0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kul med en tråd om Hua hin.Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från . Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i vilket är suveränt om man som jag hatar .Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.
Tjena Isidor,jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.HilsenMicke
Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot. Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H. Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett sa slipper du stora andra har
sa slipper du stora andra har
Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Hej du, Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, Hade