0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Redan efter att vi hade varit ihop i två veckor sa min sambo till mig att: no money, no honey, och log, som om det vore ett skämt. Men det är inte skämt, det är en grym sanning!
Men du tycker att det är ok att vara tillsammans med någon som är tillsammans med dig endast för dina pengars skull? Eller är just din tjej undantaget som bekräftar regeln?
Nej, det är inte enbart för pengars skull. Men det är en viktig del i helheten.En thai tjej ser ett förhållande mer som praktisk sak.Jag försöker att vara realistisk.
Men det finns ett ordspråk: "Genom sig själv känner man andra".
det bor ca. 65 miljoner i Thailand. Antalet sexarbetare är allt från tiotusental till över en miljon.3 285 tjejer (och 944 killar) från Thailand fick svenskt medborgarskap mellan 2004 och 2008.
grattis till trådskaparen!försök träffa asiater utanför horbarerna...
Beklagar, men jag förstår inte ditt resonemang. Är det sarkasm?Om jag har blivit informerad rätt, så är dessa Thai-massage ställen (där trådskaparen har träffat sin tjej) en svensk motsvarighet till dessa barer du nämner. Men nu är vi "".
så är jag så godtrogen att tro att de flesta thai-massage-ställena i sverige är seriösa massage-salonger.
Jag tror att anledningen till att vissa män söker sig till kvinnor (oavsett om det gäller prostituerade eller inte) från fattigare länder är för att få större valmöjligheter. Den större valmöjligheten beror på pengar, ett behov å ena sidan och tillgång å den andra. Att anta att majoriteten av dessa förhållanden bygger på detta handlar som jag ser det inte om rasism eller om att kvinnor av en viss etnicitet skulle fungera si och så, utan om enkel logik.
Det här är min berättelse och ni skall inte se den som att jag påstår att hela Thailands 63 miljoner är likadana. Försök att låta bli att tro att jag nedvärderar thaikvinnor, som bor här. Det gör jag inte! Vaknar varje morgon bredvid min lilla gumma och stiger upp ur sängen lycklig.Det finns kanske ändå något gemensamt med dom andra, eller skulle min gumma vara unik?Jag är ingen författare, men vill ändå dela mina erfarenheter.Men här kommer berättelsen, varsågod:...fortsättning följer!
Citat från: inmate20 skrivet idag kl. 11:56:40MrCloud är du fortfarande tillsammans med Pling ? Bodde du i sverige med henne? Skrev du rätt här eller menade du "Krokodilen?
Krokodilen är du fortfarande tillsammans med Pling ? Bodde du i sverige med henne?