0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Vädret i HH aug-sep.Hej jag undrar hur vädret är i HH aug-sep?Rengnar det mycket?Jag spelar golf.Jag va i HH i feb i år vilka fina banor.Undrade om ni som bor där eller vet hur vädret brukar se utunder de månaderna, vill ju inte att allt ska rengna bort.Är tacksam för svar.
Tack för informationen.Bara att boka då.Black Mountain och Banyan saknar jag.
Skall troligen åka ned till Hua Hin i november och tänkte då inte ta samma "dyra" ställe som senast. (Hua Hin White Sand, cirka 2.000 bath/natt). Egentligen inget fel på White sand, men poolområdet var för litet. Fanns inga möjligheter att ligga i solstol och läsa några pocketböcker vilket är urskönt efter en golfrunda eller när man är lite bakis. Däremot var poolområdet för det mesta i skugga, vilket jag gillade.Hur som helst: Har fått tips i denna tråd om Sukwilai Hotel. Kan någon här bekräfta att hotellet är bra med avseende på:1. Hotellrumets standard är som vilket vanligt thaihotell som helst.2. Poolområdet är ok.3. Säkerheten på hotellet är acceptabelt. (Dvs inga klåfingriga i närheten. Skall dock tilläggas att det enbart är i Indonesien som saker fått fötter och knallat över till nya ägare)
Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.
Hmm. Inget svar på bokningsförfrågan. Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.Tack för era svar. Nu hoppas jag ett rum finns ledigt i november och sedan är det dags att börja planera för februariresan
Kolla upp connect talk:http://www.connecttalk.com/en/product_home.aspxDet är som att ha mobil i thailand...Funkar as bra...
Jag har kollat in deras sida. Blev inte riktigt klok på om ena parten var tvungen att vara i Thailand eller inte. Har ringt några intressanta tjejer i filippinerna, men det blir ju asdyrt. Skype-kvaliten är så dålig med deras internetförbindelse att det i princip inte går att höra vad de säger. Så att ringa för en rimligt kostnad dit vore klart intressant!
Hej,Någon som testat att förboka taxi via http://www.huahintaxiairport.com/prices.php ?2.200 Bath för en tripp ned till Hua Hin från . Det låter som ett bra pris i mina ögon sett. Vad säger ni?