* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Hitta knulla i Tyskland  (läst 12115 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Stortorsken

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
  • Kön: Man
Hitta knulla i Tyskland
« skrivet: 03 september 2009, 04:51:27 »
Hej!

Måste bara inflika att har man inte tid att åka till asien kan man alltid åka och knulla till Berlin bra och billigt. Ekonomialternativet http://www.pussy-club.eu/ €20/€30 i inträde, fri sprit och enklare mat ingår. €25 för 20 min sex. Lyxalternativet http://www.fkk-artemis.de/ inträde €80 inkl riktig tysk husmanskost och alkoholfri dryck. Sex 30 minuter kostar €60. På det senare stället brukar det bl.a. jobba nån eller några asiater. Jag har varit på båda ställena om någon har några frågor.
« Senast ändrad: 07 september 2009, 19:11:37 av Kurios »
Låt inte ditt sexliv skötas av amatörer. Anlita proffs.

Utloggad maffig

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 298
SV: Hitta knulla i Tyskland
« Svar #1 skrivet: 07 september 2009, 15:10:03 »
Har hänt mig i Dusseldorf att den tyska tjejen bad mig stann hela natten 150 €. Med tanke på vad jag fick var det enormt billigt. Kommer inte ihåg stället men var man än är i Tyskland (större städer) så gör man den internationella gesten med armarna som visar en kurvig brud. Dom flesta Taxi chaffisar frågar då prisklass och kör dig dit. Var i Paris för inte så länge sedan. Dom ville ha 25e i entré men prutade till 5 €. Dom dåliga tiderna har drabbat denna branch rätt rejält. :clap:

Utloggad angelnifk17

• Pattayaängeln
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 101
« Svar #2 skrivet: 07 september 2009, 17:14:07 »
Sen finns det FKK The Palace i Frankfurt. Mycket trevligt ställe med mycket vackra damer. Brukar finnas en del asiatiskor där också. Man kan flyga billigt till Frankfurt med Ryan Air

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #3 skrivet: 07 september 2009, 18:18:33 »
verkligen sjysst rubrik på tråden  :) rakt på sak, inga krusiduller här inte..
Fast inte mycket om thailand eller så i och för sig...

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #4 skrivet: 07 september 2009, 19:09:09 »
verkligen sjysst rubrik på tråden  :) rakt på sak, inga krusiduller här inte..
Fast inte mycket om thailand eller så i och för sig...

Det förklaras enklast med att tavlan som tråden ligger i heter "Uteställen övriga världen" ;)

Jag ändrade rubriken så att den stämmer bättre med innehållet i tråden.
« Senast ändrad: 07 september 2009, 19:12:43 av Kurios »

Utloggad barrufet

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #5 skrivet: 09 september 2009, 13:06:45 »
Ingen här som testat partytreff i tyskland? tycker det låter intressant

Utloggad Stortorsken

• V.I.P
« Svar #6 skrivet: 09 september 2009, 19:32:20 »
Ingen här som testat partytreff i tyskland? tycker det låter intressant

Nej tyvärr. Hittade dock denna länk med någon som har besökt https://www.flashback.info/showthread.php?t=602683

Utloggad andeers

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 57
« Svar #7 skrivet: 09 september 2009, 21:11:35 »
Det låter som man borde planera i en Tyskland resa.

Utloggad tomling

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #8 skrivet: 09 september 2009, 21:39:05 »
Finns det någon FKK i norra Tyskland på eller nära de orter som färjorna från Sverige/Danmark kommer till? Jag tänker då på Sassnitz, Rostock, Trawemünde, Kiel och Puttgarden.

