* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Andra resmål i Sydostasien.  (läst 1525 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad FrontLine

• V.I.P
  • Antal inlägg: 112
SV: Andra resmål i Sydostasien.
« Svar #20 skrivet: 21 maj 2010, 21:14:27 »
Kul läsnig för jag har samma funderingar om att göra besök av andra länder runt LOS. Nån som har info om golf i dessa länder? Finns det banor och är det dyrt?
Hur är det med flyg, är det mycket dyrare att flyga till Vietnam?

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #21 skrivet: 22 maj 2010, 00:13:39 »
Kul läsnig för jag har samma funderingar om att göra besök av andra länder runt LOS. Nån som har info om golf i dessa länder? Finns det banor och är det dyrt?
Hur är det med flyg, är det mycket dyrare att flyga till Vietnam?

Angånde flygdelen går det ju alltid att flyga till Bangkok och därifrån boka airasia till Saigon.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
  • Kön: Man
« Svar #22 skrivet: 22 maj 2010, 05:46:48 »
Har kommer lite lankar till Filippinerna..http://www.http://www.youtube.com/watch?v=l_xXZlk53-Q&feature=relatedyoutube.com/watch?v=SH1WHbzkfXMhttp://www.youtube.com/watch?v=iDhT_L8E68I&feature=related

Och lite natur...

Utloggad Argon

• Surr medlem
  • Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 92
« Svar #23 skrivet: 22 maj 2010, 07:36:55 »
Alla kom inte med så jag postar dom här.
Nu blev man inte mindre sugen.
Jag gillar shower, inte pingpong och sånt skit men dansade läckra brudar som bjuder på show kan jag titta mig trött på i några dagar. Men då kanske man måste in till Angeles för att se det eller finns det på andra ställen också?

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
« Svar #24 skrivet: 22 maj 2010, 10:11:05 »
Dans tavlingar mellan brudarna ar bra. Sjalva dans showerna i Filippinerna suger, det ar en usel blandning av Cowboy linedance och "Lord of the Dance" skutt!!
Detta beror pa att medelaldern pa folket ar langt over 50+ Men det finns alltid en och annan stjarna som glanser. Men det ar inte dans showerna man aker till Angeles for ;)
Puerto Galera ar schysst nara fran Manila, inte sa mycket barer(5 gogo) men mycket brudar. Naturen paminner mer om Karibien(gammal Spansk koloni) Sen har dom 2st floating bars som ar overlagset att sitta och vanta in solnedgangen pa!
Subic Bay har ett 20 tal gogo barer och 2 st floating bars. Inga jatte stallen direkt, men finns mycket lackra brudar. Stranden ar val inget vidare men den funkar. Blue Rock hotell har dygnet runt oppen strand bar med gott kak.
Boracay har ju overlagset basta stranden, slar alla strander i Thailand faktiskt. Daligt med barer, finns lite freelancare pa Kokomungos. Basta tipset ar att ta med en eller tva favoriter fran A-c eller Manilla. Lite dyrare pa Boracay da det ar charter for Koreaner och Japaner. Sist jag var dar tog jag en island hopping med helikopter for 15000 peso, det var grymmt bra pris. Gillar man och dyka finns det mycket vrak fran WW2 lite over allt. Finns aven flera bra stallen att vag surfa(svart som fan i borjan, men sen ar man fast)
Nagon annan har pa forumet som varit runt pa andra stallen har i PI? Dom flesta sitter val dyngraka pa Fields avenue i 2 veckor(done that) ha-ha

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #25 skrivet: 22 maj 2010, 10:50:55 »
Jag har funderat lite på att testa Filippinerna. Hur är prisnivån där mot Thailand, vad jag har fattat så är det billigare där än i Thailand. Det har ju blivit rätt dyrt i LOS och det hjälper ju inte att växelkursen är helt åt helvete.
Känns som att det är dax att kolla något annat ställe. Men jag vet hur det blir när det är dax att boka biljetten, man köper en till LOS där man vet att man trivs. :)

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #26 skrivet: 23 maj 2010, 16:34:22 »
Jag har funderat lite på att testa Filippinerna. Hur är prisnivån där mot Thailand, vad jag har fattat så är det billigare där än i Thailand. Det har ju blivit rätt dyrt i LOS och det hjälper ju inte att växelkursen är helt åt helvete.
Känns som att det är dax att kolla något annat ställe. Men jag vet hur det blir när det är dax att boka biljetten, man köper en till LOS där man vet att man trivs. :)

Angeles är ju något man skulle vilja se.  :P
Fast efter vad jag har hört finns det trevliga människor även på andra ställen. Angeles är inte allt i det landet, ska visst finnas rätt många fina platser.

:)

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #27 skrivet: 24 maj 2010, 23:56:20 »
Angeles är ju något man skulle vilja se.  :P
Fast efter vad jag har hört finns det trevliga människor även på andra ställen. Angeles är inte allt i det landet, ska visst finnas rätt många fina platser.

Min erfarenhet efter två nätter i Angeles: slummigt som fan. Om du gillar snygga tjejer så är det helt ok... men... välj thailand istället. Men du kan alltid ta AirAsia till Clark o testa 2-3 nätter o sen tillbaka till Bangkok.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #28 skrivet: 24 maj 2010, 23:59:40 »
Min erfarenhet efter två nätter i Angeles: slummigt som fan. Om du gillar snygga tjejer så är det helt ok... men... välj thailand istället. Men du kan alltid ta AirAsia till Clark o testa 2-3 nätter o sen tillbaka till Bangkok.
Airasia flyger inte clark-bkk, cebu air gör.

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
« Svar #29 skrivet: 25 maj 2010, 10:13:11 »
Airasia flyger inte clark-bkk, cebu air gör.

Det var också fel, Cebu Pacific heter dom ;)

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
« Svar #30 skrivet: 25 maj 2010, 13:39:15 »
Det var också fel, Cebu Pacific heter dom ;)
Fel Cebu Pacific Air  :yahoo

Utloggad asker

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 3
« Svar #31 skrivet: 26 maj 2010, 13:33:33 »
funderar på dra till filipinerna men finns det platser där det är freelancer (inga barer då)
och vad är priset där ? angeles city låter bra nån med erfarenhet :)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6294
« Svar #32 skrivet: 26 maj 2010, 14:27:05 »
funderar på dra till filipinerna men finns det platser där det är freelancer (inga barer då)
och vad är priset där ? angeles city låter bra nån med erfarenhet :)
Jag vet inte om du bara är lat eller om det är något annat.  :hmm

Ett tips som gäller för alla är att läs igenom vad som redan står i de olika trådarna.
Använd sök-funktionen. Jag garanterar att den fungerar. :coffee

I inlägget före det du postade stod svaret på en av dina frågor.
I den här tråden finns det ytterligare information för den läskunnige.

Sedan finns det en helt ny tråd som handlar om Angeles City och Filippinerna och det finns ett flertal andra trådar i samma ämne.

Det är helt ok att fråga om man inte hittar det man söker, men man kan i varje fall göra ett halvhjärtat försök först.

[bifogad fil raderad av administratör]
« Senast ändrad: 26 maj 2010, 17:13:18 av Kurios »

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 2
  • *Gäster: 28
  • *Totalt: 30