* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Date in Asia!  (läst 5549 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
  • Kön: Man
Date in Asia!
« skrivet: 24 maj 2010, 02:06:19 »
Jag vill tipsa om Date in Asia en gratis dating sida med mycket Filippinska och Thailandska tjejer. Mycket ladyboys for oss som gillar dom oxa!
Jag far cirka 30-50 svar i veckan, beror pa hur aktiv jag ar. Detta utan att ta kontakt, bara genom att vara tillgangling!
Sidan ar grymm! Har traffat manga skona tjejer via den. Har i Filippinerna ar den enda chansen for vissa brudar att traffa "forigners" om dom bor lite off. Manga skriver sina nr direkt i annonsen :P Extremt mycket lackra brudar.
Lycka till  :yahoo

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
SV: Date in Asia!
« Svar #1 skrivet: 24 maj 2010, 08:23:24 »

Klicka här så kommer ni dit.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 31
« Svar #2 skrivet: 24 maj 2010, 09:22:22 »
Kan bara hålla med, jag har varit medlem sedan Januari och har fått många seriösa kontakter... Dessutom söker de gärna 15-30 år äldre män för de är mer mogna än den killen som just gjorde de med barn, många unga mödrar som tar kontakt speciellt från filippinerna.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #3 skrivet: 24 maj 2010, 22:26:27 »
Kan bara hålla med, jag har varit medlem sedan Januari och har fått många seriösa kontakter... Dessutom söker de gärna 15-30 år äldre män för de är mer mogna än den killen som just gjorde de med barn, många unga mödrar som tar kontakt speciellt från filippinerna.

Eller så är det så att 15-30år äldre anses ha mer pengar  lol

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 394
« Svar #4 skrivet: 24 maj 2010, 23:53:48 »
Jag har träffat ca 5 tjejer därifrån. Thailändskorna jag har träffat har varit mycket trevliga. Filippinskorna är extremt lätta att få omkull, och oerhört desperata på den sidan :) Men bra att fixa nån där som backup innan man landar. Jag avråder från Filippinerna för att det är så fruktansvärt slummigt. Usch.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #5 skrivet: 25 maj 2010, 01:57:09 »
Jag har träffat ca 5 tjejer därifrån. Thailändskorna jag har träffat har varit mycket trevliga. Filippinskorna är extremt lätta att få omkull, och oerhört desperata på den sidan :) Men bra att fixa nån där som backup innan man landar. Jag avråder från Filippinerna för att det är så fruktansvärt slummigt. Usch.

Visst ar det skitigare och fattigare. Men det finns riktiga godbitar har oxa. Greenbelt i Makati slar ut hela Bangkoks shopping district med hastlangder.
Nar ni laser vad tjejerna skriver om sig sjalva sa ser ni klass skillnaden pa Engelskan. De flesta Thai brudarna skriver "im good girl, long hair" eller nagot annat skit intressant :scratch
Ja och Thai brudar brukar ju vara svara "fa omkull"  lol

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #6 skrivet: 25 maj 2010, 13:36:53 »
Visst ar det skitigare och fattigare. Men det finns riktiga godbitar har oxa. Greenbelt i Makati slar ut hela Bangkoks shopping district med hastlangder.
Nar ni laser vad tjejerna skriver om sig sjalva sa ser ni klass skillnaden pa Engelskan. De flesta Thai brudarna skriver "im good girl, long hair" eller nagot annat skit intressant :scratch
Va tvungen att regga mig på dateinasia då alla andra sidor kostar pengar.....
Den första tjejen jag klickar på vill ha detta

I want to meet a Male
with age from 18 to 80
and I want to meet for Friendship, Romance, Marriage or Other.

i want a man hu can help me to finish my studies !
  lol

Kunde hon inte bara skriva jag vill ha stålar....

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #7 skrivet: 25 maj 2010, 23:51:55 »
Helt sjukt reggade mig sitter och kollar på lite bilder, får hur många medelanden som helst och då
har jag inte lagt upp någon bild på mig. Alla från filipinska tjejer....

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #8 skrivet: 26 maj 2010, 01:33:33 »
Helt sjukt reggade mig sitter och kollar på lite bilder, får hur många medelanden som helst och då
har jag inte lagt upp någon bild på mig. Alla från filipinska tjejer....
Sidan ar grymm, eller hur?

