* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Date in Asia!  (läst 5546 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
  • Kön: Man
Date in Asia!
« skrivet: 24 maj 2010, 02:06:19 »
Jag vill tipsa om Date in Asia en gratis dating sida med mycket Filippinska och Thailandska tjejer. Mycket ladyboys for oss som gillar dom oxa!
Jag far cirka 30-50 svar i veckan, beror pa hur aktiv jag ar. Detta utan att ta kontakt, bara genom att vara tillgangling!
Sidan ar grymm! Har traffat manga skona tjejer via den. Har i Filippinerna ar den enda chansen for vissa brudar att traffa "forigners" om dom bor lite off. Manga skriver sina nr direkt i annonsen :P Extremt mycket lackra brudar.
Lycka till  :yahoo

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
SV: Date in Asia!
« Svar #1 skrivet: 24 maj 2010, 08:23:24 »

Klicka här så kommer ni dit.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 31
« Svar #2 skrivet: 24 maj 2010, 09:22:22 »
Kan bara hålla med, jag har varit medlem sedan Januari och har fått många seriösa kontakter... Dessutom söker de gärna 15-30 år äldre män för de är mer mogna än den killen som just gjorde de med barn, många unga mödrar som tar kontakt speciellt från filippinerna.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #3 skrivet: 24 maj 2010, 22:26:27 »
Kan bara hålla med, jag har varit medlem sedan Januari och har fått många seriösa kontakter... Dessutom söker de gärna 15-30 år äldre män för de är mer mogna än den killen som just gjorde de med barn, många unga mödrar som tar kontakt speciellt från filippinerna.

Eller så är det så att 15-30år äldre anses ha mer pengar  lol

Inloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 394
« Svar #4 skrivet: 24 maj 2010, 23:53:48 »
Jag har träffat ca 5 tjejer därifrån. Thailändskorna jag har träffat har varit mycket trevliga. Filippinskorna är extremt lätta att få omkull, och oerhört desperata på den sidan :) Men bra att fixa nån där som backup innan man landar. Jag avråder från Filippinerna för att det är så fruktansvärt slummigt. Usch.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #5 skrivet: 25 maj 2010, 01:57:09 »
Jag har träffat ca 5 tjejer därifrån. Thailändskorna jag har träffat har varit mycket trevliga. Filippinskorna är extremt lätta att få omkull, och oerhört desperata på den sidan :) Men bra att fixa nån där som backup innan man landar. Jag avråder från Filippinerna för att det är så fruktansvärt slummigt. Usch.

Visst ar det skitigare och fattigare. Men det finns riktiga godbitar har oxa. Greenbelt i Makati slar ut hela Bangkoks shopping district med hastlangder.
Nar ni laser vad tjejerna skriver om sig sjalva sa ser ni klass skillnaden pa Engelskan. De flesta Thai brudarna skriver "im good girl, long hair" eller nagot annat skit intressant :scratch
Ja och Thai brudar brukar ju vara svara "fa omkull"  lol

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #6 skrivet: 25 maj 2010, 13:36:53 »
Visst ar det skitigare och fattigare. Men det finns riktiga godbitar har oxa. Greenbelt i Makati slar ut hela Bangkoks shopping district med hastlangder.
Nar ni laser vad tjejerna skriver om sig sjalva sa ser ni klass skillnaden pa Engelskan. De flesta Thai brudarna skriver "im good girl, long hair" eller nagot annat skit intressant :scratch
Va tvungen att regga mig på dateinasia då alla andra sidor kostar pengar.....
Den första tjejen jag klickar på vill ha detta

I want to meet a Male
with age from 18 to 80
and I want to meet for Friendship, Romance, Marriage or Other.

i want a man hu can help me to finish my studies !
  lol

Kunde hon inte bara skriva jag vill ha stålar....

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #7 skrivet: 25 maj 2010, 23:51:55 »
Helt sjukt reggade mig sitter och kollar på lite bilder, får hur många medelanden som helst och då
har jag inte lagt upp någon bild på mig. Alla från filipinska tjejer....

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #8 skrivet: 26 maj 2010, 01:33:33 »
Helt sjukt reggade mig sitter och kollar på lite bilder, får hur många medelanden som helst och då
har jag inte lagt upp någon bild på mig. Alla från filipinska tjejer....
Sidan ar grymm, eller hur?

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #9 skrivet: 26 maj 2010, 01:36:48 »
Sidan ar grymm, eller hur?
Lätt att den är, men är det ingen i Filipinerna som har msn? använder verkligen alla yahoo messenger?

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #10 skrivet: 26 maj 2010, 11:37:25 »
De flesta har ym, yahoo messenger men vad spelar det för roll vad man har. Är det något som du saknar från msn eller funkar det inte.  :hmm Själv har jag ym för jag gillar inte msn man har då inga problem med att chatta med de med msn.
Skaffa ett ym så är säkert ditt problem löst...  :yahoo 

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #11 skrivet: 26 maj 2010, 19:02:49 »
Va tvungen att regga mig på dateinasia då alla andra sidor kostar pengar.....
Den första tjejen jag klickar på vill ha detta

I want to meet a Male
with age from 18 to 80
and I want to meet for Friendship, Romance, Marriage or Other.

i want a man hu can help me to finish my studies !
  lol

Kunde hon inte bara skriva jag vill ha stålar....

