0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
verkligen sjysst rubrik på tråden rakt på sak, inga krusiduller här inte..Fast inte mycket om thailand eller så i och för sig...
Ingen här som testat partytreff i tyskland? tycker det låter intressant
Är det någon som har några bra rekommendationer för Hamburg? Har hittat en del ställen fast dåligt med thai/asiatiska ställen (eller jag har inte hittat iallafall).
Sök på "Reeperbahn, Hamburg" på t.ex Google Maps. Om ni kollar på kartan så går man upp vid Beatles Platz. Stället ligger ungefär vid korsningen Grose Freiheit/Schmuckstrasse på vänster sida av gatan, så som det ser ut på kartan. som sagt sök så hittar du mer här på forumet
Tack, jag skall prova detta när jag är i Hamburg nästa gång! Har ju varit på Reeperbahn ett flertal gånger men det känns ganska trist där och är antagligen ganska svårt att hitta guldkornen om man inte har fått tips på förhand!Jag återkommer med rapport i slutet på Mars!
Jag var i Hamburg och pa Reperbahn 2007 senast, da hade dom ett helt hus pa 4 vaningar bara med Thai. For er som vart dar sa ligger det i samma kvarter som gamla knullgaraget.Det finns extremt mycket thai brudar i tyskland overhuvudtaget. Laste att det finns 5000 ladyboys dar, tyskar ar perversa. Jamforfor med lilla Sverige, vi kanske har hogst 100 Ladyboys
Kvällens TV program "Som en pascha", SVT2 kl 22.00 handlar om Europas största bordell i Köln. Man får följa en rumänsk kvinna som har jobbat där i 8 år om jag kommer ihåg rätt. Frågan han ställer sig kommer han aldrig att få svar på... Han kanske skulle ta en flygtur österut och ställa lite fler frågor bland turistande europeér... Kopierat från www.tv.nu "Svensk dokumentär från 2010. Välkommen till Europas största bordell, ett elvavåningshus i Köln. Här arbetar mer än 200 kvinnor med att förverkliga mäns drömmar. Filmaren Svante Tidholm söker svar på frågan: Varför är sex så viktigt för män? Även 16/06 i Kunskapskanalen och 18/06 i Kunskapskanalen."
Hej!Måste bara inflika att har man inte tid att åka till asien kan man alltid åka och knulla till Berlin bra och billigt. Ekonomialternativet http://www.pussy-club.eu/ €20/€30 i inträde, fri sprit och enklare mat ingår. €25 för 20 min sex. Lyxalternativet http://www.fkk-artemis.de/ inträde €80 inkl riktig tysk husmanskost och alkoholfri dryck. Sex 30 minuter kostar €60. På det senare stället brukar det bl.a. jobba nån eller några asiater. Jag har varit på båda ställena om någon har några frågor.
Om du åker till Kiel, så finns det en bordell där, som heter Eros center, ska tydligen ligga inne i centrala Kiel, det finns en vägbeskrivning som du kan se, när du klivit i land.
Åkeer till Berlin på måndag, är det någon som har några sista minuten tips?
Hi folks!Ska till Berlin och kollar nu på webben. 50 euro för en timme verkar vara standard. På forumen får jag inget egentligt svar på om det inkluderar mer än massage. Nån som har koll?