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #9 skrivet: 26 maj 2010, 01:36:48 »
Sidan ar grymm, eller hur?
Lätt att den är, men är det ingen i Filipinerna som har msn? använder verkligen alla yahoo messenger?

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #10 skrivet: 26 maj 2010, 11:37:25 »
De flesta har ym, yahoo messenger men vad spelar det för roll vad man har. Är det något som du saknar från msn eller funkar det inte.  :hmm Själv har jag ym för jag gillar inte msn man har då inga problem med att chatta med de med msn.
Skaffa ett ym så är säkert ditt problem löst...  :yahoo 

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #11 skrivet: 26 maj 2010, 19:02:49 »
Va tvungen att regga mig på dateinasia då alla andra sidor kostar pengar.....
Den första tjejen jag klickar på vill ha detta

I want to meet a Male
with age from 18 to 80
and I want to meet for Friendship, Romance, Marriage or Other.

i want a man hu can help me to finish my studies !
  lol

Kunde hon inte bara skriva jag vill ha stålar....

Hon kanske verkligen studerar och har det svårt med pengar?

På sådana där sidor finns det ju aldrig några bartjejer. Ias skriver de inte det.  Kanske bartjejer inte använder internet? ???
:)

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #12 skrivet: 26 maj 2010, 20:09:50 »
Jag fick det här svaret av en av tjejerna, "I work soi post office . Golden girl . Look in net" så om det är redan är bekant så slipper du ju ta en titt på nätet..
Svaret på din fråga är således.. visst finns det tjejer som jobbar i bar och även står (bör "den" göra i denna bar) för det.. sedan går väl andra i skolan och behöver pengar till examen och vissa vill ha pengar till medicin till deras barn.. Sedan kan ju vara bra att höra sig för bland damerna om man vill utvidga sina vyer till nya ställen/städer/byar som man inte känner till.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #13 skrivet: 26 maj 2010, 21:35:50 »
Hon kanske verkligen studerar och har det svårt med pengar?

På sådana där sidor finns det ju aldrig några bartjejer. Ias skriver de inte det.  Kanske bartjejer inte använder internet? ???

Har inte sagt att hon inte skulle studera men den mening tolkar jag att hon vill ha en man som betalar hennes studier.
Hon verkar inte vara ute efter kärlek utan enbart studiemedel.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #14 skrivet: 27 maj 2010, 03:34:37 »
Vissa av brudarna star ju tom i sin bar outfits pa sidan. Sen kan man ju kolla vad dom skriver att dom kommer ifran,  manga forsoker vara smarta och skriva narliggande som Chon-Buri i Thailand och Pampanga i Filippinerna.
Av alla bar brudar jag varit med genom aren har i Filippinerna ar typ 80-90 % reggade pa dating sidor, extra bonus pengar.
Sen ar det sa har att vissa har ingen annan chans att traffa en forigner om dom typ bor i Cagayan De Oro pa Mindonao, dar det knappt finns en turist och an mindre barer.
Men visst kan man hitta sma ororda, oforstorda sma skonheter. Jag tycker det blir bade mer spannande och roligare att plocka upp brudar och transar sa har. :P

klasson

• Gäst
« Svar #15 skrivet: 27 maj 2010, 16:13:09 »
Jag får tacka för tipset. Många fina tjejer där :) Kul att den är gratis också!

Oj, nu vart det ett tag sen man var här inne och snokade. Var tvungen att ta ett brake efter sista resan i mars så suget skulle försvinna lite.. haha.  off-topic

Mvh Klasson

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #16 skrivet: 27 maj 2010, 17:54:05 »
Skulle vara bättre om fler skrev rakt ut att de är bartjejer. Det kan ju vara en fördel att ha kontakt med någon sådan om man planerar att besöka något ställe. Lite uppgjort på förhand. Bara för att de är från t.ex. Pattaya eller Angeles behöver ju det inte betyda att de är bartjejer. Finns väl andra tjejer också där.

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #17 skrivet: 27 maj 2010, 18:29:49 »
Det är kanske just därför de är bartjejer som de inte skriver det. Vill de komma i kontakt med killar/män som går till barerna så hade de ju redan fixat sin man där. De kanske vill ha någon som inte vet om deras förflutna och som inte går till barerna. Som du redan skrivit så finns det ju andra jobb i dessa städer som de kan hitta på en historia om, om de vill dölja sitt jobb.

