* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Date in Asia!  (läst 5547 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 394
  • Kön: Man
SV: Date in Asia!
« Svar #20 skrivet: 27 maj 2010, 19:59:56 »
Jag fick det här svaret av en av tjejerna, "I work soi post office . Golden girl . Look in net" så om det är redan är bekant så slipper du ju ta en titt på nätet..
Svaret på din fråga är således.. visst finns det tjejer som jobbar i bar och även står (bör "den" göra i denna bar) för det.. sedan går väl andra i skolan och behöver pengar till examen och vissa vill ha pengar till medicin till deras barn.. Sedan kan ju vara bra att höra sig för bland damerna om man vill utvidga sina vyer till nya ställen/städer/byar som man inte känner till.

Tjejen jag mötte upp på Fillippinerna:

Raggades upp per DIA. hon mötte upp på flygplatsen, jag kom sent med flyg från hk. taxi till hotellet (akta er för att bli lurade). vi sov i samma säng första natten. osv. På hennes profil på DIA stod det att hon bodde i Makati.. (upper class stadsdel i Manilla). i själva verket bodde hon i Angeles och arbetade på bar. Skiter väl jag i. Jävligt skön mus i alla fall och perfekt kropp. Fick festa med henne o hennes "kompisar" på hennes bar 2 nätter i angeles. Cambodia bar. Jean Conde heter hon. jag har tagit bort henne från min yahoo.. men hon hade yahoo ID: hot_tempered_beauty eller något liknande.

ha de gott folks!

PS jag lär mig aldrig stava till detta lands namn..

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #21 skrivet: 27 maj 2010, 20:29:37 »
Det är kanske just därför de är bartjejer som de inte skriver det. Vill de komma i kontakt med killar/män som går till barerna så hade de ju redan fixat sin man där. De kanske vill ha någon som inte vet om deras förflutna och som inte går till barerna. Som du redan skrivit så finns det ju andra jobb i dessa städer som de kan hitta på en historia om, om de vill dölja sitt jobb.

En tjej som jag träffade i Caloocan, Manila sa till sin familj att hon jobbade som entertainer... sen fick jag frågan av hennes syster om hon gick med män och vad ska man då svara..  :scratch  off-topic

Undrar vad det kan stå i din profil... sexturist only looking for fun.. du hittar nog dina bar brudar eller så hittar dom dig, vilket de gör ganska snabbt.

Som man känner sig själv känner man andra.

Ja... Ph är amerikaniserat.. och de använder Yahoo. Sjukt jobbigt för en som hatar Yahoo.... Men ge dig till tåls. Åk dit och knulla av dig mannen ;) Kan vara värt besväret.

Tycker iof Th också är väldigt amerikaniserat. :(
« Senast ändrad: 27 maj 2010, 20:39:14 av ganglere »
:)

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
« Svar #22 skrivet: 28 maj 2010, 03:47:46 »
Filippinerna ar mini-USA, finns inget hetare for en Flappe an att kunna saga att dom ar Phil-Am! Dom har egen Basket liga med avdankande jankare PBA(istallet for NBA)
Wrestling ar extremt stort, verkar fan som dom tror att det pa riktigt! Jag tog ungarna till Areneta Colluseum sist dom var har, vuxna man i kostym kissade nastan pa sig av upphetsnig :-)
Hela landet saknar sa gott som helt matkultur, finns typ 3-4 ratter som ar atbara. Men alla junkfoods kedjorna finns. Taco Bell nar man ar bakis ar som sagt grymt!
Det enda dom gor pa fritiden ar att hanga hela dagarna i gigantiska shopping malls.
Trots att jag pratar relativt bra Thai(pluggade over 1 ar med privat larare)och bott dar i nastan 10 bast, sa ar det fan sa mycket roligare att prata med Flapparna!
Sen hatar jag Thailudrens sjukliga svartsjuka, sa djavla patetiskt. Annu varre alla ryggradslosa som kryper for dem hemma i Sverige

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #23 skrivet: 28 maj 2010, 16:59:14 »
Filippinerna ar mini-USA, finns inget hetare for en Flappe an att kunna saga att dom ar Phil-Am! Dom har egen Basket liga med avdankande jankare PBA(istallet for NBA)
Wrestling ar extremt stort, verkar fan som dom tror att det pa riktigt! Jag tog ungarna till Areneta Colluseum sist dom var har, vuxna man i kostym kissade nastan pa sig av upphetsnig :-)
Hela landet saknar sa gott som helt matkultur, finns typ 3-4 ratter som ar atbara. Men alla junkfoods kedjorna finns. Taco Bell nar man ar bakis ar som sagt grymt!
Det enda dom gor pa fritiden ar att hanga hela dagarna i gigantiska shopping malls.
Trots att jag pratar relativt bra Thai(pluggade over 1 ar med privat larare)och bott dar i nastan 10 bast, sa ar det fan sa mycket roligare att prata med Flapparna!
Sen hatar jag Thailudrens sjukliga svartsjuka, sa djavla patetiskt. Annu varre alla ryggradslosa som kryper for dem hemma i Sverige

