0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hoppas den gamla klyschan om att man blir bättre med bättre motståndare fortfarande gäller, för som det såg ut senast förtjänar vi inte VM...
tack vare en lönnfett jävel
Danmark på hemma i parken blir inte lätt,senaste var ju en förlust och innan dess var de tack vare en lönnfett jävel som sverige vann .Annars lär de bli en riktigt kämpar match som alltid när vi möter danmark
Nja, Sverige hade ju straff vid den situationen när lönnfete Preben sprang in. Men visst, en straff innebär inte mål, men oftast.
Jupp, så var det. I efterhand har det verkat som om danskarna skulle vunnit om det inte varit för killen som sprang in på planen. Sanningen är ju att han sprang in just _för_ att Danmark höll på att förlora. Han har fått ta mycket skit för att danskarna inte tålde att de förlorat.
Jag tycker att det roligaste med den här idioten var att han är dansk men bodde i Sverige. Närmare bestämt i gbg. Jag själv bor kanske tio minuters gångväg ifrån hans gata. hade jag vetat exakta adressen så hade jag skickat en blomma till honom dagarna efter det hände.