0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Efter att ha läst denna tråd, så måste även jag sätta min sked i denna thai soppa.Ok, måste medge att jag har aldrig besökt varken Thailand eller massage ställen. Trots detta har jag nu bott över ett år ihop med en thailändska. Hon kom till mitt jobb en dag, för att hon behövde ett intyg och när hon gick, så önskade jag henne välkommen igen om hon ännu behövde hjälp. Det var nog pling för mig genast på första mötet och jag hoppades att få se henne igen. Fast jag visste att hon jobbar precis nära i en restaurang, så gick jag aldrig dit. Satt bara och väntade, att hon skulle dyka upp och det gjorde hon efter två månader. Sen började hon springa hos mig dagligen och jag körde bokstavligen ut henne, för att kunna jobba i lugn och ro. Hon höll sig borta och sen igen av en slump träffades vi på gatan och då blev det packat och klart.Hon frågade också, om jag hade nånsin köpt sex eller besökt thai massage ställen?Men icke sa nicke, vill dom försäkra sig om att inte få en "butterfly"? Ibland efter några öl, så brukar hon berätta att hon föll för mig, för att jag aldrig försökte "sälja" mig till henne.Men nu till saken, som sagt så jobbar hon på restaurang. Hon är söt slank och ser betydligt yngre ut än vad hon är. Och det är en aldrig sinande kö av män i åldern 20 - 65, som vill köra hem henne, bjuda ut henne eller vad som helst. Dom mest desperata erkänner sin kärlek genast och har bestämt sig att hon är den rätta. Förra julen så haglade det in blommor och choklad och vissa av dessa herrar visste var hon bor och kom för att lämna sina presenter till hemdörren (och jag satt i vardagsrummet, men dom såg aldrig mig.Jag har frågat henne, varför hon inte säger att hon är upptagen. Det vill hon inte för annars skulle dessa beundrare bli generade och tappa masken. Hon vill inte göra nån illa utan hon bara skrattar och ger tvetydiga svar och kramar dom ömt och kärleksfullt. Enligt henne så missförstår farang mannen hennes beteende och (mannen) tror genast att hon är intresserad. Hon vill bara leka lite.På restaurangen jobbar bara asiater och dom är alla invigda i spelet. Din pojkvän har kommit (igen) för att äta, får hon höra av sina arbetskompisar och säkert så hör även "pojkvännnen" detta.Ibland händer det att nån av beundrarna ser oss tillsammans och efter det så har dom ingen aptit mer.Jag ber om ursäkt om jag verkar spydig, men enligt min uppfattning så är en thailändska en evigt flirtande och spelande individ och hon kan konsten att manipulera.Studera ämnet thai-kultur och hur en thai man fungerar i ett förhållande. När du tror att du är full lärd, så börja om på nytt.Jag hoppas verkligen att det skall lyckas, men kom ihåg att resan kommer att innehålla många överraskningar.Lycka till!
Men nu till den senaste tidens utveckling. Jag kan själv besvara trådens rubrik med orden : Ja, hon gillar mig! Och hur kan jag veta det? Jo:
Min thai-sambo är en av de klokaste kvinnorna jag har träffat. Vi kan sitta i soffan hela natten och hon föreläser för mig om hennes liv i Thailand (i industrin) eller talar om för mig hur jag skall agera. Har faktiskt funderat att skriva i min panna: Du har rätt älskling, igen. För rätt har hon nästan alltid.Redan efter att vi hade varit ihop i två veckor sa min sambo till mig att: no money, no honey, och log, som om det vore ett skämt. Men det är inte skämt, det är en grym sanning!Ikväll pratade jag med min tjej och om trådstartarens erfarenheter och känslor. Berättade också naturligtvis hur kvinnan agerar.Så här var vår diskussion och det är jag som ställer frågorna.-Hur kommer det sig att en kvinna från ditt land kommer hit för att jobba på ett massage ställe?-Dom har någon släkting som dom kommer och besöker, som turister. Deras avsikt är dock att tjäna så mycket som möjligt här genom att sälja sin dosa (=hennes ordval, på svenska heter det att h*ra), Tjejen bor också hos denna släkting, som också får en andel av henner förtjänster.-Vad har dom för arbete i sitt hemland, som dom avbryter för att komma hit?-Dom jobbar alla i nån bar och livnär sig på att sälja sin dosa.-Men den här tjejen verkar ju ge killen intrycket att hon är intresserad-Hon är inte dum, den här tjejen. Hon vill spela spelet för att se om det finns pengar att hämta. Det enda hon tänker på är pengar, pengar och pengar.-Men tror du inte att det kan vara hennes dröm att komma hit och hon har blivit kär?-Ha, Ha, Haaaaa (långt skratt), varför skulle hon vilja hit, till ett helt främmande land och en helt annan kultur. Utan att kunna språket! Hon tjänar ju bra pengar med det hon håller på med.Men ok, om det finns pengar, så behöver man inte älska.-Vart försvinner denna tjej efter att ha varit här?-Återgår till baren och fortsätter som vanligt.-Men hur kom du själv hit?-Det var ett tekniskt misstag, inte kärlek.
Jag delade upp den här tråden så att övrigt prat fick en egen tråd.Du hittar den här: http://www.thaisex.se/index.php/topic,4949.0.htmlI den här tråden får vi förhoppningsvis läsa mer om "mechies" öden och äventyr.
Jag vet att många av er är cyniska