Det där är mycket underligt egentligen.
Undrar vad det kan bero på? Rädda att tappa inkomstkällan eller vad? Short, long eller väldigt long time spelar ingen roll. Svartsjuka är de iaf.  fool

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #24 skrivet: 29 maj 2010, 02:18:17 »
Det där är mycket underligt egentligen.
Undrar vad det kan bero på? Rädda att tappa inkomstkällan eller vad? Short, long eller väldigt long time spelar ingen roll. Svartsjuka är de iaf.  fool

Ja det ar riktigt irriterande. Det slipper man helt i Filippinerna, dar dom istallet garna rekomenderar sin polare. Med tanke pa hur lite turister det ar sa borde det ju vara tvartom.
Tror pa allvar att det ar nagot medfott fel Thaiare har i huvudet :D

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #25 skrivet: 29 maj 2010, 17:42:40 »
Ni drar verkligen alla över en kam.
Ungefär som att
Tyskar är nazister, fransmän äter bara baguetter, spanjorer gillar bara paella,  thaiare är svartsjuka, filippinskor är alltid kåta...svenskar kör volvo.
Dom flesta är ju människor med olika bakgrund, uppväxt, kompisar m m.
Hmm...ju mer folk jag träffar desto mer inser jag hur komplext det är.
När jag träffar olika folkgrupper så märker jag inte så mycket av alla dom där sakerna, alla är rätt olika faktiskt...inte ens norrlänningar är speciellt tystlåtna..tvärtom verkar dom flesta snacka på som fan  :)

Hälsningar från surgalten från Sverige..hehe...

Utloggad Krokodilen

• V.I.P
  • Antal inlägg: 212
« Svar #26 skrivet: 29 maj 2010, 19:57:38 »
 thaiare är svartsjuka,

Instämmer, svartsjukan känner inga landsgränser. Det är något som vi alla på denna planet kan lida av.

Däremot har ordet avundsjuk blivit för mig väldigt bekant. Grannarna är avundsjuka eller vem som helst är avundsjuk på oss för nåt vi har gjort bra. Jag tror att hon (= min lilla långmilare, som sexpacket kallar henne) inte har samma innebörd för ordet, som vi har. Hon menar inte konkret avundsjuka (typ vi gör), utan hon menar att någon ser det som vi gjort bra, att även dom också borde göra. D.v.s. att hon använder ett ord, som kan misstolkas.

Förstod ni vad jag ville ha förklarat?
Om inte, så var inte ledsna, för jag förstår knappt ens själv vad det är frågan om.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #27 skrivet: 30 maj 2010, 01:42:04 »
Ungefär som att
Tyskar är nazister, fransmän äter bara baguetter, spanjorer gillar bara paella,  thaiare är svartsjuka, filippinskor är alltid kåta...svenskar kör volvo.
Dom flesta är ju människor med olika bakgrund, uppväxt, kompisar m m.
Hmm...ju mer folk jag träffar desto mer inser jag hur komplext det är.
När jag träffar olika folkgrupper så märker jag inte så mycket av alla dom där sakerna, alla är rätt olika faktiskt...inte ens norrlänningar är speciellt tystlåtna..tvärtom verkar dom flesta snacka på som fan  :)

Hälsningar från surgalten från Sverige..hehe...

Har du ens varit i Thailand? Kanske en dyngrak 2 veckors charter till maffiga Phuket pa sin hojd :-)

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #28 skrivet: 30 maj 2010, 16:39:29 »
jepp, varit i thailand, Hua Hin, Bangkok, Phuket och Isaan. Ingen expert, men jag tror inte på att dela in folk på det sättet.
Det finns svartsjuka afrikaner, sydamerikaner och svenskar också.
Tror inte på att det är nåt slags gemensamt för thailändare att dom är svartis av sig.
p.s.
Jag tror inte att finnar gillar knivar mer än andra heller.
p.p.s
Men thailändska tjejer är överlag jäkligt sexiga, mycket mer än filippinskor.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #29 skrivet: 30 maj 2010, 22:39:27 »
jepp, varit i thailand, Hua Hin, Bangkok, Phuket och Isaan. Ingen expert, men jag tror inte på att dela in folk på det sättet.
Det finns svartsjuka afrikaner, sydamerikaner och svenskar också.
Tror inte på att det är nåt slags gemensamt för thailändare att dom är svartis av sig.
p.s.
Jag tror inte att finnar gillar knivar mer än andra heller.
p.p.s
Men thailändska tjejer är överlag jäkligt sexiga, mycket mer än filippinskor.
Filipinskor har bröst :yahoo det är en brist vara i Thailand lol

