0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det หี หอม http://translate.google.se/#hjäpt på "traven"
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt. Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden. Lugnt tempo. Allt finns men i lagom omfattning. Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg. Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time. Snällt av henne. Drog vidare dagen efter. Saknade henne.. Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath. I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis. Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger. Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar .
1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna?
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel. Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!