0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag fick det här svaret av en av tjejerna, "I work soi post office . Golden girl . Look in net" så om det är redan är bekant så slipper du ju ta en titt på nätet..Svaret på din fråga är således.. visst finns det tjejer som jobbar i bar och även står (bör "den" göra i denna bar) för det.. sedan går väl andra i skolan och behöver pengar till examen och vissa vill ha pengar till medicin till deras barn.. Sedan kan ju vara bra att höra sig för bland damerna om man vill utvidga sina vyer till nya ställen/städer/byar som man inte känner till.
Det är kanske just därför de är bartjejer som de inte skriver det. Vill de komma i kontakt med killar/män som går till barerna så hade de ju redan fixat sin man där. De kanske vill ha någon som inte vet om deras förflutna och som inte går till barerna. Som du redan skrivit så finns det ju andra jobb i dessa städer som de kan hitta på en historia om, om de vill dölja sitt jobb. En tjej som jag träffade i Caloocan, Manila sa till sin familj att hon jobbade som entertainer... sen fick jag frågan av hennes syster om hon gick med män och vad ska man då svara.. Undrar vad det kan stå i din profil... sexturist only looking for fun.. du hittar nog dina bar brudar eller så hittar dom dig, vilket de gör ganska snabbt.
Ja... Ph är amerikaniserat.. och de använder Yahoo. Sjukt jobbigt för en som hatar Yahoo.... Men ge dig till tåls. Åk dit och knulla av dig mannen Kan vara värt besväret.
Filippinerna ar mini-USA, finns inget hetare for en Flappe an att kunna saga att dom ar Phil-Am! Dom har egen Basket liga med avdankande jankare PBA(istallet for NBA)Wrestling ar extremt stort, verkar fan som dom tror att det pa riktigt! Jag tog ungarna till Areneta Colluseum sist dom var har, vuxna man i kostym kissade nastan pa sig av upphetsnig Hela landet saknar sa gott som helt matkultur, finns typ 3-4 ratter som ar atbara. Men alla junkfoods kedjorna finns. Taco Bell nar man ar bakis ar som sagt grymt!Det enda dom gor pa fritiden ar att hanga hela dagarna i gigantiska shopping malls.Trots att jag pratar relativt bra Thai(pluggade over 1 ar med privat larare)och bott dar i nastan 10 bast, sa ar det fan sa mycket roligare att prata med Flapparna! Sen hatar jag Thailudrens sjukliga svartsjuka, sa djavla patetiskt. Annu varre alla ryggradslosa som kryper for dem hemma i Sverige
Det där är mycket underligt egentligen. Undrar vad det kan bero på? Rädda att tappa inkomstkällan eller vad? Short, long eller väldigt long time spelar ingen roll. Svartsjuka är de iaf.
Ni drar verkligen alla över en kam. thaiare är svartsjuka,
Ni drar verkligen alla över en kam.Ungefär som attTyskar är nazister, fransmän äter bara baguetter, spanjorer gillar bara paella, thaiare är svartsjuka, filippinskor är alltid kåta...svenskar kör volvo.Dom flesta är ju människor med olika bakgrund, uppväxt, kompisar m m.Hmm...ju mer folk jag träffar desto mer inser jag hur komplext det är.När jag träffar olika folkgrupper så märker jag inte så mycket av alla dom där sakerna, alla är rätt olika faktiskt...inte ens norrlänningar är speciellt tystlåtna..tvärtom verkar dom flesta snacka på som fan Hälsningar från surgalten från Sverige..hehe...
jepp, varit i thailand, Hua Hin, Bangkok, Phuket och Isaan. Ingen expert, men jag tror inte på att dela in folk på det sättet.Det finns svartsjuka afrikaner, sydamerikaner och svenskar också.Tror inte på att det är nåt slags gemensamt för thailändare att dom är svartis av sig. p.s.Jag tror inte att finnar gillar knivar mer än andra heller.p.p.sMen thailändska tjejer är överlag jäkligt sexiga, mycket mer än filippinskor.
mycket gnäll o klagande på olika tjejer från olika länder tycker tråden spårat ut nu... vi skulle prata om bra/trevliga saker här o inte ha detta som klagomur
Finns inga bra/trevliga saker just nu, date in asia ligger nere så inga nya kontakter i kväll Jag som har haft grill kväll och laddat med några öl framför datan ...................
Tack för svaret. Ja, jag gillar asiatiska tjejer. Gärna lite yngre 20-25. Gillar de äldre män?Jag börjar snabbt närma mig 50.
Inga problem dom flesta vill ha en äldre eftersom han anses ha mer stålar.......