Tom Ling

Utloggad barrufet

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #9 skrivet: 10 september 2009, 09:15:49 »

Utloggad HavingaGoodTime

• Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 580
  • skenbart rälsbunden tills solkurvorna spårar ur
« Svar #10 skrivet: 10 september 2009, 09:56:14 »
Grattis till att ha gjort samma upprepning som jag har gjort efter alla andra.  :yahoo
När jag går långt nog ditåt kommer jag tebax hit igen. Om jag ändå ska gå så långt kan jag lika gärna stanna kvar. Jag förblir här och ser allt. När jag sett allt behöver jag inte gå ditåt utan kan gå hitåt tills jag kommer dit - jag vill, alltså kan jag gå så långt jag vill utan att gå över gränsen

Utloggad andeers

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 57
« Svar #11 skrivet: 13 september 2009, 15:00:57 »
Var inne på länken, en del av texterna verkar väldigt gamla, frågan är om det fortfarande är aktuelllt.

Utloggad Stortorsken

• V.I.P
« Svar #12 skrivet: 03 november 2009, 03:31:20 »
Hittade den här när jag surfade runt.  Bastuklubb i Tyskland med fritt inträde och bara asiatiska flickor enligt hemsidan. Har inte varit där så vet inte om det är bra.  Fått lite medelmåttiga recensioner på tysk sida.

http://www.asia-sexworld.de/default.php

Utloggad jan44a

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 81
« Svar #13 skrivet: 04 november 2009, 01:08:29 »
Har varit mycket i Tyskland i jobbet. Ca 30 gånger förra året och enligt mig och flera andra som har bedrivit seriös forskning så finns det 2 ställen som slår det mesta. Det är FKK Oase och FKK World. Inträde 60E per dygn. Kom och gå så många gånger ni vill. Damerna 50E för 30 min. Finns damer från hela världen. Bäst mat på World. Gemytlig stämning och ingen gangsterstil. All tjejer promenerar omkring helnakna i högklackat. Du själv har ett badhandduk runt midjan. Mycket god stil. Ingen stress, vänlig personal. Vill man inte göra något kan man bara vara där och titta och njuta. Inget tvång. Men jag lovar efter några timmar med denna parad av gazeller så kommer den mest blyge och hämmade medelsvensson till skott. Bägge ställena ligger norr om Frankfurt. Ryan till Frankfurt Hahn. Sedan hyrbil med GPS eller egen medhavd GPS. Adressen till ställena finns på deras hemsidor. Bifogar 2 länkar. Vill ni veta mer så fråga. Jag har haft med mig bekanta från Sverige som har trott att jag skarvat när jag berättat. När de har varit där säger de att jag har "underdrivit". De tycker att de har varit i paradiset. Vilket ställe man skall besöka är en smaksak. Stor omsättning på tjejerna men jag har aldrig varit med om att det har varit dåligt någonstans. Var nere på en julfest på World för 2 år sedan och det var helt galet. Så snygga tjejer hade man inte i sin vildaste fantasi trott att man ens skulle få komma i närheten av.
http://www.fkk-oase.de/FKK-Oase?Sprache=EN,  http://www.fkk-world.de/

Utloggad Svenman81

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 31
« Svar #14 skrivet: 17 november 2009, 09:50:36 »
Det är något av de ställena jag satsar på i vinter :) Ser fantastiskt ut! Jag som är körkortslös - är det långt från flygplatsen till dem? Så jag kan kalkylera in taxikostnad...

Utloggad jan44a

• Hangaround
  • **
« Svar #15 skrivet: 17 november 2009, 10:04:13 »
Har man ingen bil så får det bli flygbuss in till Frankfurt C. Jag tror att det är ca 10-12 mil från Hahn. Sedan Taxi till Oase som ligger närmast Frankfurt. Ca 2-3 mil. World ligger lite längre bort uppe vid Giessen. ca 5-6 mil. Som sagt World är större och har bättre och mer mat. Vägbeskrivningar finns på deras hemsidor.

Utloggad maffig

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 298
« Svar #16 skrivet: 17 november 2009, 17:02:54 »
Hej Jan 44

Välkommen till sidan. Kanonbra. Har sjölv varit mycket i Dusseldor. Kan du något liknande där ?  Skall snart dit igen men inget som liknar detta.