En tjej som jag träffade i Caloocan, Manila sa till sin familj att hon jobbade som entertainer... sen fick jag frågan av hennes syster om hon gick med män och vad ska man då svara..  :scratch  off-topic

Undrar vad det kan stå i din profil... sexturist only looking for fun.. du hittar nog dina bar brudar eller så hittar dom dig, vilket de gör ganska snabbt.

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #18 skrivet: 27 maj 2010, 19:52:29 »

helt klart! filippinskorna är extremt bra på engelska! och... tyvärr är det väl så att det är pga den amerikanska närvaron.. vilket gjorde landet ... tråkigt nog allt för amerikaniserat.

Snygga och sexiga helt klart! men brottsligheten torde vara den dubbla, likaså fattigdomen. Nån som har siffror på det? Th kontra Ph..

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #19 skrivet: 27 maj 2010, 19:54:31 »
Lätt att den är, men är det ingen i Filipinerna som har msn? använder verkligen alla yahoo messenger?

Ja... Ph är amerikaniserat.. och de använder Yahoo. Sjukt jobbigt för en som hatar Yahoo.... Men ge dig till tåls. Åk dit och knulla av dig mannen ;) Kan vara värt besväret.

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #20 skrivet: 27 maj 2010, 19:59:56 »
Jag fick det här svaret av en av tjejerna, "I work soi post office . Golden girl . Look in net" så om det är redan är bekant så slipper du ju ta en titt på nätet..
Svaret på din fråga är således.. visst finns det tjejer som jobbar i bar och även står (bör "den" göra i denna bar) för det.. sedan går väl andra i skolan och behöver pengar till examen och vissa vill ha pengar till medicin till deras barn.. Sedan kan ju vara bra att höra sig för bland damerna om man vill utvidga sina vyer till nya ställen/städer/byar som man inte känner till.

Tjejen jag mötte upp på Fillippinerna:

Raggades upp per DIA. hon mötte upp på flygplatsen, jag kom sent med flyg från hk. taxi till hotellet (akta er för att bli lurade). vi sov i samma säng första natten. osv. På hennes profil på DIA stod det att hon bodde i Makati.. (upper class stadsdel i Manilla). i själva verket bodde hon i Angeles och arbetade på bar. Skiter väl jag i. Jävligt skön mus i alla fall och perfekt kropp. Fick festa med henne o hennes "kompisar" på hennes bar 2 nätter i angeles. Cambodia bar. Jean Conde heter hon. jag har tagit bort henne från min yahoo.. men hon hade yahoo ID: hot_tempered_beauty eller något liknande.

ha de gott folks!

PS jag lär mig aldrig stava till detta lands namn..

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #21 skrivet: 27 maj 2010, 20:29:37 »
Det är kanske just därför de är bartjejer som de inte skriver det. Vill de komma i kontakt med killar/män som går till barerna så hade de ju redan fixat sin man där. De kanske vill ha någon som inte vet om deras förflutna och som inte går till barerna. Som du redan skrivit så finns det ju andra jobb i dessa städer som de kan hitta på en historia om, om de vill dölja sitt jobb.

En tjej som jag träffade i Caloocan, Manila sa till sin familj att hon jobbade som entertainer... sen fick jag frågan av hennes syster om hon gick med män och vad ska man då svara..  :scratch  off-topic

Undrar vad det kan stå i din profil... sexturist only looking for fun.. du hittar nog dina bar brudar eller så hittar dom dig, vilket de gör ganska snabbt.

Som man känner sig själv känner man andra.

Ja... Ph är amerikaniserat.. och de använder Yahoo. Sjukt jobbigt för en som hatar Yahoo.... Men ge dig till tåls. Åk dit och knulla av dig mannen ;) Kan vara värt besväret.

