* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thaitjej i Sverige, gillar hon mig?  (läst 12254 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • Kön: Man
  • --o-O-o--
SV: Thaitjej i Sverige, gillar hon mig?
« Svar #80 skrivet: 20 november 2009, 22:40:46 »
Nja Krokodilen avfärdar väl inte thaitjejer.
Han skriver ju att han bor ihop med en. Det där om att de flörtar hela tiden, det är ju sant. Thaitjejer gör det. Verkar inte vara något man kan göra något åt det heller. Som han skriver brukar thaitjejer spela något slags spel hela tiden också. Det där med sanningen är lite si och så ibland det med. Ljuga/undanhålla sanningen/välja vilken fakta de talar om är ganska vanligt det också. Krokodilen skriver mycket fakta i sitt inlägg.

:)

Utloggad Phom rakhun

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 131
« Svar #81 skrivet: 21 november 2009, 06:29:29 »
Håller med Ganglere. Krokodilens inlägg har mycket fakta, ett av de bästa jag läst om thaitjejer i Sverige, faktiskt. Thaitjejer är väl som svenska tjejer på de flesta punkter, men krokodilen visar också på de delar där de skiljer sig från västerländska kvinnor. För mig är nyckeln till att förstå dem just det här med att inte tappa ansiktet...

Om jag skulle vara i trådskaparens sits så skulle jag satsa på att förmedla förutsägbarhet och trygghet. Ta till exempel några bilder på din bostad med mobilkameran och några bilder på dina släktingar och föräldrar. Ge henne den konkreta bilden av dig och din situation, tror att det är minst lika viktigt som ömhetsbetygelser.
För en fattig thaitjej är ekonomisk och känslomässig trygghet mycket viktigare än många tror.
Finally found a place they could never reach
Sipping singha beer on pattaya beach

Utloggad jk2r

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #82 skrivet: 21 november 2009, 12:35:03 »
Krokodilen,
Jag har besökt både Thailand och massage ställen (inte i Sverige ännu men jag ska så fort som möjligt hoppas jag)
Det du talar om är kvinnor, de är alltid slumpmässiga vare sig de är från Thailand eller Västvärlden. Men du har väldigt rätt i att tjejerna från Asien är väldigt "openminded" tills de har hitta den rätta. De är också väldigt svartsjuka enligt min erfarenhet. Har du " comittat" dig till en så gud bevare dig ifall du trampar snett. De letar efter en svärmorsdröm i dig.
Lycka till

Efter att ha läst denna tråd, så måste även jag sätta min sked i denna thai soppa.

Ok, måste medge att jag har aldrig besökt varken Thailand eller massage ställen. Trots detta har jag nu bott över ett år ihop med en thailändska. Hon kom till mitt jobb en dag, för att hon behövde ett intyg och när hon gick, så önskade jag henne välkommen igen om hon ännu behövde hjälp. Det var nog pling för mig genast på första mötet och jag hoppades att få se henne igen. Fast jag visste att hon jobbar precis nära i en restaurang, så gick jag aldrig dit. Satt bara och väntade, att hon skulle dyka upp och det gjorde hon efter två månader. Sen började hon springa hos mig dagligen och jag körde bokstavligen ut henne, för att kunna jobba i lugn och ro. Hon höll sig borta och sen igen av en slump träffades vi på gatan och då blev det packat och klart.

Hon frågade också, om jag hade nånsin köpt sex eller besökt thai massage ställen?
Men icke sa nicke, vill dom försäkra sig om att inte få en "butterfly"?
Ibland efter några öl, så brukar hon berätta att hon föll för mig, för att jag aldrig försökte "sälja" mig till henne.