MVh

Maffig :thumbsup

Utloggad Stortorsken

• V.I.P
« Svar #17 skrivet: 17 november 2009, 18:21:02 »
För tysktalande eller Google translate användare finns en mycket bra fkk topplista på denna adress:

http://www.fkk-sauna-clubs.com/

Utloggad jan44a

• Hangaround
  • **
« Svar #18 skrivet: 18 november 2009, 19:05:56 »
Har inte varit på någon FKK i Düsseldorf. Har varit på en i Leipzig som var skit. Åkte därifrån efter 1 timme 60 euro fattigare. Det var på eftermiddagen och det fanns 5 tjejer och 2 män inkl mig. Inte en blick från tjejerna. Vi kunde lika bra ha varit osynliga. De var tydligen inte där för pengarna utan för att skvallra, gäspa och sova. Åkte därifrån till Bad Homburg dit jag anlände vid midnatt. Jag hade startat från Prag på morgonen, kommit till Leipzig på eftermiddagen och sedan vidare till Bad Homburg norr om Frankfurt. Frusterad som jag var slängde jag i mig en schnitzel i hotellbaren och bad dem sedan beställa en taxi. Kl var då ca 1 på natten. Taxin kom och jag hoppade in och sa bara Oase. Han sade ok på en gång och körde som en galning ut på landsbyden, kolsvart och krokigt. Jag försökte följa med hur han körde. Jag var så jäkla trött så det gick inte. Tankarna var att snart stannar han och rånar mig. Hoppas jag får leva. Efter ca 15-20 min som kändes som 1 timme svängde vi in på en parkering som låg ensam ute på wischan med en stor Ljussylt OASE. Puh, jag överlevde. Parkeringen var bevakad med vakt och ganska full med bilar. BMW, Mecedes Audi och Porsche var överrepresenterade. Jag gick en lång stensatt gångväg med lyktor tills jag kom till en byggnad och en flott entrédörr med porttelefon och övervakningskamera. Tryckte och låset surrade till. Kom in i en reception med två trevliga medelålders kvinnor som önskade välkommen. I rummet till vänster låg en bar som man såg in i direkt eftersom det bara var en dörröppning utan dörr. I baren satt helt nakna tjejer blandat med gubbar i vita badhanddukar runt midjan. Mellan baren och där jag stod gick det hela tiden förbi nakna tjejer i högklackat. Damen i receptionen frågade om jag hade varit där tidigare och när jag svarade nej så förklarade hon hur allt var upplagt. Efter betalning 65 euro så ropade hon på en tjej som satt i baren. Hon kom naken och visade mig till omklädingsrummet 1 trappa ned. Sade hej då vi kanske ses sedan och gick. Fortsättning följer...

Utloggad jan44a

• Hangaround
  • **
« Svar #19 skrivet: 18 november 2009, 19:22:58 »
Man fick en nyckel som gick till ett skåp att hänga kläderna i. Samma nyckel gick till ett värdeskåp mitt emot baren där man låste in sina värdesaker. Duschade tog på mig handduken och gick upp. Säkert 40-50 tjejer från 6-9 poängare. (Smaken är ju som bekant delad men det fanns många snygga tjejer) Efter att ha rekat och druckit alkoholfritt i baren någon timme hade jag spanat in mitt första "offer" en tjej som visade sig vara vara Polska boende i Köln och jobbade som sekreterare på ett kontor. (allt detta fick jag reda på senare eftersom jag var med henne flera fånger vid senare tillfällen.) Det var fredagkväll så hon åkte till Oase varje eller varannan helg för att spara ihop till en ny bil. Hon åkte så långt för att inte någon från arbetetet skulle komma på henne vilket skulle vara en katastrof. Generellt kan jag säga att jag har aldrig blivit besviken på någon tjej vad det gäller det sexuella. De är helproffs och vet vad som är skönt för en man. Det som varierar är att en del blir lite opersonliga efter akten medan andra uppför sig som man var deras gåva från gud hela kvällen man är där. Nu har jag fått skrivkramp och bryter här. Kan berätta lite med om World senare om ni vill. 

* Info

• *Antal Medlemmar: 11034
  • *Senast: hardenb

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 25
  • *Totalt: 28