Tycker iof Th också är väldigt amerikaniserat. :(
« Senast ändrad: 27 maj 2010, 20:39:14 av ganglere »

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #22 skrivet: 28 maj 2010, 03:47:46 »
Filippinerna ar mini-USA, finns inget hetare for en Flappe an att kunna saga att dom ar Phil-Am! Dom har egen Basket liga med avdankande jankare PBA(istallet for NBA)
Wrestling ar extremt stort, verkar fan som dom tror att det pa riktigt! Jag tog ungarna till Areneta Colluseum sist dom var har, vuxna man i kostym kissade nastan pa sig av upphetsnig :-)
Hela landet saknar sa gott som helt matkultur, finns typ 3-4 ratter som ar atbara. Men alla junkfoods kedjorna finns. Taco Bell nar man ar bakis ar som sagt grymt!
Det enda dom gor pa fritiden ar att hanga hela dagarna i gigantiska shopping malls.
Trots att jag pratar relativt bra Thai(pluggade over 1 ar med privat larare)och bott dar i nastan 10 bast, sa ar det fan sa mycket roligare att prata med Flapparna!
Sen hatar jag Thailudrens sjukliga svartsjuka, sa djavla patetiskt. Annu varre alla ryggradslosa som kryper for dem hemma i Sverige

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #23 skrivet: 28 maj 2010, 16:59:14 »
Filippinerna ar mini-USA, finns inget hetare for en Flappe an att kunna saga att dom ar Phil-Am! Dom har egen Basket liga med avdankande jankare PBA(istallet for NBA)
Wrestling ar extremt stort, verkar fan som dom tror att det pa riktigt! Jag tog ungarna till Areneta Colluseum sist dom var har, vuxna man i kostym kissade nastan pa sig av upphetsnig :-)
Hela landet saknar sa gott som helt matkultur, finns typ 3-4 ratter som ar atbara. Men alla junkfoods kedjorna finns. Taco Bell nar man ar bakis ar som sagt grymt!
Det enda dom gor pa fritiden ar att hanga hela dagarna i gigantiska shopping malls.
Trots att jag pratar relativt bra Thai(pluggade over 1 ar med privat larare)och bott dar i nastan 10 bast, sa ar det fan sa mycket roligare att prata med Flapparna!
Sen hatar jag Thailudrens sjukliga svartsjuka, sa djavla patetiskt. Annu varre alla ryggradslosa som kryper for dem hemma i Sverige

Det där är mycket underligt egentligen.
Undrar vad det kan bero på? Rädda att tappa inkomstkällan eller vad? Short, long eller väldigt long time spelar ingen roll. Svartsjuka är de iaf.  fool

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #24 skrivet: 29 maj 2010, 02:18:17 »
Det där är mycket underligt egentligen.
Undrar vad det kan bero på? Rädda att tappa inkomstkällan eller vad? Short, long eller väldigt long time spelar ingen roll. Svartsjuka är de iaf.  fool

Ja det ar riktigt irriterande. Det slipper man helt i Filippinerna, dar dom istallet garna rekomenderar sin polare. Med tanke pa hur lite turister det ar sa borde det ju vara tvartom.
Tror pa allvar att det ar nagot medfott fel Thaiare har i huvudet :D

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #25 skrivet: 29 maj 2010, 17:42:40 »
Ni drar verkligen alla över en kam.
Ungefär som att
Tyskar är nazister, fransmän äter bara baguetter, spanjorer gillar bara paella,  thaiare är svartsjuka, filippinskor är alltid kåta...svenskar kör volvo.
Dom flesta är ju människor med olika bakgrund, uppväxt, kompisar m m.
Hmm...ju mer folk jag träffar desto mer inser jag hur komplext det är.
När jag träffar olika folkgrupper så märker jag inte så mycket av alla dom där sakerna, alla är rätt olika faktiskt...inte ens norrlänningar är speciellt tystlåtna..tvärtom verkar dom flesta snacka på som fan  :)

Hälsningar från surgalten från Sverige..hehe...

Utloggad Krokodilen

• V.I.P
  • Antal inlägg: 212
« Svar #26 skrivet: 29 maj 2010, 19:57:38 »
 thaiare är svartsjuka,

Instämmer, svartsjukan känner inga landsgränser. Det är något som vi alla på denna planet kan lida av.

Däremot har ordet avundsjuk blivit för mig väldigt bekant. Grannarna är avundsjuka eller vem som helst är avundsjuk på oss för nåt vi har gjort bra. Jag tror att hon (= min lilla långmilare, som sexpacket kallar henne) inte har samma innebörd för ordet, som vi har. Hon menar inte konkret avundsjuka (typ vi gör), utan hon menar att någon ser det som vi gjort bra, att även dom också borde göra. D.v.s. att hon använder ett ord, som kan misstolkas.