Men nu till saken, som sagt så jobbar hon på restaurang. Hon är söt slank och ser betydligt yngre ut än vad hon är. Och det är en aldrig sinande kö av män i åldern 20 - 65, som vill köra hem henne, bjuda ut henne eller vad som helst. Dom mest desperata erkänner sin kärlek genast och har bestämt sig att hon är den rätta. Förra julen så haglade det in blommor och choklad och vissa av dessa herrar visste var hon bor och kom för att lämna sina presenter till hemdörren (och jag satt i vardagsrummet, men dom såg aldrig mig.
Jag har frågat henne, varför hon inte säger att hon är upptagen. Det vill hon inte för annars skulle dessa beundrare bli generade och tappa masken. Hon vill inte göra nån illa utan hon bara skrattar och ger tvetydiga svar och kramar dom ömt och kärleksfullt. Enligt henne så missförstår farang mannen hennes beteende och (mannen) tror genast att hon är intresserad. Hon vill bara leka lite.

På restaurangen jobbar bara asiater och dom är alla invigda i spelet. Din pojkvän har kommit (igen) för att äta, får hon höra  av sina arbetskompisar och säkert så hör även "pojkvännnen" detta.
Ibland händer det att nån av beundrarna ser oss tillsammans och efter det så har dom ingen aptit mer.

Jag ber om ursäkt om jag verkar spydig, men enligt min uppfattning så är en thailändska en evigt flirtande och spelande individ och hon kan konsten att manipulera.

Studera ämnet thai-kultur och hur en thai man fungerar i ett förhållande. När du tror att du är full lärd, så börja om på nytt.

Jag hoppas verkligen att det skall lyckas, men kom ihåg att resan kommer att innehålla många överraskningar.

Lycka till!

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 72
« Svar #83 skrivet: 22 november 2009, 12:35:33 »
Tack för alla råd och synpunkter. Tror att mycket av det som skrivs inte bara är till nytta för mig utan även för andra som funderar på att träffa thaitjejer.

Men nu till den senaste tidens utveckling. Jag kan själv besvara trådens rubrik med orden : Ja, hon gillar mig! Och hur kan jag veta det? Jo:

Som tidigare så sitter vi i soffan efter stängningsdags och pratar lite. Jag dricker te och hon pratar i telefon samtidigt som hon masserar mina händer. När hon avslutat samtalet ber hon mig att massera hennes axlar. Hon har lite ont efter att ha jobbat mycket. Naturligtvis står jag gärna till tjänst. Jag masserar hennes axlar, armar, ryggen osv. Hon säger att det känns bra. Jag tar det lugnt och fint, tiden går. Hon vänder sig om, vill att jag ska massera benen också. Det märks att hon gillar det. Jag stryker ovansidan på låren och sedan ner på sidorna och baksidan i rytmiska rörelser. Frågar om hon vill ha massage på baksidan av låren också. Hon nickar och lägger sig på mage. Mmmm jag har hennes rumpa mitt framför mig. Masserar låren och skinkorna precis som i rumpmassagefilmen som ligger här på forumet, med skillnaden att hon har ett par tajta byxor på sig. Att hon njuter av det märks med all tydlighet, hon gnyr och stönar lätt och säger sabai dee, sabai dee, very good hela tiden. Jag blir upphetsad själv också, det är riktigt mysigt att ge massagen, särskilt när man får direkt feedback på att det man gör uppskattas.

Hon vänder sig om på sidan först och sedan efter en stund på rygg, på hennes ansikte ser det ut som hon är i himmelriket. Jag börjar bli trött och varm och tar ett avbrott i arbetet. Lägger mig över henne och tittar in i hennes ögon. Det syns att hon vill kyssas. Jag ger henne en puss men hon svarar inte på den. Jag säger att hon kan säga nej om det inte är ok. Hon funderar men jag får inget svar, hon får en puss till och sen ska jag resa mig upp för att dricka lite vatten, men i samma ögonblick har hon tydligen funderat klart för hon tar mitt huvud i sina händer och drar mig till henne. Och nu är det ingen tvekan om att hon vill kyssas. Vi hånglar och smekar varandra i vad som känns en evighet. Och dom närmaste timmarna gör vi allt man kan göra med kläderna på. Jag får inte ta av hennes byxor, men hon älskar när jag "slickar" henne utanpå byxorna.

Efteråt föreslår jag att vi ska ta en dusch tillsammans men hon säger att bossen har sagt att det inte får förekomma sånt på jobbet och det var därför hon var tveksam till att kyssas också. Men hon säger att hon tycker mycket om mig och att vi kan dusha nästa gång hemma hos henne. :yahoo  Klockan är 02.30 när jag åker hem...

