0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
MECHIE! Har följt denna tråden en tid(egna liknande erfarenheter) men inte tänkt och svara,kunde inte låta bli till slut. Har lite visdomsord ang. sk experter, du liksom jag är hantverkare! för att ta ett exempel: när man ska renovera ett badrum och man är osäker så frågar man ju runt efter råd och får en jävla massa expertutlåtanden eller hur! vet du vad jag brukar göra då? lyssna på allihopa och sedan använda mitt sunda förnuft...dvs: du är bara bäst!mvh en som tycker att du är ett föredöme!
lyssna på allihopa och sedan använda mitt sunda förnuft...
mechie, hur går det? det var länge sedan du skrev något...
Vi har väntat i ca 3,5 månader nu.
Hej igen, det var rätt länge sen jag skrev nåt i den här tråden och anledningen är helt enkelt att det inte funnits så mycket att skriva om. Inte för att jag vet om nån bryr sig, men nu äntligen så har min sötnos fått uppehållstillstånd Av olika orsaker blev det inte av att jag besökte henne i Thailand vilket betyder att vi varit ifrån varandra över 6 månader. Men trots detta känns det som att förhållandet är starkare nu än innan hon åkte hem. Att vi pratat varje dag på telefon har naturligtvis bidragit till det. Hur som helst så kommer hon till Sverige till helgen Samtidigt som jag förstås är superglad att hon kommer så är det lite vemodigt att säga adjö till ungkarlslivet, men jag känner att det är dags att prova nåt nytt... Så nu vet ni om det är nån som undrat.
Samtidigt som jag förstås är superglad att hon kommer så är det lite vemodigt att säga adjö till ungkarlslivet
Det finns för och nackdelar med det mesta. Fördelarna med att ha en bra tjej hos sig hela tiden är oftast större än fördelarna med att vara ungkarl.
Hoppas att allt går bra. Glöm inte bort oss för att hon kommer hit. Jag vill veta hur det går!!