0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan bara hålla med, jag har varit medlem sedan Januari och har fått många seriösa kontakter... Dessutom söker de gärna 15-30 år äldre män för de är mer mogna än den killen som just gjorde de med barn, många unga mödrar som tar kontakt speciellt från filippinerna.
Jag har träffat ca 5 tjejer därifrån. Thailändskorna jag har träffat har varit mycket trevliga. Filippinskorna är extremt lätta att få omkull, och oerhört desperata på den sidan Men bra att fixa nån där som backup innan man landar. Jag avråder från Filippinerna för att det är så fruktansvärt slummigt. Usch.
Visst ar det skitigare och fattigare. Men det finns riktiga godbitar har oxa. Greenbelt i Makati slar ut hela Bangkoks shopping district med hastlangder.Nar ni laser vad tjejerna skriver om sig sjalva sa ser ni klass skillnaden pa Engelskan. De flesta Thai brudarna skriver "im good girl, long hair" eller nagot annat skit intressant Ja och Thai brudar brukar ju vara svara "fa omkull"
Helt sjukt reggade mig sitter och kollar på lite bilder, får hur många medelanden som helst och dåhar jag inte lagt upp någon bild på mig. Alla från filipinska tjejer....
Sidan ar grymm, eller hur?
Va tvungen att regga mig på dateinasia då alla andra sidor kostar pengar.....Den första tjejen jag klickar på vill ha dettaI want to meet a Malewith age from 18 to 80and I want to meet for Friendship, Romance, Marriage or Other.i want a man hu can help me to finish my studies ! Kunde hon inte bara skriva jag vill ha stålar....
Hon kanske verkligen studerar och har det svårt med pengar? På sådana där sidor finns det ju aldrig några bartjejer. Ias skriver de inte det. Kanske bartjejer inte använder internet?
Lätt att den är, men är det ingen i Filipinerna som har msn? använder verkligen alla yahoo messenger?