0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Haha! Så att Du övertar biljett och kärring är inte att tänka på?
Nja, det är lite väl kort varsel men kommer samma erbjudande upp vid ett annat tillfälle så lovar jag att ta det under övervägande.En viss tvekan infinner sig när det gäller kärringen dock..Är det ett paketerbjudande eller finns det möjligheter att istället välja till något annat?
Ja då börjar det väl bli dags att börja packa då för i morgon så lyfter SK158 från Landvetter för att ta mig till Arlanda där TG961 väntar för vidare transport till Bangkok och TG201 som tar mig ner till Phuket och Patong för 10 dagars njutande innan PG282 tar mig upp till Pattaya för 15 dagar där innan det bär hem igen
Jag har jobbat 4 veckor dubbla jobb 18 timmars dagar som jag avlutade igår med ett 23 timmars pass följt av 3 timmars sömn innan jag var på jobbet igen så jag är värd detta
Jag har inte jobbat en minut sedan oktober förra året och nu åker jag på min fjärde resa sedan 2/11-09 på måndag för nya 3 månader.
Kära forumsbröder, idag tog jag steget och köpte en flygstol till . Detta blir min första resa till så jag säger som Gert Fylking, ÄNTLIGEN!!!!! Den 28sept lyfter det ett ThaiAir som jag fick plats på för bara 6papp. Känns grymt mer värt att åka Thai jämfört med Aeroflot eller nåt där man får övernatta i Moskva på vägen hem. Fan vad nervöst och spännande det känns nu. Jag lovar att lämna reseberättelser iaf när jag kommit hem. Nu ska jag bara jobba som ett svin de sista veckorna innan jag drar.
16 dar till hemresa. Tiden rusar har