Förstod ni vad jag ville ha förklarat?
Om inte, så var inte ledsna, för jag förstår knappt ens själv vad det är frågan om.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #27 skrivet: 30 maj 2010, 01:42:04 »
Ungefär som att
Tyskar är nazister, fransmän äter bara baguetter, spanjorer gillar bara paella,  thaiare är svartsjuka, filippinskor är alltid kåta...svenskar kör volvo.
Dom flesta är ju människor med olika bakgrund, uppväxt, kompisar m m.
Hmm...ju mer folk jag träffar desto mer inser jag hur komplext det är.
När jag träffar olika folkgrupper så märker jag inte så mycket av alla dom där sakerna, alla är rätt olika faktiskt...inte ens norrlänningar är speciellt tystlåtna..tvärtom verkar dom flesta snacka på som fan  :)

Hälsningar från surgalten från Sverige..hehe...

Har du ens varit i Thailand? Kanske en dyngrak 2 veckors charter till maffiga Phuket pa sin hojd :-)

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #28 skrivet: 30 maj 2010, 16:39:29 »
jepp, varit i thailand, Hua Hin, Bangkok, Phuket och Isaan. Ingen expert, men jag tror inte på att dela in folk på det sättet.
Det finns svartsjuka afrikaner, sydamerikaner och svenskar också.
Tror inte på att det är nåt slags gemensamt för thailändare att dom är svartis av sig.
p.s.
Jag tror inte att finnar gillar knivar mer än andra heller.
p.p.s
Men thailändska tjejer är överlag jäkligt sexiga, mycket mer än filippinskor.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #29 skrivet: 30 maj 2010, 22:39:27 »
jepp, varit i thailand, Hua Hin, Bangkok, Phuket och Isaan. Ingen expert, men jag tror inte på att dela in folk på det sättet.
Det finns svartsjuka afrikaner, sydamerikaner och svenskar också.
Tror inte på att det är nåt slags gemensamt för thailändare att dom är svartis av sig.
p.s.
Jag tror inte att finnar gillar knivar mer än andra heller.
p.p.s
Men thailändska tjejer är överlag jäkligt sexiga, mycket mer än filippinskor.
Filipinskor har bröst :yahoo det är en brist vara i Thailand lol

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #30 skrivet: 31 maj 2010, 01:57:39 »
Jag kan halla med om att overlag ar brudarna snyggare i Thailand, men dom ar oftast sa forstorda att man trottnar direkt.
Dom dansar for djavla taskigt i Filippinerna, men knullar desta battre ;)

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
« Svar #31 skrivet: 31 maj 2010, 08:49:19 »
 :scratch mycket gnäll o klagande på olika tjejer från olika länder tycker tråden spårat ut nu...
 vi skulle prata om bra/trevliga saker här o inte ha detta som klagomur :coffee
mvh från söder..

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #32 skrivet: 05 juni 2010, 23:04:51 »
:scratch mycket gnäll o klagande på olika tjejer från olika länder tycker tråden spårat ut nu...
 vi skulle prata om bra/trevliga saker här o inte ha detta som klagomur :coffee

Finns inga bra/trevliga saker just nu, date in asia ligger nere så inga nya kontakter i kväll :scratch
Jag som har haft grill kväll och laddat med några öl framför datan ................... :burp

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #33 skrivet: 06 juni 2010, 02:17:23 »
Finns inga bra/trevliga saker just nu, date in asia ligger nere så inga nya kontakter i kväll :scratch
Jag som har haft grill kväll och laddat med några öl framför datan ................... :burp

vill ha mer förslag innan jag avslöjar sanningen..e

Utloggad secam5

• V.I.P
  • Antal inlägg: 169
« Svar #34 skrivet: 06 juni 2010, 10:44:48 »
Vad är erat intryck av dateinasia. Är det riktiga kontakter eller är det mycket "nigeriabrev" dvs
bedrägerier etc där de vill ha pengar från oss dumma västerlänningar. Om det är största delen riktiga kontakter så bör man kanske regga sig och åka ner o hälsa på i Ph.

