* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En tråd om Hua Hin  (läst 9114 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
  • Kön: Man
SV: En tråd om Hua Hin
« Svar #60 skrivet: 17 mars 2010, 13:59:20 »
Varfor bli lurad och aka till ett riktigt uselt stalle ??? Thailand har ju sa mycket mer att erbjuda! Vill ni ha lugn o ro men anda frascht och inte Svensk dansbands musik i hogtalarna sa testa nagot annat, typ Koh-Chang eller Samui.
Men som sagt smaken ar som baken och det ar vall bra for alla. Ar man 60 bast sa ar sakert H-H jatte exotiskt. Men trakigare stalle far man leta efter. VARNING! :nono:

Utloggad pocky

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 19
« Svar #61 skrivet: 17 mars 2010, 19:44:54 »
Tjena Sexpacket,

jag förstår om du inte trivdes i Hua Hin när du bodde på Hilton. Det är  ju som ett äldreboende. Jag har varit i H H mycket och jag brukar ibland ta genvägen genom Hilton lobbyn för att komma till beachen bakom hotellet och jag blir lika beklämd varje gång jag passerar poolområdet där alla ligger på sina solsängar med likadana vita handukar. Ser ut som man hamnat på ett hälsohem för tbc patienter.

Det tar ett tag att gilla H H, men när du väl fått kompisar, thaitjejer och faranger, kommer du att älska det. Jag har fått hur mycket knulla som helst, utan att ens besöka barerna. Fast ibland har jag smugit in på nåt massageställe det skall erkännas för ett handjob (500 baht) eller hela köret för 1000. De finns överallt.

Jag har bott på många trevliga små hotell eller hyrt ett rum för ca 12000 baht i månaden, men nu skall jag åka ner i slutet på April och titta på ett litet hus i stället. Och hälsa på mina små godingar förstås :-)

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #62 skrivet: 17 mars 2010, 20:07:52 »
Kul med en tråd om Hua hin.

Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.

När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.

HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.

Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning  men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.

HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från BKK. Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i BKK vilket är suveränt om man som jag hatar BKK.

Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.

Tjena Isidor,

jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.

Hilsen
Micke

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #63 skrivet: 18 mars 2010, 00:55:57 »
Tjena Isidor,

jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.

Hilsen
Micke

Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot.
Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #64 skrivet: 18 mars 2010, 02:20:21 »
Tackar for beskrivningen Pocky, ja det var sannerligen inget drag pa det hotellet. Men jag tyckte nastan det var varre pa de fa saggiga barer som fanns. Stranden var ju inte heller nagot vidare. Men jag kan forsta att att folk som Lorimer trivs, sitta i samma ruttna bar dag ut och dag in och dra sina 3-4 inlarda Thai fraser och tycka att dom ar skit lackra. En sadan person lar ju inte vara intresserad av mycket annat an att vara dyngrak hela dagen och kunna fa tag i Svenska kottbullar.
Sen far det garna vara Lasse Stefanz i hogtalarna, det ar som A-lagarna hemma bara lita varmare

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #65 skrivet: 18 mars 2010, 21:38:32 »
Ja, jag kan hålla med om att tjejbarerna i HH inte är i världsklass precis. Men efter ett tag hittar man ändå sina favoritställen där man bara kan ta en öl och umgås lite.

Ett ställe som man kan ha roligt på och som kan ge fin utdelning inför nattens övningar är Kariokee baren Ting Tong som ligger bakom ölbaren Mai Tai (som ligger på samma gata som Hilton). Dom öppnar klockan 22 på kvällen och stänger vid 4 - tiden. Dit går bartjejerna efter att deras egen bar stängt.

Men HH är definitivt inget hålligångställe, men just därför kanske det passar mig som snart närmar mig 60  :0.  Dessutom spelar jag golf ibland också.

Hur som helst så finns det fina tjejer, både bartjejer och "vanliga" i HH som man kan ha väldigt trevligt tillsammans med. "Home is where the heart is", heter det ju, och det är väl helt enkelt så att där man trivs och har fått ett umgänge, där vill man vara.

Ha de

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #66 skrivet: 18 mars 2010, 21:53:17 »
Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot.
Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till :hb

Ok, tack,

men apropå droger, nu i julas när jag satt på en bar i HH blev jag erbjuden att köpa några tabletter YABA. Vet inte om du känner till det, men det är ungefär som amfetamin, fast kanske t o m ändå lite starkare.

