0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fan va coolt det var på Soi Cowboy..vi (min syrra, jag och min ex. thai gf) satte oss på en av ställena på Soi Cowboy (ute) och vi undrade vad som fanns innanför gardinen och om det var gratis att komma in där.Efter en stund satt vi alla innanför gardinen och döm om min förvåning att alla brudar var nakna med endast ett skärp på sig!!! Ganska snart hade jag o min syrra en varsin naken, skitfräsch brud i knäet.Min brutta gned sin mus mot mitt bara ben, så jag fick snigelspår, och bad mig att följa med på toaletten för en snabbis, tyvärr avböjde jag Min TGF blev svartis som fan Hennes händer var ÖVERALLT och ingenstans...fick både nacke, ansikte och ****** slickat (lämnar det åt er fantasi)Riktigt läcker naken brud med den snyggaste kroppen jag sett!!! Måste återvända dit en dag....
Så du tror inte att jag är tjej? Jag njuter av både könen sörru Älskar att titta och känna på en fin kvinnokropp liksom en snubbe oxå Jag kan garantera dig att jag är 110% kvinna
Hmmmm...verkar som att du inte riktigt litar på att jag är en tjej ändå Fråga dig omkring vettja...eller ska jag behöva skicka en bild på mina siliconlökar till dig för att du ska tro på mig Puss puss
Tråkigt att man missat det stället på Soi Cowboy Någon som vet vad FDF menar för ställe
Jag kan försäkra att FDF är tjej, men du FDF, du kan skicka bilden på siliconisarna till mig ändå...
FDF: Det vore intressant att se bild av dig men du behöver inte absolut göra det om du inte vill det.
Du kan ju börja med att lägga upp en bild på dig själv innan du ber någon annan att göra det.