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #35 skrivet: 06 juni 2010, 11:09:04 »
Mitt intryck är att det är seriösa kontakter, nån enstaka har man väl tvivlat på när man ser bilden i profilen och sedan chattar med de efter ett tag. En slutade tvärt att chatta efter att jag inte ville skicka pengar till hennes sjuka barn. En villa ha pengar till en cam så vi kunde hålla bättre kontakt och hon fick inget hon heller, men efter de två har jag inte blivit tillfrågad efter pengar men det kommer nog någon mer som vill ha pengar men det vill vi ju alla ha...  :D
Men det är ju gratis så du borde ge DIA en chans. Det är ju en kontakt sida över asien så det är inte enbart Ph tjejor/kvinnor där, men de är nog flest från Ph än andra länder. Engelska är ju betydligt bättre hos en Pinaya än en Thai, men visst finns det även Thai som är riktigt duktiga på engelska och vi är väl inte sämre än att vi också missar några ord ibland. Sen är ju tjejerna från Indonesien otroligt snygga, kanske en tripp till Jakarta lockar.
De flesta har ju inte alltför mycket pengar och sitta i ett internet cafe hela dagarna har de inte råd till.
Sedan har man ju som vana att alltid spana in de man själv tycker är vackra och hamnar oftast på en sida med en ladyboy..

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #36 skrivet: 06 juni 2010, 11:34:54 »
Tack för svaret. Ja, jag gillar asiatiska tjejer. Gärna lite yngre 20-25. Gillar de äldre män?
Jag börjar snabbt närma mig 50.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #37 skrivet: 06 juni 2010, 15:24:28 »
Tack för svaret. Ja, jag gillar asiatiska tjejer. Gärna lite yngre 20-25. Gillar de äldre män?
Jag börjar snabbt närma mig 50.
lol

Inga problem dom flesta vill ha en äldre eftersom han anses ha mer stålar.......

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #38 skrivet: 06 juni 2010, 16:15:11 »
lol

Inga problem dom flesta vill ha en äldre eftersom han anses ha mer stålar.......

Perfekt! Plånbok before beauty!!!  :clap: :D

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #39 skrivet: 19 juni 2010, 01:44:41 »
All heder åt den här tjejen, hon vet att ärlighet vara längst

http://www.dateinasia.com/UserProfile.aspx?uid=91f69b66-0ad7-41f6-b4f3-0981cb4ab69d

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #40 skrivet: 19 juni 2010, 10:24:31 »
Hmmm... Lite kortfattad presentation men vad är det som gör henne speciellt dum?
(Eller var du inte ironisk?)  Är inte många tjejers presentaion så i DateInAsia?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
« Svar #41 skrivet: 19 juni 2010, 11:13:58 »
Hmmm... Lite kortfattad presentation men vad är det som gör henne speciellt dum?
(Eller var du inte ironisk?)  Är inte många tjejers presentaion så i DateInAsia?
Det är väl inget som gör henne dum?

Däremot så är hon ärlig när hon skriver vad hon jobbar med.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #42 skrivet: 19 juni 2010, 13:54:08 »
Aldrig sagt att hon skulle vara dum....men läs Kurios svar han förstog.

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #43 skrivet: 19 juni 2010, 16:12:26 »
Sorry! Läste bara den fria texten.
Ja, det är ju faktiskt schysst. Då vet hon att de som kontaktar henne inte kommer att rygga tillbaka av att hon jobbar som glädjespridare!

Utloggad Bruno

• Mongler
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 154
« Svar #44 skrivet: 19 juli 2010, 13:41:38 »
Jag har fortfarande en del kontakt med en dam jag träffade på DIA.
Hon är från Östra delarna av Thailand och har ett bra jobb.  Jag var nere och hälsade på henne i vintras för första gången, och hon tog mig med på en trip runt i regionen. Hon stod för bil och bensin, samt ca: hälften av restaurangnotorna, jag fick betala hotellen samt övriga matintag. Mycket trevlig resa, så alla man möter online är inte barflickor. Chatta lite med de som är äldre än 19 så har de ofta ett annat behov än just pengar, den jag var hos var 30+ men söt som socker, 45 kilo och gillade mest att k****a..

Utloggad secam5

• V.I.P
« Svar #45 skrivet: 21 juli 2010, 01:08:38 »
Tack för intressant info.
Jag får nog börja öppna upp lite för lite äldre tjejer också, även om jag
är sjukt svag för 18-25-sötisarna!

Men även där verkar det som att det finns många på DIA som är vanliga
tjejer som vill träffa en utländsk man.

