0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Funderar på att införa en "Hall of Shame" och en "hall of Fame" när det gäller hotell/restauranger/barer.
Vill varna alla som går in på gogo barer i patong och Exotica i synnerhet. kolla priset på öl INNAN ni går in. 500 baht för en öl!!! och tjafs om man inte köper.Sånt här lurendrejeri råkade vi aldrig ut för i Pattaya.Ölen kostade mellan 60-90 baht där. F.ö är Patong ett skitställe som är vida överreklamerat.Duger möjligen som ett charterställe med farmor och farfar. Jobbiga säljare..knappt några tjejer ,högre priser och dåligt badvatten.Skall det partajas är det Pattaya som gäller. Spelar i en helt annan klass.Kommar aldrig mer att åka till patong.
Hej alla. Skall snart ner till thailand för fösta gången.
Ta ett foto av skylten och posta in. Nu förstår jag dock de som driver Go-Go baren. Eftersom det är så mycket nyfikna charter turister som kliver in och bara vill titta i fem minuter så måste dom ta betalt. Brukar vara att första drinken kostar 500 och sedan är det mer humana priser. Ett sätt att undvika inträdes avgift.Funderar på att införa en "Hall of Shame" och en "hall of Fame" när det gäller hotell/restauranger/barer.
Varför förstår du dom ? Jag är rätt övertygad om att dom visserligen lurat mig men jag och mitt sällskap har sett till att minst 10 st aldrig kommer att gå in där..och framförallt så sätter man ju patongs rykte på spel.Internet är ju så effektivt att sprida information om sånt här så sånt sprider sig ju blixtsnabbt.Frågan är hur mkt idioterna där egentligen tjänar i längden på att hålla på såhär. Och om pattayabarerna inte håller på såhär..varför gör man det i patong? Samma förhållande gäller ju där.Man tog in pengarna på barfees,pinpong shower och tjejerna.Nu är jag dessutom inte den enda som skrivit här om usla barer i patong? visst ..500 baht är inget jag dör av..men bahandlar man turisterna illa så straffar det sig ilängden.
Jo jag läste visst hela ditt inlägg men i pattaya hade dom tjejer som var trevliga och satte sig vid mig. Dom bad efter en stund att bli bjudna på något och jag brände säkert runt 500 även där. Desutom kunde jag ta med mig dom för barfee så jag är övertygad om att dom drog in mer pengar där än detta ställe i patong.Dessutom var jag inte främmande att gå dit fler gånger Så metoderrna i pattaya byggde på win-win och fick mig att trivas som kund till skillnad från ställena i patong.Det som förvånar mig att man inte tagit med sig den kunskapen..
Normalt så slipper man den högre första avgiften på Go-Go barerna om man beställer en Lady drink till en dam direkt. Då förstår dom att man inte är där för att bara titta och peka...
Som tur ar sa kommer Pattaya aldrig fa det problemet, man slipper garanterat gnalliga svenska barnfamiljer och helt sjuka overpriser!