* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thaitjej i Sverige, gillar hon mig?  (läst 11697 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
  • Kön: Man
SV: Thaitjej i Sverige, gillar hon mig?
« Svar #100 skrivet: 14 februari 2010, 09:04:29 »
se där de gick ju bra    lycka till med allt..... :thumbsup
mvh från söder..

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5343
    • hgs.st
« Svar #101 skrivet: 14 februari 2010, 10:27:26 »
Kul att det funkade för dig och henne.
Då ser jag fram emot rapporten från när du hälsar på henne eller bjuder hit henne.
Lycka till!!

Utloggad bkkmatt

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #102 skrivet: 14 februari 2010, 11:03:55 »
Bra jobbat! Håll oss underrättade vad som händer!

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 72
« Svar #103 skrivet: 14 februari 2010, 11:45:16 »
Ansökningshandlingarna för uppehållstillstånd är redan inlämnade på ambassaden i BKK. Hon ska tillbaka dit på intervju snart och sen är det väl bara vänta på att myndighetens kvarnar ska mala. :coffee

Utloggad bkkmatt

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #104 skrivet: 14 februari 2010, 11:47:38 »
Ansökningshandlingarna för uppehållstillstånd är redan inlämnade på ambassaden i BKK. Hon ska tillbaka dit på intervju snart och sen är det väl bara vänta på att myndighetens kvarnar ska mala. :coffee

Spännande! Har ni fått något estimat på hur lång tid det skall ta? Har läst att det skiljer sig ganska mycket beroende på var i Sverige man bor.

Har du någon resa planerad?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
« Svar #105 skrivet: 14 februari 2010, 11:48:40 »
Hade hon inte uppehållstillstånd redan?
Det trodde jag eftersom hon jobbade?

För inte var hon en svartjobbare. ;)

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #106 skrivet: 14 februari 2010, 11:59:22 »
Spännande! Har ni fått något estimat på hur lång tid det skall ta? Har läst att det skiljer sig ganska mycket beroende på var i Sverige man bor.

Har du någon resa planerad?

Har inte frågat efter hur lång tid det kan ta. Ambassaden  i BKK har ju säkert ändå ingen aning så man får nog bara ett standardsvar.

Jag har inte planerat in nån resa. Skulle gärna åka om jag bara hade tid. När jag har semester till sommaren har hon kanske redan fått uppehållstillstånd med lite tur så då kan hon komma hit istället. Jag är egentligen inte så sugen på att åka till Thailand mitt i sommaren när det är så varmt. Men om hon inte får komma till Sverige så åker jag till henne förstås.

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #107 skrivet: 14 februari 2010, 12:09:48 »

Ha ha, funderade just på när jag skrev inlägget om nån skulle uppmärksamma det. :q Tyvärr är det så att hon bara har haft turistvisum förut.

Utloggad HavingaGoodTime

• Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 580
  • skenbart rälsbunden tills solkurvorna spårar ur
« Svar #108 skrivet: 14 februari 2010, 12:11:52 »

Det är alltid någon liten detalj där verkligheten spräcker polityren för den skroderade skrönan. Men det finns gott om personer som njuter av att kunna känna sig på topp och slå blå dunster i ögonen på folk. Men med tiden så trampar de alltid i klaveret. :yahoo
När jag går långt nog ditåt kommer jag tebax hit igen. Om jag ändå ska gå så långt kan jag lika gärna stanna kvar. Jag förblir här och ser allt. När jag sett allt behöver jag inte gå ditåt utan kan gå hitåt tills jag kommer dit - jag vill, alltså kan jag gå så långt jag vill utan att gå över gränsen

Utloggad HavingaGoodTime

• Silver V.I.P
« Svar #109 skrivet: 14 februari 2010, 12:14:47 »
Ha ha, funderade just på när jag skrev inlägget om nån skulle uppmärksamma det. :q Tyvärr är det så att hon bara har haft turistvisum förut.

Nästa steg att att raskt byta ämne för att förhindra eftertankens kranka blekhet; ungefär som vaccinmånglarna gjort under hösten när de på sina klövar hjortade iväg till nya marker.

Det är emellertid ett problem i textade forum. Helheten ligger kvar som ett tecken på insatsens värde.

