0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nej det gör jag inte, så naiv är jag inte att jag t.ex. för ett ögonblick tror att hon är kär i mig. Fattar ju att dom för det mesta bara är vänliga mot kunderna för att dom ska besöka stället igen. Jag är helt nöjd om hon bara vill lära känna mig lite mer. Väninnornas rop till mig om att - "nej gå inte, kom tillbaka, ser du inte för bövelen att hon behöver en pojkvän, är du intresserad?" skulle ju tyda på att dom i alla fall tyckte att jag borde kollas in närmare. Fast riktigt så uttryckte dom sig ju inte, men nästan Nästa gång jag träffar henne har jag lite mer kött på benen och då ska jag prata mer med henne. Det kommer visa sig rätt fort tror jag om det finns nåt intresse från hennes sida. Och finns det inte det så kommer jag vara nöjd och glad ändå, hon fick mig att må bra och det är inte så illa det heller
Varför vänta?Det är väl bara att gå dit och fråga henne.Jag är säker på att hon mer än gärna går ut och äter.Men väntar du för länge kan hon ju tro att du inte var så intresserad.Ser hon sedan bra ut så är det möjligt att någon annan hinner före dig.
Ni har helt rätt grabbar, ibland behöver man en spark i arslet för att sätta fart, men jag har redan planerat att springa förbi salongen i morgon om inte nåt med jobbet kommer emellan. Hoppas hon har tid då.
Vad spännande ! vill redan läsa mer så uppdatera oss i ämnet
Här är en svensk sida med lite thai och några fraser på Isaanhttp://www.landofsmiles.org/thai.html
Mitt tips om aktiviteter på en thai-dejt. Mat, mat och mat.
Helt rätt, mat med rött och trevliga samtal är ju pricken över i