* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En tråd om Hua Hin  (läst 9091 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
  • Kön: Man
SV: En tråd om Hua Hin
« Svar #40 skrivet: 31 december 2009, 17:33:36 »
Är det  หี หอม  :hmm
 lol lol

http://translate.google.se/#
hjäpt på "traven"  :yahoo

Chuuna är forumets egen mangoman. Även om andra också kan vara smått beroende :D  :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad josj

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 73
« Svar #41 skrivet: 31 december 2009, 21:03:22 »
Hallå
Tips på vad jag tycker var ett bra hotell, bodde där när jag var nere i september. PuangPen Villa Hotel (P.P Villa). Ligger granne med burgerking. När till stranden och natt livet. Har pool. Tror att priset ligger på 1000 bath under högsäsong .

Natt livet är rätt bra tycker jag. Finns stort utbud på barer, har inte hittat någon gogo. Ska jag vara ärlig är tjejerna inte lika snygga där som i Pattaya och Bangkok. Men tycker att tjejerna är trevligare där.

p.p villa
11 Damnernkasem RD

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
Tjejer Hua hin
« Svar #42 skrivet: 13 januari 2010, 18:16:43 »
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?
Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
SV: Tjejer Hua hin
« Svar #43 skrivet: 13 januari 2010, 18:24:30 »
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?
Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....

Barnamn kan jag inte så bra men ta dig till soi Binthabath(nära Hilton). Runt omkring i kvarteren där hittar du mycket godsaker. Rör inte mina mangos bara :D

Lycka till :hb
« Senast ändrad: 13 januari 2010, 19:16:21 av Kurios »

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
« Svar #44 skrivet: 13 januari 2010, 18:34:07 »
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt.
Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.
Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.
Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.

Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #45 skrivet: 14 januari 2010, 21:11:42 »
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt.
Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.
Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.
Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.

Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.

:clap: :clap: :clap:
Betalar du barfee? Jag har nog blivit lite väl kompis med barägare od. Jag har betalat en gång när jag tog två damer från bar2. Den ägaren är totalt korkad. Annars aldrig. Kul att det finns forumdeltagare som gillar HH. Lite ensamt för Chuuna o mig annars :hb

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
« Svar #46 skrivet: 15 januari 2010, 14:34:17 »
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?

Utloggad Isidor

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #47 skrivet: 15 januari 2010, 16:10:07 »
Ja, som jag sagt har jag blivit fäst vid HH på grund av sin lagomhet.

Vad som kan vara både bra och dåligt med HH är att den thailändska prinsen har ett ställa där. Bra därför att det är ovanligt lugnt och städat där men dåligt för att de ibland måste hålla barerna stängda. När jag var där sist så hade den thailändska prinsens syster (eller nåt i den stilen) avlidit vilket innebar att barerna var tvungna att hålla stängt i tre dagar  >:(.  Jag hade dock en jäkla tur för när jag spankulerade omkring på gatorna, mest för att fördriva tiden, så träffade jag på en tjej jag hade snackat in mig på ett par dagar tidigare. Vi bestämde oss snabbt för att gå till mitt rum. Blev oslagbart billigt eftersom jag då varken behövde köpa några drinkar eller betala någon barfee, bara den sedvanliga tusenbatharen till tjejen.

Väldigt trevlig tjej, inte den vackraste thailändskan jag sett men jag blev otroligt förtjust i henne. Väldigt speciell eftersom hon tidigare hade hållit på med thaiboxning vilket syndes tydligt på hennes kropp som var väldigt fast och t.o.m. lite muskulös (nej! det var ingen ladyboy, hon var skapt på rätt sätt). Kan kanske tyckas lite konstigt men jag gillade det skarp. Eftersom hon var extremt liten såg hon ut som en liten muskulös docka, hade små, otroligt söta muskler på sina överarmar och axlar. Blev ju inte sämre för att hon dessutom var jäkligt bra i sängen.

Hade velat träffa henne fler gånger men av olika anledningar blev det inte av, sedan drog jag vidare till Nya Zeeland. Eftersom jag åkte med Thaiair så stannade jag i Thailand även på hemvägen i från NZ. Stannade till i HH igen och frågade efter henne i baren men enligt brudarna där hade hon gift sig med en engelsman som hon dessutom hade blivit gravid med  :'(.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #48 skrivet: 19 januari 2010, 05:17:03 »
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?

Nej men jag åker alltid dit när jag är i LOS :hb

Utloggad mrthailover

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 73
« Svar #49 skrivet: 20 januari 2010, 00:14:47 »
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden.  Lugnt tempo.  Allt finns men i lagom omfattning.  Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg.  Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time.  Snällt av henne.  Drog vidare dagen efter. Saknade henne..

Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath.

I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis.  Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger.  Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #50 skrivet: 20 januari 2010, 17:40:29 »
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden.  Lugnt tempo.  Allt finns men i lagom omfattning.  Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg.  Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time.  Snällt av henne.  Drog vidare dagen efter. Saknade henne..

Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath.

I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis.  Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger.  Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.

1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna???? :hb

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #51 skrivet: 20 januari 2010, 20:29:21 »
Blir nästan lite sugen på att besöka Hua Hin. Trodde mest det var ett pensionärsställe men jag kan ha fel.
 :hmm
:)

Utloggad Isidor

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #52 skrivet: 20 januari 2010, 21:46:06 »
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar  :-).

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #53 skrivet: 20 januari 2010, 23:31:32 »
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar  :-).

Ja det var ju ett sätt att se på saken.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #54 skrivet: 21 januari 2010, 01:35:33 »

Jag instämmer gode Isidor. Jag har hunnit 10 år längre så jag är snart pensionär enligt vissa. Problemet är att jag inte beter mig som en sådan,och damerna kommer likt förb...at. Fortsätt att skriva Isidor :hb

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 253
« Svar #55 skrivet: 22 januari 2010, 14:03:05 »
1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna???? :hb
            :yahoo :P Jaja men lori här är de tryck nu mycket mangodamer slurp gött de, :P :P ::)    Hade   :wai2 :wai2

Utloggad mauritz

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #56 skrivet: 22 januari 2010, 23:59:25 »
Huahin är ett väldigt mysigt ställe. har varit där 3 ggr. stället har allt som behövs. inga gogos men mycke annat roligt. mer avslappnade tjejer å mer familjär atmosfär. men jag gillar pattis med å vill helst inte välja utan tar en stund på bägge ställena. cheers ;)

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #57 skrivet: 16 mars 2010, 21:51:42 »
Hej hej alla som kan HH.
Jag funderar på att åka i slutet av agusti, hur mycket rengnar det? Har varit i hh engång älskar det. Spelar golf därför frågan om vädret.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
« Svar #58 skrivet: 17 mars 2010, 02:32:45 »
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel.
Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #59 skrivet: 17 mars 2010, 11:19:12 »
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel.
Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!

Smaken är som baken. Tack och lov för det. Ni andra som funderar på HH,låt inte 6packens kommentar stoppa er. det är tydligen inte exklusivt nog för honom.
Läs inläggen ovanför så får ni en bättre uppfattning. Hua Hin är inte som Pattaya,Patong eller Bkk när det gäller utbud naturligtvis,men du kan nog ha det väldigt roligt på alla sätt Trots " 3:e hands sorteringen"

Prova HH och var glada. Ni slipper ju 6packen dessutom :hb

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 48
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 9
  • *Gäster: 36