För att drömmare och skrönare fritt få fabulera - borde forumet ha en tråd som heter mina fantasier. Troll välkomna även där.
När jag går långt nog ditåt kommer jag tebax hit igen. Om jag ändå ska gå så långt kan jag lika gärna stanna kvar. Jag förblir här och ser allt. När jag sett allt behöver jag inte gå ditåt utan kan gå hitåt tills jag kommer dit - jag vill, alltså kan jag gå så långt jag vill utan att gå över gränsen

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #110 skrivet: 14 februari 2010, 12:22:52 »
Det är alltid någon liten detalj där verkligheten spräcker polityren för den skroderade skrönan. Men det finns gott om personer som njuter av att kunna känna sig på topp och slå blå dunster i ögonen på folk. Men med tiden så trampar de alltid i klaveret. :yahoo

Ehh, men nu är du väl orättvis ändå? Vad menar du med skröna och att slå blå dunster i ögonen på folk. Inget av det jag skrivit är påhittat. Det har väl aldrig kommit upp i tråden tidigare vilket visum hon varit i Sverige på. Nu ställde Kurios frågan och jag svarade ärligt på den. På vilket sätt har jag trampat i klaveret? Jag har väl inte blivit påkommen med att ljuga, eller hur!

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #111 skrivet: 14 februari 2010, 12:30:57 »
Nästa steg att att raskt byta ämne för att förhindra eftertankens kranka blekhet; ungefär som vaccinmånglarna gjort under hösten när de på sina klövar hjortade iväg till nya marker.

Det är emellertid ett problem i textade forum. Helheten ligger kvar som ett tecken på insatsens värde.

För att drömmare och skrönare fritt få fabulera - borde forumet ha en tråd som heter mina fantasier. Troll välkomna även där.

Jag förstår att du är avundsjuk. Jag har i alla fall min egen uppfattning om vem som är det största trollet på det här forumet!  lol

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #112 skrivet: 14 februari 2010, 12:36:39 »
Jag förstår att du är avundsjuk. Jag har i alla fall min egen uppfattning om vem som är det största trollet på det här forumet!  lol
Såja lugna och fina nu ;)

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #113 skrivet: 14 februari 2010, 12:39:51 »

Var är Hannes nu, frågar sig vän av ordning? :D lol lol

Det har jag svårt att uppröras över, hon är säkert inte den enda som extraknäcker lite.
Hoppas att det går bra med det andra så att hon snart är tillbaka. :thumbsup

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad HavingaGoodTime

• Silver V.I.P
« Svar #114 skrivet: 14 februari 2010, 12:46:33 »
Var är Hannes nu, frågar sig vän av ordning? :D lol lol

Det har jag svårt att uppröras över, hon är säkert inte den enda som extraknäcker lite.
Hoppas att det går bra med det andra så att hon snart är tillbaka. :thumbsup

Hannes är hes efter de bortförklaringar hannes producerat.

Tänk nu efter Kurios. Det sitter säkert skattmasar och masar sig fram dag för dag och måste bedriva spaning mot svartjobb på nätet. De kan låsa sina rum och läsa allt.

Utloggad Spi

• V.I.P
  • Antal inlägg: 184
« Svar #115 skrivet: 15 februari 2010, 20:21:33 »
Mechie  :thumbsup

Grattis, låter som du hittat en riktigt bra tjej.

Bli nu inte arg när hon kommer tillbaka och vi killar kommer avundsjukt titta efter er när ni går längst gatan  :v

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #116 skrivet: 15 februari 2010, 20:28:52 »

En del här är ibland lite väl snabba med att kalla folk troll. Jag själv också kanske. Det är ju dessutom trolltider nu med reportrar och andra troll som stör forumet. Risk att oskyldiga blir uitsatta för trollanklagelser.

:)

Utloggad Byscha

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #117 skrivet: 23 februari 2010, 18:20:41 »
Det var en kul tråd att läsa och ett lyckligt slut.

En liten fråga bara vem stod som garant för hennes visa :hmm eller hade hon bra ekonomi  :hmm

Utloggad mechie

• Hangaround
  • **
« Svar #118 skrivet: 23 februari 2010, 19:38:31 »

En liten fråga bara vem stod som garant för hennes visa :hmm eller hade hon bra ekonomi  :hmm

Hon har en släkting i Sverige + att hon har bra ekonomi också

Utloggad bettan

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 1
« Svar #119 skrivet: 28 mars 2010, 09:36:23 »
Hon fixade sig en "släkting" i Sverige och extraknäckte nere på hörnet?

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 49
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 8
  • *Gäster: 41
  • *Totalt: 49