* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En tråd om Hua Hin  (läst 9094 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
  • Kön: Man
En tråd om Hua Hin
« skrivet: 08 augusti 2009, 07:46:08 »
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i BKK,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller BKK. Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där. :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
En tråd om Hua Hin
« Svar #1 skrivet: 08 augusti 2009, 08:03:52 »
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i BKK,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller BKK. Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där. :hb
Ja Hua Hin har väl fått en liten töntstämpel på sig pga. alla charterturister som åker dit. Thailands Las Palmas kanske. Men det är alltid bättre att skaffa sig en egen uppfattning oavsett om det gäller människor eller platser.
Ska jag dit någon gång så ska jag skicka dig ett PM så är det bara att du skickar på mig så mycket jag orkar :D

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #2 skrivet: 08 augusti 2009, 08:09:36 »
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från BKK till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet :hb

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5047
En tråd om Hua Hin
« Svar #3 skrivet: 08 augusti 2009, 08:15:12 »
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från BKK till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet :hb

Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer  :hmm

Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig  :)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
En tråd om Hua Hin
« Svar #4 skrivet: 08 augusti 2009, 08:44:45 »
Duger inte bilden som jag har som avatar :hmm

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 253
En tråd om Hua Hin
« Svar #5 skrivet: 08 augusti 2009, 11:16:30 »
 :0   Hej angående Hua så vid låg sesång så är de ett mat rikt ställe, och så mycket turister är de inte. endast på market villa ett stort köpcentrum där alla samlas. speciellt på dag tid är de lugnt och på stranden kommer en o annan knallande, bar livet är som ett kvarter i pattis,o sen all H:E Massage :P de är gött,Men de största problemet är allt :hmm BYGGANDE o försörjningen av el o vatten, o inte :nono: minst hus inbrott +rånen :icon_blackeye: på kvällarna vid ATM, handväskor, rycka halsguldet, men de är väl som övrigt i värden.
  de gäller o ha lite koll bara
   HADE   :wai2 :wai2

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #6 skrivet: 08 augusti 2009, 15:31:38 »
Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer  :hmm

Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig  :)
Hej, :v gotte de var o ta ordet från munnen :clap:, att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, :P vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i BKK :wank: för lite servis, ;)  någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) :) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, :clap: :clap:
  HADE  :wai2 :wai2       

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #7 skrivet: 08 augusti 2009, 22:30:07 »
Duger inte bilden som jag har som avatar :hmm

Tänkte inte på det. Sorry amigo lol lol :hb

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #8 skrivet: 08 augusti 2009, 22:40:14 »
Hej, :v gotte de var o ta ordet från munnen :clap:, att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, :P vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i BKK :wank: för lite servis, ;)  någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) :) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, :clap: :clap:

Tänkte just rekommendera chuuna att starta en tråd om HH. Han är där 8 mån om året. Jag hade tänkt pumpa honom på alla skrymslen och vrår där framöver. Dessutom har jag en kompis hemifrån som tillbringar5-6 mån där/år. Tack Johan ang Phuket. Det senaste året har 6 st från jobbet åkt charter dit. 4 med "all inclusive". Bra ,då slipper man lämna hotellet och äter3 mål mat om dan där. Jag fattar inte. Det går inte att prata Thailand med dom eftersom dom inte vart där. Dom har bott på ett fucking hotell.Chuuna och jag återkommer med den stora HH tråden snart :hb

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
SV: En tråd om Hua Hin
« Svar #9 skrivet: 10 augusti 2009, 15:38:26 »
Eftersom ingen av er skapade en tråd om Hua Hin så gjorde jag det.
Jag tog bort allt prat om Hua Hin som inte passade in i en annan tråd och lade in det här istället.