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #30 skrivet: 31 maj 2010, 01:57:39 »
Jag kan halla med om att overlag ar brudarna snyggare i Thailand, men dom ar oftast sa forstorda att man trottnar direkt.
Dom dansar for djavla taskigt i Filippinerna, men knullar desta battre ;)

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
« Svar #31 skrivet: 31 maj 2010, 08:49:19 »
 :scratch mycket gnäll o klagande på olika tjejer från olika länder tycker tråden spårat ut nu...
 vi skulle prata om bra/trevliga saker här o inte ha detta som klagomur :coffee
mvh från söder..

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #32 skrivet: 05 juni 2010, 23:04:51 »
:scratch mycket gnäll o klagande på olika tjejer från olika länder tycker tråden spårat ut nu...
 vi skulle prata om bra/trevliga saker här o inte ha detta som klagomur :coffee

Finns inga bra/trevliga saker just nu, date in asia ligger nere så inga nya kontakter i kväll :scratch
Jag som har haft grill kväll och laddat med några öl framför datan ................... :burp

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 394
« Svar #33 skrivet: 06 juni 2010, 02:17:23 »
Finns inga bra/trevliga saker just nu, date in asia ligger nere så inga nya kontakter i kväll :scratch
Jag som har haft grill kväll och laddat med några öl framför datan ................... :burp

vill ha mer förslag innan jag avslöjar sanningen..e

Utloggad secam5

• V.I.P
  • Antal inlägg: 169
« Svar #34 skrivet: 06 juni 2010, 10:44:48 »
Vad är erat intryck av dateinasia. Är det riktiga kontakter eller är det mycket "nigeriabrev" dvs
bedrägerier etc där de vill ha pengar från oss dumma västerlänningar. Om det är största delen riktiga kontakter så bör man kanske regga sig och åka ner o hälsa på i Ph.

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 31
« Svar #35 skrivet: 06 juni 2010, 11:09:04 »
Mitt intryck är att det är seriösa kontakter, nån enstaka har man väl tvivlat på när man ser bilden i profilen och sedan chattar med de efter ett tag. En slutade tvärt att chatta efter att jag inte ville skicka pengar till hennes sjuka barn. En villa ha pengar till en cam så vi kunde hålla bättre kontakt och hon fick inget hon heller, men efter de två har jag inte blivit tillfrågad efter pengar men det kommer nog någon mer som vill ha pengar men det vill vi ju alla ha...  :D
Men det är ju gratis så du borde ge DIA en chans. Det är ju en kontakt sida över asien så det är inte enbart Ph tjejor/kvinnor där, men de är nog flest från Ph än andra länder. Engelska är ju betydligt bättre hos en Pinaya än en Thai, men visst finns det även Thai som är riktigt duktiga på engelska och vi är väl inte sämre än att vi också missar några ord ibland. Sen är ju tjejerna från Indonesien otroligt snygga, kanske en tripp till Jakarta lockar.
De flesta har ju inte alltför mycket pengar och sitta i ett internet cafe hela dagarna har de inte råd till.
Sedan har man ju som vana att alltid spana in de man själv tycker är vackra och hamnar oftast på en sida med en ladyboy..

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #36 skrivet: 06 juni 2010, 11:34:54 »
Tack för svaret. Ja, jag gillar asiatiska tjejer. Gärna lite yngre 20-25. Gillar de äldre män?
Jag börjar snabbt närma mig 50.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #37 skrivet: 06 juni 2010, 15:24:28 »
Tack för svaret. Ja, jag gillar asiatiska tjejer. Gärna lite yngre 20-25. Gillar de äldre män?
Jag börjar snabbt närma mig 50.
lol

Inga problem dom flesta vill ha en äldre eftersom han anses ha mer stålar.......

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #38 skrivet: 06 juni 2010, 16:15:11 »
lol

Inga problem dom flesta vill ha en äldre eftersom han anses ha mer stålar.......

Perfekt! Plånbok before beauty!!!  :clap: :D

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #39 skrivet: 19 juni 2010, 01:44:41 »
All heder åt den här tjejen, hon vet att ärlighet vara längst

http://www.dateinasia.com/UserProfile.aspx?uid=91f69b66-0ad7-41f6-b4f3-0981cb4ab69d

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 48
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 9
  • *Gäster: 36
  • *Totalt: 45