0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Var det mycket drag där nere??? är det även mycket mera Thailändare som festar då??Hur är det med barerna där nere ? är priserna desamma precis vid nyår? dvs tjejerna, alkoholen...
Kurios -> Har missat nyår (vanliga och det kinesiska) i Thailand alla gånger av någon anledning. Undrar bara vad det är för spray du talar om på t.e.x Bangla?Låter helt galet med små vandlaer som sprayar ner stackars oskyldiga gentlemen.
Det är som Johan förklarar och är mycket riktigt väldigt irriterande. Det finns de som står och sprayar på folk för att provocera. De tycker att de är så jävla häftiga och fräna men jag kan inte se vad det roliga i det skulle vara. Kanske är det för att jag har nått skolåldern och därmed vuxit från det. Jag tror heller inte på tomten längre.Att jag kallar dem snorungar har inte med åldern att göra utan mer med själva grejen att gå runt och spraya ner folk i allmänhet. Barnsligt, dumt och irriterande. Men det är mest på nyårsafton och inte så mycket under det kinesiska nyåret. Då är det mer smällare för att skrämma bort andar och för lycka och annat skrock.
Va finns inte tomten