Nu håller vi oss enbart till Hua Hin i den här tråden. ;)

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #10 skrivet: 10 augusti 2009, 20:12:14 »
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.  :P
:)

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1372
« Svar #11 skrivet: 10 augusti 2009, 21:21:41 »
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.  :P

Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år ;)

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #12 skrivet: 10 augusti 2009, 21:32:09 »
Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år ;)

Förlåt Johan men jag fattade inte det där. Tog du fel på person?
Bara en fråga :hb

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #13 skrivet: 10 augusti 2009, 21:38:18 »
Nej jag citerade ganglere:

Angående att han tyckte det ryktades att det var ett ålderdomshem, jag syftade inte på dig lorimer, nog hade jag ganska kul förutom min olycka men nått större drag tyckte jag inte det var och klientelet är i den äldre åldersskalan.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
FLYTTAD: Oskulden som försvann
« Svar #14 skrivet: 11 augusti 2009, 10:03:36 »
Berättelsen av lorimer har flyttats till Brudsnack.

http://www.thaisex.se/index.php?topic=4241.0
« Senast ändrad: 11 augusti 2009, 10:12:39 av Kurios »

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #15 skrivet: 11 augusti 2009, 10:23:00 »

Du är 17 år yngre än mig Johan. Jag tror i alla fall att jag kan ge dig några minnesvärda dagar i HH. Vi börjar med Lolitas och sen går det bara utför i en skön fart tills vi landar några dagar senare. Efter denna resa ska jag ta en tripp till Pattaya i vår. Jag tycker bara att det är jobbigt att byta ställe när man blivit hemmastadd,men det beror delvis på åldern också. Jag har folk som kan Pattis+att det finns rutin i massor på forumet. Kanhända har jag blivit lite snobbig nu och vill göra allt själv,trots att jag säger motsatsen till nybörjarresenärerna. En resa i taget. Nu blir det BKK och HH om 13 dar. Ha det Johan :hb

Utloggad andeers

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 57
« Svar #16 skrivet: 16 september 2009, 20:26:53 »
Jag har varit i Hua Hin några gånger. Tycker det är trevligt och det finns hålligång så att det räcker åt mig. Nu är jag i och för sig snart 50 år, så lite pensionärs  varning. Men jag var där första gången 1986 och hade roligt redan då.
Så jag kommer nog att återkomma till HH

Utloggad Jan1970

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #17 skrivet: 18 september 2009, 20:23:58 »
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp.

/J

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #18 skrivet: 19 september 2009, 11:28:31 »
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp.

/J

Jag återvände idag efter att ha vart i Hua och BKK. Det är skönt att åka till HH efter några dar i Krung Thep tycker jag. Jag tycker det är skön stämning där,även om engelsmännen röjer rätt bra.  :hb

Eddi

• Gäst
« Svar #19 skrivet: 28 september 2009, 17:44:33 »
Ni som har varit där några gånger.... Har ni något bra mellanklass  hotell att rekommendra?
Det blir premiär för mej i år i HH  :thumbsup

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #20 skrivet: 29 september 2009, 14:55:28 »
 :clap: :v Hej ska de vara i dam kvateren.kom o välj bara, samma i svempa kvateren,inga pombem na.
    lycka till o hade gött. :P :P
                                                     :wai2 :wai2

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #21 skrivet: 29 september 2009, 18:24:46 »
Ni som har varit där några gånger.... Har ni något bra mellanklass  hotell att rekommendra?
Det blir premiär för mej i år i HH  :thumbsup

Prova gärna hotel Sukwilai. Soi Bintabath(Nära Hilton). Dom tar 600 bath/natt och är guestfriendly. Kommer damen ensam ringer dom rummet. Kommer du tillsammans kan du ta med hur många du vill. Trots att det ligger mitt i smeten är det inte störande. Själv kan du ramla direkt ut från trappan in på Happy bar eller nån annan. Ingen frukost där men det går ju att fixa själv. 
Nu vet inte jag vilket slags liv du tänker leva,men är det party så. Annars finns det hotell runt busstationen där det är lugnare. Jag har bott där tidigare. Lycka till :hb

