0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har funderat på en grej.. Förstår att det är olika från fall till fall och allt det där, men när tjejen till största del är här i Sverige för pengarna och för pengarna som "mannen" skickar hem. Blir det inte ett ganska torftigt sexliv då? Jag menar, hon kan ju inte va sjukt sugen hela tiden och när hon väl går med på det finns det väl en viss "död sill" varning??Nu menar jag inte att just din tjej va det Daiva22, men är hon här för att man ger henne pengar försvinner väl en del av fördelarna?
Om tjejen e här bara för pengarna e de väl inget ha från början tycker ja då blir v'äl sex livet ändå inge vidare eller?o sen när man läöser en del inlägg blir man ju mörk rädd för fan man kan tro att tjejerna bara e nån sorts djävla knull maskin för vissa tomtar......glimten
Bra sagt glimten. Tyvärr tror jag att det är många tomtar som tar hit en tjej bara för att ha som en städerska som lagar mat och som ställer upp när tomten vill. Skulle hon säga nej så byts hon ut.
Ja det va ju just det jag menade, att det inte är något att ha från början.. Har dock av vissa inlägg fått intrycket att en del tycker det är värt att betala en hel del för att ha denna kvinna hos sig. Och det känns då som hela grejen är lite förstörd om det hela beror på pengar och inte hennes känslor till mannen.. Men det förekommer ju visserligen hos alla folkgrupper..Och nej, jag tror inte att de är knullmaskiner, men jag anser dock att sex är en viktig del i mina relationer.........
Sex e viktigt i mina relationer me men de ska vara på bägges vilkor o inte som man kan läsa mycke här att dom ska behaga manen om man behandlar dom som dom gudinnor dom e så lovar ja dig att du kommer att få dubbelt tillbaka o de vet ja av erfarenheter....glimten
Min dam skickar 2000-3000sek, varje månad. Det skall gå till hennes dotters skolgång, mat och uppehälle ( dom får betala ALLT i skolan plus termins avgift), samt gamla mammas kostnader. Damen jobbar själv så hon gör vad hon vill, men innan dess betalade jag. Deras tradition säger att dom ska ta hnd om de sina, vilket jag gillar. Som tidigare sagts så borde vi lära oss något där.