Hon kanske verkligen studerar och har det svårt med pengar?

På sådana där sidor finns det ju aldrig några bartjejer. Ias skriver de inte det.  Kanske bartjejer inte använder internet? ???
:)

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #12 skrivet: 26 maj 2010, 20:09:50 »
Jag fick det här svaret av en av tjejerna, "I work soi post office . Golden girl . Look in net" så om det är redan är bekant så slipper du ju ta en titt på nätet..
Svaret på din fråga är således.. visst finns det tjejer som jobbar i bar och även står (bör "den" göra i denna bar) för det.. sedan går väl andra i skolan och behöver pengar till examen och vissa vill ha pengar till medicin till deras barn.. Sedan kan ju vara bra att höra sig för bland damerna om man vill utvidga sina vyer till nya ställen/städer/byar som man inte känner till.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #13 skrivet: 26 maj 2010, 21:35:50 »
Hon kanske verkligen studerar och har det svårt med pengar?

På sådana där sidor finns det ju aldrig några bartjejer. Ias skriver de inte det.  Kanske bartjejer inte använder internet? ???

Har inte sagt att hon inte skulle studera men den mening tolkar jag att hon vill ha en man som betalar hennes studier.
Hon verkar inte vara ute efter kärlek utan enbart studiemedel.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #14 skrivet: 27 maj 2010, 03:34:37 »
Vissa av brudarna star ju tom i sin bar outfits pa sidan. Sen kan man ju kolla vad dom skriver att dom kommer ifran,  manga forsoker vara smarta och skriva narliggande som Chon-Buri i Thailand och Pampanga i Filippinerna.
Av alla bar brudar jag varit med genom aren har i Filippinerna ar typ 80-90 % reggade pa dating sidor, extra bonus pengar.
Sen ar det sa har att vissa har ingen annan chans att traffa en forigner om dom typ bor i Cagayan De Oro pa Mindonao, dar det knappt finns en turist och an mindre barer.
Men visst kan man hitta sma ororda, oforstorda sma skonheter. Jag tycker det blir bade mer spannande och roligare att plocka upp brudar och transar sa har. :P

klasson

• Gäst
« Svar #15 skrivet: 27 maj 2010, 16:13:09 »
Jag får tacka för tipset. Många fina tjejer där :) Kul att den är gratis också!

Oj, nu vart det ett tag sen man var här inne och snokade. Var tvungen att ta ett brake efter sista resan i mars så suget skulle försvinna lite.. haha.  off-topic

Mvh Klasson

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #16 skrivet: 27 maj 2010, 17:54:05 »
Skulle vara bättre om fler skrev rakt ut att de är bartjejer. Det kan ju vara en fördel att ha kontakt med någon sådan om man planerar att besöka något ställe. Lite uppgjort på förhand. Bara för att de är från t.ex. Pattaya eller Angeles behöver ju det inte betyda att de är bartjejer. Finns väl andra tjejer också där.
:)

Utloggad lillraggarn

• Junior
  • *
« Svar #17 skrivet: 27 maj 2010, 18:29:49 »
Det är kanske just därför de är bartjejer som de inte skriver det. Vill de komma i kontakt med killar/män som går till barerna så hade de ju redan fixat sin man där. De kanske vill ha någon som inte vet om deras förflutna och som inte går till barerna. Som du redan skrivit så finns det ju andra jobb i dessa städer som de kan hitta på en historia om, om de vill dölja sitt jobb.

En tjej som jag träffade i Caloocan, Manila sa till sin familj att hon jobbade som entertainer... sen fick jag frågan av hennes syster om hon gick med män och vad ska man då svara..  :scratch  off-topic

Undrar vad det kan stå i din profil... sexturist only looking for fun.. du hittar nog dina bar brudar eller så hittar dom dig, vilket de gör ganska snabbt.

Inloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #18 skrivet: 27 maj 2010, 19:52:29 »

helt klart! filippinskorna är extremt bra på engelska! och... tyvärr är det väl så att det är pga den amerikanska närvaron.. vilket gjorde landet ... tråkigt nog allt för amerikaniserat.

Snygga och sexiga helt klart! men brottsligheten torde vara den dubbla, likaså fattigdomen. Nån som har siffror på det? Th kontra Ph..

Inloggad nutkurt

• Brons V.I.P
« Svar #19 skrivet: 27 maj 2010, 19:54:31 »
Lätt att den är, men är det ingen i Filipinerna som har msn? använder verkligen alla yahoo messenger?

Ja... Ph är amerikaniserat.. och de använder Yahoo. Sjukt jobbigt för en som hatar Yahoo.... Men ge dig till tåls. Åk dit och knulla av dig mannen ;) Kan vara värt besväret.

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106531
  • *Total Ämnen: 5128
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 11
  • *Gäster: 31
  • *Totalt: 42