Hehehe, det är det som är det lite komiska. Little Mermaid, märkte ju sen att det var ju runt där allt hände fattade jag när jag hittade till detta forumet. Nåja, det var ju billiga rum iaf.

Tänkte kolla in Roberts pub

(som jag också läst om här)och vi drar ut MINST en runda för att håva upp storvilt (i båt) Det var tydligen all inclusive (om vi fick matfisk) före lunch, annars var det bara för bete, om jag nu fattade rätt. 3000 THB lät också ganska rimligt och dricksvatten och läsk skulle ingå. Sen tror jag väl inte ens man får fightas med en Black Marlin, men kanske man kan få tampas lite med en haj eller nåt annat fräckt.
Har träffat några pinglor från DiA som verkar fina och vettiga. En som möter upp i

som ska hjälpa oss att handla kläder och lite sånt. Sen en tjej som hjälpte oss med att ordna fisketuren som jobbar i Kata på en slags turistbyrå, eller hur det nu funkar. Inga som varit på barer eller sånt (vad jag tror), vi får se hur allt utvecklas. Dom är väldigt hjälpsamma och de verkar jordnära och äkta... Så om inget annat så har jag fått bra hjälp av dom
Sen flyger vi från

13/1 till Phuket/Karon med förbokad färdtjänst

Nä, jag menar transfertaxi till Mermaid då. Och sen stannar vi bara 8 nätter - så det är inte så mycket tid vi har. Men som sagt var, det är första rundan för oss båda. Är det bra åker vi tillbaka senare i år. Verkade vara schyssta bonusar med Royal Orchid kort på Thai airways..... Så det lär väl bli silver om vi hinner ner en sväng till i år...
Nåja, det var en massa tilläggsinfo. Men har du fler tips på sevärdheter i Karon får du (eller nån annan) gärna höra av er!
Tack