0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i ,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller . Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där.
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet
Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig
Duger inte bilden som jag har som avatar
Hej, gotte de var o ta ordet från munnen , att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i för lite servis, någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, HADE
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.
Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp./J
Ni som har varit där några gånger.... Har ni något bra mellanklass hotell att rekommendra?Det blir premiär för mej i år i HH
Prova gärna hotel Sukwilai. Soi Bintabath(Nära Hilton). Dom tar 600 bath/natt och är guestfriendly. Kommer damen ensam ringer dom rummet. Kommer du tillsammans kan du ta med hur många du vill. Trots att det ligger mitt i smeten är det inte störande. Själv kan du ramla direkt ut från trappan in på Happy bar eller nån annan. Ingen frukost där men det går ju att fixa själv. Nu vet inte jag vilket slags liv du tänker leva,men är det party så. Annars finns det hotell runt busstationen där det är lugnare. Jag har bott där tidigare. Lycka till
Ja hos lori satt ingen ting fast de var bara o ösa på gött gubben där. Hade Han vet han.
Jag ger bara goda råd. Numera är jag bara ett psykiskt vrak som längtar bort bort bort
Det finns nog tillräckligt att få av vad man vill ha även i Hua Hin. Trots allt behöver man ju inte tusentals tjejer, bara det finns åtminstone några att välja på. Själv har jag aldrig varit där men misstänker att man säkert skulle trivas även där.
Kul med en tråd om Hua hin.Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från . Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i vilket är suveränt om man som jag hatar .Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.
Hej alla glade är här kommer en nyårs hälsning från HUA HIN GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR, och här vimlar de av goda mango damer, HADE ,
mango damer Har jag missat nåt Jag satt och läste igen hela tråden och nästa gång jag är nere får jag nog ta en sväng om HH
Hej igen ja damerna smakar mango så j---a gött . men de är nog samma i hela . HADE
Är det หี หอม http://translate.google.se/#hjäpt på "traven"
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt. Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden. Lugnt tempo. Allt finns men i lagom omfattning. Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg. Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time. Snällt av henne. Drog vidare dagen efter. Saknade henne.. Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath. I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis. Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger. Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar .
1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna?
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel. Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!
Tjena Isidor,jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.HilsenMicke
Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot. Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H. Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett sa slipper du stora andra har
sa slipper du stora andra har
Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Hej du, Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, Hade
Vädret i HH aug-sep.Hej jag undrar hur vädret är i HH aug-sep?Rengnar det mycket?Jag spelar golf.Jag va i HH i feb i år vilka fina banor.Undrade om ni som bor där eller vet hur vädret brukar se utunder de månaderna, vill ju inte att allt ska rengna bort.Är tacksam för svar.
Tack för informationen.Bara att boka då.Black Mountain och Banyan saknar jag.
Skall troligen åka ned till Hua Hin i november och tänkte då inte ta samma "dyra" ställe som senast. (Hua Hin White Sand, cirka 2.000 bath/natt). Egentligen inget fel på White sand, men poolområdet var för litet. Fanns inga möjligheter att ligga i solstol och läsa några pocketböcker vilket är urskönt efter en golfrunda eller när man är lite bakis. Däremot var poolområdet för det mesta i skugga, vilket jag gillade.Hur som helst: Har fått tips i denna tråd om Sukwilai Hotel. Kan någon här bekräfta att hotellet är bra med avseende på:1. Hotellrumets standard är som vilket vanligt thaihotell som helst.2. Poolområdet är ok.3. Säkerheten på hotellet är acceptabelt. (Dvs inga klåfingriga i närheten. Skall dock tilläggas att det enbart är i Indonesien som saker fått fötter och knallat över till nya ägare)
Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.
Hmm. Inget svar på bokningsförfrågan. Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.Tack för era svar. Nu hoppas jag ett rum finns ledigt i november och sedan är det dags att börja planera för februariresan
Kolla upp connect talk:http://www.connecttalk.com/en/product_home.aspxDet är som att ha mobil i thailand...Funkar as bra...
Jag har kollat in deras sida. Blev inte riktigt klok på om ena parten var tvungen att vara i Thailand eller inte. Har ringt några intressanta tjejer i filippinerna, men det blir ju asdyrt. Skype-kvaliten är så dålig med deras internetförbindelse att det i princip inte går att höra vad de säger. Så att ringa för en rimligt kostnad dit vore klart intressant!
Hej,Någon som testat att förboka taxi via http://www.huahintaxiairport.com/prices.php ?2.200 Bath för en tripp ned till Hua Hin från . Det låter som ett bra pris i mina ögon sett. Vad säger ni?
Låter lite konstigt att taxi -HuaHin skulle vara nästan 3 ggr dyrare än taxi -Pattaya?? Så djäkla mycket längre är det väl inte?
Jag fattar fortfarande inte varför 23 mil ska vara nästan 3 ggr dyrare än 14 mil, men å andra sidan bryr jag mej inte för att jag är inte intresserad av att ägna mej åt fjollsport i HuaHin.