Jag blev fan helt fascinerad över hur hon kunde totalt sjunka in i en skitdålig amerikansk film på tv.
Jag försökte verkligen titta jag också, men kunde inte uppbåda det intresset i en film som var så otroligt dålig.
Men det är väl charmen antar jag.
Däremot tyckte jag faktiskt att en thai komedi var ganska rolig, även om jag inte förstod ett ord vad dom sa. 
Då ska du se dem när de ser på någon thai-såpa.

Ingen av "skådespelarna" agerar särskilt trovärdigt utan de får nästan pratscenerna i olika porrfilmer att verka som om det vore Oscars-material. Så dåligt så jag nästan saknar ord. Även om jag skulle förstå vad de sa så skulle det inte få mig att ändra uppfattning, snarare tvärtom.
Men vill teeraken se på såpa så får teeraken självklart se på såpa. Sedan måsta det finnas något som hon kan äta också för att såpan ska bli en så bra upplevelse för henne som möjligt. Vad det är spelar ingen roll men ätas ska det. Och det ska smaka chili.
En papaya-sallad går alltid ner men sedan måste det även finnas snacks av något slag.
Ser man till att hålla henne nöjd och glad så gör ju hon dig nöjd och glad. Its a win-win situation, som det heter på engelska.
Under tiden brukar jag läsa och de som inte läser kan ju alltid skriva ihop någon liten rapport under tiden och posta på forumet. Då blir det en win-win-win situation och alla blir glada.
Det här gäller ju bara tjejer som man är med en längre period. Är det någon som kommer på tillfälligt besök så är det tv-förbud tills den första omgången är avklarad i varje fall. Sedan kan hon få göra vad hon vill medan man hämtar andan.
Men visar det sig att hon hellre tittar på tv än att hjälpa till med andhämtningen så blir det sannolikt bara ett besök för denna dam. Att prioritera rätt saker när man är på besök tillhör väl god ton.