Utloggad Bamse

• V.I.P
  • Antal inlägg: 129
« Svar #84 skrivet: 22 november 2009, 14:45:33 »
Det stundar ljuvliga tider :hb

Utloggad jk2r

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #85 skrivet: 22 november 2009, 14:54:43 »
Good on ya mate. Men var försiktig innan du kärar ner dig totalt. Dessa ljuva varelser från Asien kan ibland var lite för kärleksfulla tills den dag du fattar vad hon är ute efter. Lycka till med din, det finns både seriösa och mindre seriösa.

Utloggad Thaia

• V.I.P
  • Antal inlägg: 105
« Svar #86 skrivet: 22 november 2009, 15:25:03 »
Roligt för dej  :thumbsup
lycka till
Murphy´s golden rule:
Whoever has the gold makes the rules.

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
« Svar #87 skrivet: 22 november 2009, 16:04:30 »
låter ju fint att de går på rätt håll så att säga :thumbsup
mvh från söder..

Utloggad Krokodilen

• V.I.P
  • Antal inlägg: 212
« Svar #88 skrivet: 22 november 2009, 18:58:34 »
Men nu till den senaste tidens utveckling. Jag kan själv besvara trådens rubrik med orden : Ja, hon gillar mig! Och hur kan jag veta det? Jo:

Jag känner som min plikt att dra dig tillbaka till jorden.

Min thai-sambo är en av de klokaste kvinnorna jag har träffat. Vi kan sitta i soffan hela natten och hon föreläser för mig om hennes liv i Thailand (i industrin) eller talar om för mig hur jag skall agera. Har faktiskt funderat att skriva i min panna: Du har rätt älskling, igen. För rätt har hon nästan alltid.

Redan efter att vi hade varit ihop i två veckor sa min sambo till mig att: no money, no honey, och log, som om det vore ett skämt. Men det är inte skämt, det är en grym sanning!

Ikväll pratade jag med min tjej och om trådstartarens erfarenheter och känslor. Berättade också naturligtvis hur kvinnan agerar.
Så här var vår diskussion och det är jag som ställer frågorna.

-Hur kommer det sig att en kvinna från ditt land kommer hit för att jobba på ett massage ställe?
-Dom har någon släkting som dom kommer och besöker, som turister. Deras avsikt är dock att tjäna så mycket som möjligt här genom att sälja sin dosa (=hennes ordval, på svenska heter det att h*ra), Tjejen bor också hos denna släkting, som också får en andel av henner förtjänster.

-Vad har dom för arbete i sitt hemland, som dom avbryter för att komma hit?
-Dom jobbar alla i nån bar och livnär sig på att sälja sin dosa.

-Men den här tjejen verkar ju ge killen intrycket att hon är intresserad
-Hon är inte dum, den här tjejen. Hon vill spela spelet för att se om det finns pengar att hämta. Det enda hon tänker på är pengar, pengar och pengar.

-Men tror du inte att  det kan vara hennes dröm att komma hit och hon har blivit kär?
-Ha, Ha, Haaaaa (långt skratt), varför skulle hon vilja hit, till ett helt främmande land och en helt annan kultur. Utan att kunna språket! Hon tjänar ju bra pengar med det hon håller på med.
Men ok, om det finns pengar, så behöver man inte älska.

-Vart försvinner denna tjej efter att ha varit här?
-Återgår till baren och fortsätter som vanligt.

-Men hur kom du själv hit?
-Det var ett tekniskt misstag, inte kärlek.
« Senast ändrad: 22 november 2009, 19:09:46 av Krokodilen »

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #89 skrivet: 22 november 2009, 20:02:31 »
hehe, det var bra skrivet, ett tekniskt misstag..
Ja kanske det går att leva ihop och trivas utan att det måste vara gamla svenska traditionella kärleken.
Jag är iallafall tacksam för alla som tålmodigt bankat in i min skalle hur det kan vara, hur det troligen är och att jag ska vara beredd på allt.
Det har till slut...tjockskallig som jag är...hjälpt mig att coola ner jättemycket....och det känns som att tjejen jag ska besöka tycker det är rätt skönt också.
Det känns mer avspänt, det får bli det det blir helt enkelt...om inte annat så får hon vara min kompis, för hon är cool och klok.
Skitsamma om hon blåser mig...jag är inte speciellt rik iallafall..hehe..och det vet hon om.

