* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Några frågor om tjejerna..  (läst 757 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad herrdrax

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
Några frågor om tjejerna..
« skrivet: 02 februari 2010, 22:33:00 »
Hej alla. Skall snart ner till thailand för fösta gången.Kommer troligen prova pattaya som verkar hetast när det gäller sex.Naturligtvis blir det o prova på tjejer och kanske en snygg katoy eftersom jag läst på forumen att dom är bäst på avsugningar.Har några funderingar kring sexdrömmar.Naturligtvis kommer jag att använda skydd men hur farligt är egentligen en avsugning utan kondom ?
Om man skulle köra utan..är det svårt att få en tjej eller katoy att ta satsen i munnen ? Är det svårt att dom att gå med på att man filmar sexakten ? Vill även prova på två tjejer..är det möjligt?
« Senast ändrad: 03 februari 2010, 00:04:52 av Kurios »

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • Kön: Man
  • --o-O-o--
SV: Några frågor om tjejerna..
« Svar #1 skrivet: 02 februari 2010, 22:55:50 »
Allt är möjligt med pengar.
:)

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 259
« Svar #2 skrivet: 02 februari 2010, 22:57:30 »
Hej alla. Skall snart ner till thailand för fösta gången.Kommer troligen prova pattaya som verkar hetast när det gäller sex.Naturligtvis blir det o prova på tjejer och kanske en snygg katoy eftersom jag läst på forumen att dom är bäst på avsugningar.Har några funderingar kring sexdrömmar.Naturligtvis kommer jag att använda skydd men hur farligt är egentligen en avsugning utan kondom ?
Om man skulle köra utan..är det svårt att få en tjej eller katoy att ta satsen i munnen ? Är det svårt att dom att gå med på att man filmar sexakten ? Vill även prova på två tjejer..är det möjligt?

Svar fråga 1: Riskerna mycket små.

Svar fråga 2: Inte speciellt svårt avseende tjej. Hur det är med katoy vet jag tack och lov inget om.

Svar fråga 3: Varför i h-e ska du filma för. Det är ju tämligen integritetskränkande.

Svar fråga 4: Från utbudet på Beach Road kan du kan med största säkerhet "prova" (usch) så många din plånbok och hotellet tillåter.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6294
« Svar #3 skrivet: 03 februari 2010, 00:12:02 »
Hej alla..

..är det möjligt?

Det finns massor av liknande frågor på forumet. Ta och läs igenom några av trådarna och använd gärna sökfunktionen. När du gjort det och om du då, mot förmodan inte skulle få svar på dina frågor kan du återkomma med dina funderingar så kommer du säkert att få svar på dem. Här kan du fråga och få svar på allt. :thumbsup

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 259
« Svar #4 skrivet: 03 februari 2010, 10:56:12 »
Tilläggsinfo till tö.... Herrdrax:

http://massage-bar-pattaya.com/index.php

Det går antagligen att förhandla om vissa tilläggstjänster.

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 27