* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Restaurang för date  (läst 2120 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Tom Yum

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 21
  • Kön: Man
SV: Restaurang för date
« Svar #20 skrivet: 20 april 2010, 16:47:33 »
Alla thailändare jag känner säger att Sabai-Sabai har bästa thaikäket i Stockholm. Inget för svennar, men gillar man hard core-mat så är det rätt. Koh Phangan på Skånegatan är lite rolig, men en liten rip-off tycker jag, eftersom man inte kan boka  bord i förväg (särskilt på helgerna kan det vara fullt). Skälet är att de vill att man ska bränna pengar i baren först.

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #21 skrivet: 20 april 2010, 17:37:45 »
Vilken kina resturang som helst duger, thailändare älskar rissoppa.

Utloggad Farbror_Frej

• V.I.P
  • Antal inlägg: 119
« Svar #22 skrivet: 20 april 2010, 19:20:24 »
Alla thailändare jag känner säger att Sabai-Sabai har bästa thaikäket i Stockholm. Inget för svennar, men gillar man hard core-mat så är det rätt. Koh Phangan på Skånegatan är lite rolig, men en liten rip-off tycker jag, eftersom man inte kan boka  bord i förväg (särskilt på helgerna kan det vara fullt). Skälet är att de vill att man ska bränna pengar i baren först.

koh Phangan kan jag rekommendera , toaletterna är  byggda på genomskinnliga glasflaskor  lol

//Farbror Frej

FDF

• Gäst
« Svar #23 skrivet: 25 maj 2010, 00:00:51 »
Om man ska ta en brud på date i Krabi så ska man ta henne till Sunday Rose eller vad det heter. Ligger mitt emot Luna Bar i början på Nopparathara beach...
Bord måste beställas och den bästa dagen är söndagar (har jag för mig) för att äta Lamm menyn  :P
Stora portioner och gott som fan...ingen kommer att bli besviken, det enda ni kommer att få se är thaidamens min när tallriken kommer in med den extrema portionen av god mat bestående av potatismos, lammkött, grönsaker mm mm mm
Rekommenderas varmt!!!

Utloggad Nypan

• Nypan är för det mesta glad, men ibland lite tjurig
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 437
  • Kön: Man
  • Varför inte ...
« Svar #24 skrivet: 27 maj 2010, 07:08:29 »
D
Om man ska ta en brud på date i Krabi så ska man ta henne till Sunday Rose eller vad det heter. Ligger mitt emot Luna Bar i början på Nopparathara beach...
Bord måste beställas och den bästa dagen är söndagar (har jag för mig) för att äta Lamm menyn  :P
Stora portioner och gott som fan...ingen kommer att bli besviken, det enda ni kommer att få se är thaidamens min när tallriken kommer in med den extrema portionen av god mat bestående av potatismos, lammkött, grönsaker mm mm mm
Rekommenderas varmt!!!
Du menar väl Oh Nang
Bor numera i Thailand. Just nu i Pattaya

FDF

• Gäst
« Svar #25 skrivet: 27 maj 2010, 20:57:50 »
Nope...menar Nopparathara beach...strax utan för AO NANG...och restaurangen heter Sunday Rose  ;)

* Info

• *Totala Poster: 110157
  • *Total Ämnen: 5343
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 8
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 28