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #22 skrivet: 30 september 2009, 14:57:41 »
Prova gärna hotel Sukwilai. Soi Bintabath(Nära Hilton). Dom tar 600 bath/natt och är guestfriendly. Kommer damen ensam ringer dom rummet. Kommer du tillsammans kan du ta med hur många du vill. Trots att det ligger mitt i smeten är det inte störande. Själv kan du ramla direkt ut från trappan in på Happy bar eller nån annan. Ingen frukost där men det går ju att fixa själv. 
Nu vet inte jag vilket slags liv du tänker leva,men är det party så. Annars finns det hotell runt busstationen där det är lugnare. Jag har bott där tidigare. Lycka till :hb
   :P :P :P Ja hos lori satt ingen ting fast de var bara o ösa på gött gubben där. :q
     Hade :wai2 :wai2    Han vet han. ::)

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #23 skrivet: 30 september 2009, 17:37:44 »
   :P :P :P Ja hos lori satt ingen ting fast de var bara o ösa på gött gubben där. :q
     Hade :wai2 :wai2    Han vet han. ::)

Jag ger bara goda råd. Numera är jag bara ett psykiskt vrak som längtar bort bort bort :crazy: :hb

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #24 skrivet: 01 oktober 2009, 04:34:46 »
Jag ger bara goda råd. Numera är jag bara ett psykiskt vrak som längtar bort bort bort :crazy: :hb
    :) o) Hej på dä kom igen nu o ladda bösan lori, dom väntar på dä. :P :P
                               Hade :wai2 :wai2     Här regnar de var dag, :scratch

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #25 skrivet: 01 oktober 2009, 15:02:26 »
Hellre en skur i Hua än snö här hemma. Den stora ångesten är på väg. :banghead. Jag kommer inte iväg mer i år eftersom företaget anser att jag behövs. Skrattretande. Jag går och sover om dagarna och mumlar Chang noi eller dylikt. Ha de :hb

Utloggad maffig

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 298
« Svar #26 skrivet: 01 oktober 2009, 15:32:09 »
Träffade en idag som köpt hus i Hua Hin för 2 år sedan. Ibland stoppade polisen honom på kvällen när han skulle in i Hua Hin och frågade vad han skulle där att göra. Tror detta är den mest säkra stället i Thailand

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #27 skrivet: 07 oktober 2009, 23:17:18 »
Hej hej nu kommer jag och sabar  :hmm allt,
 ni som kan Hua hin! Vilken golf bana ska man lägga all sin greenfee på eller vilka? Ska åka i slutet av Jan 10

Kommer självklart att puta i andra hål också.

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #28 skrivet: 08 oktober 2009, 14:03:56 »
 :clap: :scratch  hej de beror på vad  för golf du  spelar  Bil golf eller tradechannel golf. vi har 9 banor runt i Hua ca 1 timmes bil färd närmaste är Royal mitt i smeten. priserna varierar rätt mycket tiden du kommer ca 2500 bhat och uppåt ca 3500 bhat och toppen på  moset finns i city där du vill avsluta de goda,
   Hade hoppas vi höres. :wai2 :wai2 :wai2.   om du är intresserad så skicka ett PM, om info :P :v o spel.

Utloggad ankhare

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 24
« Svar #29 skrivet: 10 oktober 2009, 09:28:10 »
Jag har varit i Hua Hin två ggr och jag skulle vilja säga att ställets fördel också är dess nackdel beroende på vad man letar efter. Allt är litet och familjärt. Det räcker med att stanna där en vecka och röra lite på sig bortom de tre turisttätaste gatorna och man har blivit hej och tjenis med folk. Själv upplevde jag aldrig några problem med något där egentligen, snarare tvärtom. Visst råkar man ut för de vanliga "du är turist med pengar som jag gärna vill ha försöken" men folk är samtidigt oerhört hjälpsamma. Jag bodde exempelvis en bit utanför en del av tiden jag var där förra gången. När man knallade hem i natten blev jag oftast skjutsad hem av någon vänlig person som inte tyckte att jag skulle behöva gå. Om man håller sig undan restaurangerna som är turistanpassade så kan man få jäkligt bra mat på de båda marknaderna och en del andra platstolsrestauranger. Kan tyvärr inte säga så mycket om barlivet mer än att det finns och att det under lågsäsongen verkar vara ganska lugnt. Var där med familj båda gångerna men där fanns mycket som fick mig att dregla när man gick igenom bargatorna.

