0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det blir mer och mer av detta nu nar drogerna blivit dyrare. Forut fick du en Ya-Bah for 50-80 Bath nu ligger dom ibland pa 500 Bath. En Thaiare forsokte rycka min kedja mitt pa dagen pa second road i Pattis fast jag hade karring och unge pa moppen. Nu fortiden har jag bara Svenskt 18 carat pa mig(460gr) den kan dom aldrig rycka. Aker jag moppe pa kvallen far tjejen halla i den eller sa tar jag den i fickan. Har blivit stoppad av Thai snuten pa vag till Jomtien och dom sagt at mig att inte ha kedjan synlig.Det varsta ar att hur stor och ball man an ar sa har man inte mycket man kan gora om man blir avprejad/sparkad i farten! Retar mig att man inte kan glida runt som en julgran langra som pa det glada 90-talet. Polarns tjej blev av sin 10 Bathare nu i November pa Soi Post officeSist fick jag min nya Nokia N-95 ryckt vid rodlyset utanfor Pattaya Memorial. Det lilla Thai aset garvade och pekade finger nar jag forsokte kora i kapp honom.Basta tipset ar att ha varde sakerna i fickorna. Rena "stick-ups" forekommer sallan. Det som sjals ar ofta fran moppe i fart. Har aven sett nar Thaiarna far tag i en tjyv, da blir det kompani stryk.