Utloggad stema

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 16
« Svar #46 skrivet: 05 augusti 2010, 10:32:29 »
Tack Kurious för tipset om denna tråden.
Mycket intressant!

Utloggad stema

• Junior
  • *
« Svar #47 skrivet: 05 augusti 2010, 10:34:03 »
"Kurios" menar jag ju naturligtvis, ursäkta felstavningen!

Utloggad tyson

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #48 skrivet: 05 augusti 2010, 14:30:36 »
Date in Asia kan säkert vara värt att testa. Var nere och träffade en tjej som jag kontaktat via Thai Love Links och hon var visst med på DIA också. Själv letar jag efter rejäla och bra tjejer, vilket det tycks finnas en del av på siterna.

Utloggad stema

• Junior
  • *
« Svar #49 skrivet: 05 augusti 2010, 17:15:19 »
Många av tjejerna på DIA verkar väldigt pryda. De flesta kan absolut inte tänka sig sex innan äktenskapet, vill absolut inte prata om det.
Ni som vet, är detta en äkta attityd eller vill dom vara verka seriösa i tron att det isf r lättare kunna på en man på kroken?

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 632
  • En grön mans uppgift
« Svar #50 skrivet: 06 augusti 2010, 18:34:19 »
Tack för tipset ! Men man blir litte misstänksam på den, men verka lugnt. Jag är väldig nojjig man :p

Ska också undersöka denna sida :)
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad Nebraska

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 128
« Svar #51 skrivet: 06 augusti 2010, 21:22:41 »
Många av tjejerna på DIA verkar väldigt pryda. De flesta kan absolut inte tänka sig sex innan äktenskapet, vill absolut inte prata om det.
Ni som vet, är detta en äkta attityd eller vill dom vara verka seriösa i tron att det isf r lättare kunna på en man på kroken?

På Date In Asia hänger tjejer som vill ha en farang. Så är det! Skälen är olika. Skulle gissa att cirka hälften är vanliga thailändska tjejer med skapliga jobb som ekonom, sekreterare eller lärare. En fjärdedel är proffs eller halvproffs, tjejer som knegar på fabrik, säljer t-shirts eller masserar på dagarna och hänger på "Biergarten" eller andra freelanceställen på kvällarna.
Den återstående fjärdedelen är ladyboys. De är mest aggressiva i sina presentationer och bäst mejkade på bilderna.

Generellt sett är det lättraggat på DIA.

Finally found a place they could never reach
Sipping singha beer on pattaya beach
Singha beer don’t ask no questions
Singha beer don’t tell no lies

Utloggad stema

• Junior
  • *
« Svar #52 skrivet: 06 augusti 2010, 21:53:58 »
Håller med dig, Nebraska, lättraggat är nog bara förnamnet. Tycker att tjejerna från Filippinerna är de som är mest angelägna att träffa en västerländsk man. Har testat några av dem i åldern 18-40 år och det verkar inte vara så svårt om man vill ha en relation. Dessutom har jag aldrig råkat ut för att någon har velat ha pengar tillsända sig. Ofta har tjejerna många syskon eller barn och tror väl kanske att dom blir försörjda.  :)

Utloggad tyson

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #53 skrivet: 10 augusti 2010, 17:07:25 »
Jag tror inte de tjejerna spelar, helt enkelt därför att det inte ligger för dem och dessutom verkar rätt krångligt. Tror det är vanligare att tjejerna är hyfsat "seriösa", men spelar mer promiskuösa för att de tror att svenne banan vill ha det så.. vi uppfattas nog rätt ofta med rätta som oseriösa. Överlag uppfattar jag ändå thaitjejer som ärliga och pålitliga, även de som arbetar i barer. Har dock själv aldrig gått hem med en bartjej, men skulle kanske kunna göra det om det var så.

Utloggad crasch

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 37
« Svar #54 skrivet: 10 augusti 2010, 17:52:32 »
Blev medlem på sidan i måndag.. herrejävlar va enkelt det verkar vara att skaffa sig något där asså.. Tjejerna är ju inte fula direkt heller..

Fan, någon som har nått jobb på distans att rekommendera ?

Utloggad Altec

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #55 skrivet: 11 augusti 2010, 20:52:04 »
Denna sida har jag missat helt, tack för tipset :).

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 49
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 8
  • *Gäster: 42
  • *Totalt: 50