Så jag tycker att du också ska spela med, se vad som händer och ni kanske kommer att trivas hur bra som helst ihop...men var beredd på att hon en dag måste åka tillbaka till thailand.
Men ni kan väl fortfarande vara vänner för det...om hon nu inte väljer att helt försvinna....

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #90 skrivet: 22 november 2009, 20:50:16 »

Min thai-sambo är en av de klokaste kvinnorna jag har träffat. Vi kan sitta i soffan hela natten och hon föreläser för mig om hennes liv i Thailand (i industrin) eller talar om för mig hur jag skall agera. Har faktiskt funderat att skriva i min panna: Du har rätt älskling, igen. För rätt har hon nästan alltid.

Redan efter att vi hade varit ihop i två veckor sa min sambo till mig att: no money, no honey, och log, som om det vore ett skämt. Men det är inte skämt, det är en grym sanning!

Ikväll pratade jag med min tjej och om trådstartarens erfarenheter och känslor. Berättade också naturligtvis hur kvinnan agerar.
Så här var vår diskussion och det är jag som ställer frågorna.

-Hur kommer det sig att en kvinna från ditt land kommer hit för att jobba på ett massage ställe?
-Dom har någon släkting som dom kommer och besöker, som turister. Deras avsikt är dock att tjäna så mycket som möjligt här genom att sälja sin dosa (=hennes ordval, på svenska heter det att h*ra), Tjejen bor också hos denna släkting, som också får en andel av henner förtjänster.

-Vad har dom för arbete i sitt hemland, som dom avbryter för att komma hit?
-Dom jobbar alla i nån bar och livnär sig på att sälja sin dosa.

-Men den här tjejen verkar ju ge killen intrycket att hon är intresserad
-Hon är inte dum, den här tjejen. Hon vill spela spelet för att se om det finns pengar att hämta. Det enda hon tänker på är pengar, pengar och pengar.

-Men tror du inte att  det kan vara hennes dröm att komma hit och hon har blivit kär?
-Ha, Ha, Haaaaa (långt skratt), varför skulle hon vilja hit, till ett helt främmande land och en helt annan kultur. Utan att kunna språket! Hon tjänar ju bra pengar med det hon håller på med.
Men ok, om det finns pengar, så behöver man inte älska.

-Vart försvinner denna tjej efter att ha varit här?
-Återgår till baren och fortsätter som vanligt.

-Men hur kom du själv hit?
-Det var ett tekniskt misstag, inte kärlek.

Jag uppskattar dina åsikter i frågan, faktiskt. Men jag tror att du i det här fallet har fel när det gäller den här tjejen. Jag tycker du är lite väl cynisk när du/din sambo drar alla thaitjejer över en kam. Visst erbjuder väldigt många massageställen happy ending, men det är ju inte samma sak som att "sälja sin dosa". Och jag stör mig lite på att din sambo förutsätter att tjejen är hora. Men det finns ett ordspråk: "Genom sig själv känner man andra".

Jag kan dock förstå varför du tänker som du gör. Men det är ju så här också att ni har inte fått all info som finns. Jag har hållit många saker hemliga av hänsyn till salongens och tjejens identitet. Men om ni fick veta dom så skulle ni troligtvis inte vara lika säkra på er sak längre. Det handlar t.ex. om varför hon är här. Det har visat sig att min magkänsla har stämt väldigt bra hela tiden och jag kommer fortsätta lita på den. Jag är 95% säker att tjejen är ärlig i det hon säger.

