpong. Också enkelt att hitta, utanför Lumpini metro station. Öppet 18:00 - midnatt. 3700 stånd samt mycket matställen.

Missa inte Sampeng Lane i Chinatown, jag brukar ta mig dit med båt (först BTS till floden och sedan 20 bath båten).
Thnx! Får kolla upp det. Jag får dock se vad jag hinner, stannar nog inte så länge i storstaden innan jag drar vidare. Fast det kan vara bra att kolla runt lite nån dag och sedan shoppa innan hemfärden. Så mycket att göra och så lite tid, så många tjejer att "göra" och så lite tid.  :D

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 51
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 40
  • *Totalt: 44