Är numera förbjudet i Thailand pga av det ökade missbruket, och dessutom var det så många lorry drivers som tog det för att hålla sig vakna på nattkörningarna. Med många olyckor som följd.

Men man blir jäkligt kåt av pillrena och kan hålla på hela natten...

Vilka droger tänkte du på? 

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #67 skrivet: 19 mars 2010, 02:47:34 »
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!
Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H.
Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna  lol lol lol

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #68 skrivet: 19 mars 2010, 03:57:53 »
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!
Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H.
Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna  lol lol lol

Jag hörde inte vad du sa din dumma djävel eftersom jag har lyssnat för mycket på Iron stefanz.
Varför tror du att du är impopulär,inte pga att du är smart. Jag tror du skrattar brallorna av dig eftersom du har lyckats reta upp så många här.

Sköt om dig och ta en lina nu :hb

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
« Svar #69 skrivet: 19 mars 2010, 10:18:02 »
kom igen nu grabbar vi ska väl kunna hålla sams o ha trevliga diskussioner här,
vi har alla olika tycke o smak, de behöver vi väl inte hacka på andra för att vi
inte gillar som dom, spelar ingen roll om man e 40 eller60år vi gillar va vi vill :thumbsup

ha nu en härlig helg alla  :hb
mvh från söder..

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #70 skrivet: 19 mars 2010, 11:10:22 »
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man lol Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!
Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett PM sa slipper du stora andra har  :nono:

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #71 skrivet: 19 mars 2010, 11:29:41 »
Ja e själv 24 år och väljer HH före Pattaya och BK. Där e lugnt och skönt men ändå ett bra utbud på damer kanske inte lika många 10poängare som andra ställen men dom finns dom också. I min mening vill man åka och supa bort sin semester några veckor åk till Pattaya vill han ha de lugnt och skönt men ändå bra nattliv välj HH. Befinner min här nere just nu och har inget att klaga på. Gillar man inte gamla människor ta då för f#n och blunda, här finns gott om folk i min ålder och vi trivs....

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1372
« Svar #72 skrivet: 19 mars 2010, 12:56:47 »
Detta är en tråd om Hua Hin, privata påhopp kan ni sköta antingen via PM eller i surrtråden :nono:

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #73 skrivet: 19 mars 2010, 17:52:07 »
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man lol Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!
Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett PM sa slipper du stora andra har  :nono:

Förlåt mig  och mitt beteende. Ha det bra oavsett var du än är. Ok? :hb

Utloggad Argon

• Surr medlem
  • Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 92
« Svar #74 skrivet: 19 mars 2010, 21:13:06 »
PM sa slipper du stora andra har  :nono:
Du verkar vara mån om att andra inte ska vara störande för andra men hur beter du dig själv?
Du tror inte att dina plumpa påhopp till höger och vänster blandat med skrävel och skryt kan verka vara åtminstone lite störande?

Nu har du sagt vad du tycker om Hua. Tack för det.
Men jag lyssnar nog hellre på vad de andra har att säga för de verkar trivas och kan då tala om vad som är bra. Att bara hitta fel är inga problem om man letar men det kan vara svårare att hitta guldkornen då.

Utloggad Sir

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #75 skrivet: 24 april 2010, 19:59:34 »
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6022
« Svar #76 skrivet: 24 april 2010, 20:28:32 »
Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Menar du generellt i Thailand eller i Hua Hin?

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 253
« Svar #77 skrivet: 25 april 2010, 07:38:36 »
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
          Hej du,  ;)
 Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, :P
     Hade  :wai2 :wai2

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #78 skrivet: 26 april 2010, 01:21:58 »
          Hej du,  ;)
 Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, :P
     Hade  :wai2 :wai2

Ja ar du 55+ och gillar dansbands musik sa lar du trivas  :D

Utloggad Farbror_Frej

• V.I.P
  • Antal inlägg: 118
« Svar #79 skrivet: 26 april 2010, 04:24:08 »
Beror ju på när du vill åka dit med , under juni - september är det nog lite dött område...

//Farbror Frej  :burp

* Info

• *Antal Medlemmar: 10822
  • *Senast: ErssonG

• *Totala Poster: 106601
  • *Total Ämnen: 5132
  • *Online idag: 52
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 11
  • *Gäster: 35
  • *Totalt: 46