Sen måste jag förtydliga en sak. Jag har inte kärat ner mig i tjejen. Jag har inte planerat att leva med henne resten av livet. Jag har sagt att jag tycker om henne men att jag inte vill gifta mig med henne. Hon är söt och trevlig och ensam. Jag är också ensam så vad bättre än att vi två hittar på nåt kul tillsammans. Sen om det handlar om att dricka te och hålla handen eller gå på restaurang eller ha sex spelar mindre roll, men det är klart, sex är ju alltid trevligt det ska jag inte förneka. Men jag vet när hon ska åka hem till Thailand igen och att det inte är säkert att hon kommer tillbaka mer till Sverige. Hon har frågat om jag vill följa med henne till Thailand men jag har avböjt i nuläget.

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #91 skrivet: 22 november 2009, 21:21:50 »
Många gånger tycker jag också att magkänslan är bra att ha.
Jag själv har ju funderat alldeles för mycket fram och tillbaka..och nu säger min magkänsla att den tjejen jag känner är bra....eftersom jag trivs med henne.
Sen har vi alla våra hemligheter och sånt som egentligen inte spelar så jäkla stor roll i det stora hela.

Ibland kan man faktiskt känna sig riktigt nöjd och lycklig bara efter att ha haft ett trevligt samtal med någon man gillar...det betyder en hel del det också.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #92 skrivet: 24 november 2009, 19:47:15 »
Jag delade upp den här tråden så att övrigt prat fick en egen tråd.
Du hittar den här: http://www.thaisex.se/index.php/topic,4949.0.html

I den här tråden får vi förhoppningsvis läsa mer om "mechies" öden och äventyr. :thumbsup

Utloggad playboy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 93
  • He´s crazy your friend.. I like..
« Svar #93 skrivet: 24 november 2009, 19:59:35 »
Jag delade upp den här tråden så att övrigt prat fick en egen tråd.
Du hittar den här: http://www.thaisex.se/index.php/topic,4949.0.html

I den här tråden får vi förhoppningsvis läsa mer om "mechies" öden och äventyr. :thumbsup

Bra gjort,, har börjat få läsa, hurvida alla thailadys är prostituerade eller lyckosökare i många trådar nu..   :0
Spi har tatt upp en liten kamp,, jag har ej orkat.. Många har säkert rätt i sina åsikter, men det går ju som sagt inte dra en hel befolkning över en kam.
Finns väl andra trådar för detta Kurios? jaja,, jag söker :P

Skulle bara villja säga till mechie.. Ta chansen å åk..  :hb du har ju hittat en guide du gillar ;) dessutom träffar du många genom henne, om du vill förstås.. Barerna finns ju kvar.. osv..  :wai2

Go for it,, du har säkert kul och ser mer av thailand eller nått nytt iallafall.. nya människor of the strip..  :thumbsup

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #94 skrivet: 24 november 2009, 23:43:31 »
Träffade just polarens thaitjej ikväll. 3 timmar. Ja hon slår alla svenska tjejer med hästlängder. OCH nej, alla thailändskor är inte lycksökerskor. Han har det så jävla bra, och dom är så jävla fina tillsammans :D Ska ta med dom hem till min morsa och visa upp praktexemplaret  så hon blir av med asiatskräcken. off-topic

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #95 skrivet: 25 november 2009, 10:11:34 »
mechie! som vanligt intressant läsning. Det är lärorikt läsa och intressant. Fast jag tro många är "lyckosökare". Ingen tvekan om det , fast knappast alla.

Kärleken har inga gränser om tycke uppstår, så tro jag den skiter om det är en asiatiska ,nigerianska,danska,engelska med mera.   :)
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #96 skrivet: 13 februari 2010, 14:33:52 »
Så, då har jag äntligen tagit mig tid att skriva en fortsättning på mina äventyr. det var ju ett tag sen sist nu. Tänkte jag måste skriva som en motvikt till all negativ publicitet som varit senaste tiden om thaitjejer. För saken är den att vi sedan ca 2 månader tillbaka bor tillsammans som ett par.  :-)

För er som inte orkar läsa tråden från början igen så kan jag sammanfatta det hela med att jag träffade en thaitjej på en massagesalong i Sverige. Hon verkade tycka om mig väldigt mycket men jag var osäker på henes egentliga avsikter. Min magkänsla sa mig att hon var ärlig och så här i efterhand kan jag konstatera att jag hade rätt. Om jag fortsätter att skriva från där jag slutade sist så har följande hänt:

