* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En tråd om Hua Hin  (läst 9559 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
  • Kön: Man
SV: En tråd om Hua Hin
« Svar #100 skrivet: 30 september 2010, 13:22:31 »
Låter lite konstigt att taxi BKK-HuaHin skulle vara nästan 3 ggr dyrare än taxi BKK-Pattaya?? Så djäkla mycket längre är det väl inte?

Jag åkte för 1800 för en månad sen. Gav 2000. Det är 23 mil. Jag åkte med en chaufför som sjöng Elvislåtar hela vägen. Det gick fort och bra. Se bara till att ni vet vart ni ska i Hua. Alla känner inte till stan. Kan vara bra att ta reda på i förväg,speciellt om ni ska till ett speciellt hotel. Tar ni buss kostar den 160+taxi till busstationen. 180 för minivans typ 8-10 platser.
Lycka till :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #101 skrivet: 30 september 2010, 13:39:45 »
Jag jobbade tillsammans med en som har en mäklarfirma i en bit söder om Hua Hin och han sa att det kan vara bra att beställa en taxi i förväg så att man får en hyffsat utvilad chaufför.

Vid några tillfällen har han haft chaufförer som nästan somnat framför ratten och därför kört den sista biten själv medan chauffören sovit i godan ro.

Inte gjorde det honom något och jag hade förmodligen gjort samma sak själv om jag sett att chauffören höll på att somna.

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 259
« Svar #102 skrivet: 30 september 2010, 17:01:40 »
Jag fattar fortfarande inte varför 23 mil ska vara nästan 3 ggr dyrare än 14 mil, men å andra sidan bryr jag mej inte för att jag är inte intresserad av att ägna mej åt fjollsport i HuaHin.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #103 skrivet: 02 oktober 2010, 13:32:59 »
Jag fattar fortfarande inte varför 23 mil ska vara nästan 3 ggr dyrare än 14 mil, men å andra sidan bryr jag mej inte för att jag är inte intresserad av att ägna mej åt fjollsport i HuaHin.

Jag visste inte att aktiviteterna på Lolitas kallas fjollsport :-). Det kanske är så. Jag erkänner härmed att jag är en fjolla herr Skytt :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad tomling

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #104 skrivet: 28 oktober 2010, 17:32:04 »
Finns det i Hua Hin något liknande Pattays Beach road och Bangkoks Beergarden?

Och här tänker jag förstås på platser eller barer där det är lätt att träffa tjejer som är frilansande eller semi-professionella.

På vissa orter i Thailand och i övriga världen är området runt järnvägsstationen en plats där nattlivet pågår. Är det så i Hua Hin?

Jag läst i denna tråd om bargatorna, massageställena och Lolitas, men inte något om frilansare och semi-professionella hittas på speciella platser.

Tom Ling

Utloggad Phom rakhun

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 131
« Svar #105 skrivet: 28 oktober 2010, 18:28:57 »
Hiltons restaurang och nattklubb som går under namnet Hua Hin Brewing Company är ett ställe som lockar frilansare och lediga massagetjejer kring midnatt. Diskoteket öppnar kl 23 och stället går förstås under namnet Hinton...  :sex:
Finally found a place they could never reach
Sipping singha beer on pattaya beach

* Info

• *Antal Medlemmar: 11034
  • *Senast: hardenb

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 21