0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan inte låta bli att lyssna på T-Rex...Sweet mm och tycka att de är bra. Jag är inte född på det århundradet
Ebba Grön dom e så jävla bra!!! (känner trummisen i Ebba...)
Vilken musik ska du ha på din nära förestående 60-årsdag?
Jag gillar 70 - 80 talsmusiken bäst.. så för mig är det också sweet, kiss, T-rex, hurricanes, amanda lear, dan hylander raj montana band.... hmm konstigt att dem dök upp i huvudet .. , boston, status quo, ultravox, vangelis, yello magic orchestra, a flock of seagulles,... ja det finns hur mycket som helst... Rock spelas oftast när jag vill ha energi, typ vid städning, lugn musik spelas vid avslappande tillfällen...
Amanda Lear!!!!!!!!!!!!!!??. Resten var väl ok. Jag gillar 70-tal o då mest lite tyngre grejor,typ Amanda Lear
Oja :p får fortfarande rysningar till denna låt :http://www.youtube.com/watch?v=35wLK0uqo2M&feature=related#Har skivan , en handling om ha kontrakt med djävulen Hon gör upp affär med djävulen och säljer sin själ... Det är en av de disco skivorna jag gillar.. usch tur de inte visste om de på 70 talet att jag gillade disco he he he... det vågade man ej erkänna, sedan tog synthen över rocken.. då var de kört för mig..
Du vet att jag retas. Jag kan fortfarande inte plocka in henne i din repertoir. "More than a feeling" med Boston däremot
Absolut vet jag du retas, och det får du. Tycker sådant är bara kul ... så de är så lugnt så... Men denna låten var så go, och jag hatade discofjantar lool... idag kan jag lyssna på några låtar, även som Boney M som var en mardröm då, med YMCA
YMCA gjorde Village People. Jag ska tala om för dig att när jag var på en marknad i så köpte jag 3 cd.n. Då fick jag en på köpet.Jag tog Boney M:s greatest hits .Måste ha berott på Changen. Jag tar tacksamt emot tråkningarna