Efter att vi hånglat för första gången en sen kväll på salongen började jag träffa henne oftare och oftare. Men nu utan att ta någon massage utan helt enkelt träffades vi i hemlighet på salongen efter stängningsdags. Om jag var hungrig bjöd hon på mat, sen sov vi tillsammans, men inget bombom på salongen. Nåväl det dröjde inte så länge innan hon en kväll följde med mig hem. Vi hade bestämt att ta ett bad ihop. På vägen hem stannade vi till och handlade lite mat och frukt. Väl hemma fixade jag till badrummet med lite levande ljus, kall dryck och små melonbitar. Mycket, mycket trevligt hade vi det och när badet var slut fortsatte vi i soffan i vardagsrummet. Utan att gå in på alla smaskiga detaljer kan jag säga att det hände "trevliga saker" :D Och från den dagen är vi "ihop".

Jag vet att jag skrivit tidigare att jag inte varit så kär i henne och att jag bara vill hitta på nåt kul med henne. Och så kände jag också förut, men mina känslor för henne har fördjupats ju mer vi träffats och ju mer jag förstått hur mycket hon tycker om mig. Även om hon inte är precis allt jag hoppats på i en blivande partner så är det utan tvivel det bästa förhållande jag haft hittills. Jag vet att många av er är cyniska och tror att hon manipulerar mig men jag kan bara säga att jag inte är så naiv och blåögd som en del av er tror. T.ex. så har det aldrig varit prat om att jag ska ge henne pengar. Tvärtom så säger hon att hon inte vill ha pengar av mig och att jag ska veta att alla thaitjejer inte är lika. Hon berättar historier om tjejer hon känner som mjölkar svenska killar på pengar. Men min tjej har egna pengar och när vi är tillsammans är det hon som betalar allting. När går på ICA och handlar eller tar en pizza på vägen hem är det alltid hon som tar fram plånboken. Jag säger att det är min tur att betala men hon bara säger "ingen fara, jag betala" Jag säger att hon inte behöver betala allt hela tiden men hon vill så gärna och ni som har thaitjej vet hur bestämda dom kan vara när det gäller vissa saker. Hon vet att en del thaitjejer har dåligt rykte och hon gör allt för att jag ska fatta att hon inte är sån själv.

Nu är vi som sagt ett par och det är inte längre någon hemlighet att hon är min flickvän och hon har även berättat för släkt och vänner att jag är hennes kille. Vi har pratat lite om hur vi tyckte och tänkte om varann i början då vi träffades. Hon säger att hon ganska tidigt fattade tycke för mig men hon sa inget för hon ville kolla lite vad jag för en kille först. Det bekräftas av att jag har sett att hon har sparat små saker, lappar och sånt som jag lämnat efter mig på salongen långt innan vi träffades på riktigt.

Nu har hon åkt hem till Thailand och jag saknar henne mycket. Vi pratar ofta i telefon och skickar sms till varann. Hon vill gärna att jag kommer och hälsar på henne. Om det tar lång tid innan hon får komma till Sverige igen kanske jag nappar på det till sommaren.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #97 skrivet: 13 februari 2010, 15:03:21 »
Jag vet att många av er är cyniska

Skulle det finnas cyniker här? ??? :hmm

Nej det tror jag inte på. :D :D

Kul att det funkade men vart det skulle sluta förstod vi nog allesammans som följt tråden. :thumbsup

Utloggad playboy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 93
  • He´s crazy your friend.. I like..
« Svar #98 skrivet: 13 februari 2010, 22:40:18 »

Kul Mechie,, och all lycka i framtiden.. Berätta gärna mer om hur det går för er/dig  :thumbsup  :wai2

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #99 skrivet: 14 februari 2010, 08:13:14 »
*snyft* snyft* man börja nästan lipa här...  :)  vilken slut på en historia. Nej skämt åsido kul det sluta så bra. Jag hoppas ni får se varandra snart igen ... :)
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

* Info

• *Antal Medlemmar: 11034
  • *Senast: hardenb

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 24
  • *Totalt: 28