Om man söker party, party som på en charterresa till någon av partyställena runt medelhavet + thailands fröjder så är nog inte Hua Hin något. Men om man kan tänka sig det lite mer laidback + thailands fröjder så gillar man nog Hua Hin. Kanske kan man se det som ett nybörjarprojekt också och jag skulle utan tvekan resa dit helt ensam utan att tveka.

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #30 skrivet: 10 oktober 2009, 20:02:56 »
Det finns nog tillräckligt att få av vad man vill ha även i Hua Hin. Trots allt behöver man ju inte tusentals tjejer, bara det finns åtminstone några att välja på.  :P Själv har jag aldrig varit där men misstänker att man säkert skulle trivas även där.

Utloggad thailimpan

• Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 693
« Svar #31 skrivet: 11 oktober 2009, 05:32:40 »
nä jag instämmer, alla är vi olika och har såklart olika inställningar om hur och vad vi gillar  :clap:

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #32 skrivet: 11 oktober 2009, 08:12:46 »
Det finns nog tillräckligt att få av vad man vill ha även i Hua Hin. Trots allt behöver man ju inte tusentals tjejer, bara det finns åtminstone några att välja på.  :P Själv har jag aldrig varit där men misstänker att man säkert skulle trivas även där.

Vilket förståndigt inlägg av dig :D. Du kan säkert hitta 100 godingar där,jag blir nykär flera ggr om dan. Kan bero på antal Chang iofs :burp. Du kan leva ett lugnt semesterliv o du kan ligga hela dagarna. Det går också att ta den gyllene medelvägen. Som jag nämnt tidigare är möjligen problemet att det är svårare att smyga på en mindre ort. En del av dom små damerna kan bli riktigt putt,både på dig och andra damer. Jag talar av egen erfarenhet. I det avseendet är det lättare i BKK. Jag gillar annars HH mycket,skönt att slappna av efter BKK-myllret. :hb

peternorth

• Gäst
« Svar #33 skrivet: 21 oktober 2009, 14:32:52 »
 :-) har själv varit där med 3 kompisar för 4 år sen , tyckte det var ok.....

Utloggad Isidor

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #34 skrivet: 02 december 2009, 09:50:09 »
Kul med en tråd om Hua hin.

Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.

När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.

HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.

Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning  men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.

HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från BKK. Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i BKK vilket är suveränt om man som jag hatar BKK.

Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.
« Senast ändrad: 02 december 2009, 10:17:06 av Isidor »

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #35 skrivet: 02 december 2009, 17:40:17 »

Har varit där några gånger och har med tiden fått som en vana att stanna till i HH för några dagars vila och kvinnligt sällskap, som ett delmål på vägen till och från södra Thailand.

När det gäller att roa sig med kvinnor föredrar jag HH framför Pattaya och Phuket för att jag tycker dessa ställen är alldeles för stora och bullriga. När jag var i Pattaya för ca. 8 år sedan tröttnade jag redan efter ett par dagar, inte alls i min smak. Patong i Phuket är bättre men mycket dyrare.

HH är i mitt tycke precis lagom stort. Även om stranden är långt ifrån den bästa i Thailand så är den okay och det mesta såsom barer, resturanger, billiga rum mm ligger på bekvämt gångavstånd.

