0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ni som har varit där några gånger.... Har ni något bra mellanklass hotell att rekommendra?Det blir premiär för mej i år i HH
Prova gärna hotel Sukwilai. Soi Bintabath(Nära Hilton). Dom tar 600 bath/natt och är guestfriendly. Kommer damen ensam ringer dom rummet. Kommer du tillsammans kan du ta med hur många du vill. Trots att det ligger mitt i smeten är det inte störande. Själv kan du ramla direkt ut från trappan in på Happy bar eller nån annan. Ingen frukost där men det går ju att fixa själv. Nu vet inte jag vilket slags liv du tänker leva,men är det party så. Annars finns det hotell runt busstationen där det är lugnare. Jag har bott där tidigare. Lycka till
Ja hos lori satt ingen ting fast de var bara o ösa på gött gubben där. Hade Han vet han.
Jag ger bara goda råd. Numera är jag bara ett psykiskt vrak som längtar bort bort bort
Det finns nog tillräckligt att få av vad man vill ha även i Hua Hin. Trots allt behöver man ju inte tusentals tjejer, bara det finns åtminstone några att välja på. Själv har jag aldrig varit där men misstänker att man säkert skulle trivas även där.
Kul med en tråd om Hua hin.Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från . Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i vilket är suveränt om man som jag hatar .Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.
Hej alla glade är här kommer en nyårs hälsning från HUA HIN GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR, och här vimlar de av goda mango damer, HADE ,
mango damer Har jag missat nåt Jag satt och läste igen hela tråden och nästa gång jag är nere får jag nog ta en sväng om HH
Hej igen ja damerna smakar mango så j---a gött . men de är nog samma i hela . HADE