0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Välkommen hem igen.Du kommer snart in i lunken igen och då känns Thailand som en avlägsen dröm.Snart kommer att snöa ute och kylen tränger in i alla kroppens ben.Kul att vara hemma va
Du vet att jag älskar dig eller? Det är bara att planera igen.
119 dagar kvar, hur ska jag överleva detta
Nu är det "bara" 100 dagar kvar tills man åker till paradiset..
8 dagar kvar
Glöm inte att avlämna rapport hit till oss som sitter hemma i höstmörkret... Kan vara skoj och läsa om Dina upplevelser där nere....
I will! Jag håller på att fixa det sista vilket mest är att samla information om olika ställen jag ska till och hotell osv nu.
Jag vet inte vilken standard du letar efter men jag brukar ta in på honey hotell på soi 19 i bkk.http://www.bangkokhotels.info/honey.htmDom har iaf pool och det ligger lagom mellan nana plaza och soi cowboy. perfekt läge. Donken ligger nära också.. Kanske inte så där jätte frächa rum, men det duger för mig...Man brukar kunna få ett rum där för ca 900 bath..
Ha en bra resa!För mig är det exakt 50 dagar kvar till min 24 dagarsresa i november. Efter hemkosten är det sedan 58 dagar kvar till min 25 dagarsresa i februari Skall strax börja knåpa på en bra spellista i Ipoden, som är perfekt för långflygningar. Mastodont låtar helst över 10 minuter såsom The Rime of the ancient mariner blir perfekt. Bara att dra upp ljudet lite och sedan ta och koppla bort medpassagerarna på flyget och försöka somna in.