Mitt intryck är också att det är förhållandevis billigt att gå med bartjejerna. 1000 bath (vintern 2009) verkar vara standardtaxa för att ta med tjejen till sitt eget rum för hela natten (longtime) vilket förövrigt var samma pris som när jag var där för ca åtta år sedan. En lustighet som jag dock inte har fått bekräftat är att standardpriset på shortime är 2000 bath enligt ett par tjejer jag snackade med. Fattar inte denna konstiga prissättning  men en förklaring skulle ju kunna vara att tjejerna helt enkelt ser det som en chans för en längre kontakt när de följer med kunderna till rummet.

HH ligger ju också på ett väldigt bekvämt avstånd från BKK. Väldigt enkelt att ta sig dit med billig kommunal buss, brukar ta sammanlagt fyra timmar från flygplatsen vilket gör att man oftast kan ta sig direkt till HH utan att behöva övernatta i BKK vilket är suveränt om man som jag hatar BKK.

Sammanfattningsvis vill jag säga att jag tycker det finns finare och bättre ställen än HH om man ska spendera mycket tid i Thailand men ska man ner till södra Thailand så ligger ju HH precis på vägen vilket gör det perfekt till en trevlig liten mellanlandning. Skulle absolut också kunna tänka mig HH om jag hittar en billig sistminutenaresa på ett par veckor eller så, även om jag igenlitgen föredrar längre vistelser i Thailand.

Tänk dig in i damernas situation. Många delar ett rum med 3-4 st andra och sover på en madrass på golvet. Jag har inte vart med om att nån lämnat mitt hotellrum när hon kan sova i en hotellsäng istället. Taxan har varit 1000 bath oavsett om jag betalt  innan eller på morgonen. Detta gäller alltså Hua Hin som jag besökt ett antal gånger. Annars håller jag med dig om det mesta :thumbsup

Däremot gillar jag BKK i små doser,typ en vecka. Ha de :hb

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #36 skrivet: 31 december 2009, 11:24:43 »
 :clap: :v :yahoo :P ;) Hej alla glade är här kommer en nyårs hälsning från HUA HIN :drunk
     GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR, och här vimlar de av goda mango damer,
     HADE  :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2,

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1860
  • Kolla gärna i mina album.
    • My girls of asia
« Svar #37 skrivet: 31 december 2009, 11:44:02 »
:clap: :v :yahoo :P ;) Hej alla glade är här kommer en nyårs hälsning från HUA HIN :drunk
     GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR, och här vimlar de av goda mango damer,
     HADE  :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2 :wai2,

mango damer ??? Har jag missat nåt :scratch

Jag satt och läste igen hela tråden och nästa gång jag är nere får jag nog ta en sväng om HH  :D :D
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #38 skrivet: 31 december 2009, 14:39:13 »
mango damer ??? Har jag missat nåt :scratch

Jag satt och läste igen hela tråden och nästa gång jag är nere får jag nog ta en sväng om HH  :D :D
  Hej igen ja damerna smakar mango så j---a gött :P. men de är nog samma i hela LOS. ;)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1860
  • Kolla gärna i mina album.
    • My girls of asia
« Svar #39 skrivet: 31 december 2009, 14:51:37 »
 Hej igen ja damerna smakar mango så j---a gött :P. men de är nog samma i hela LOS. ;)
      HADE  :wai2 :wai2

Är det  หี หอม  :hmm
 lol lol

http://translate.google.se/#
hjäpt på "traven"  :yahoo
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #40 skrivet: 31 december 2009, 17:33:36 »
Är det  หี หอม  :hmm
 lol lol

http://translate.google.se/#
hjäpt på "traven"  :yahoo

Chuuna är forumets egen mangoman. Även om andra också kan vara smått beroende :D  :hb

Utloggad josj

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 73
« Svar #41 skrivet: 31 december 2009, 21:03:22 »
Hallå
Tips på vad jag tycker var ett bra hotell, bodde där när jag var nere i september. PuangPen Villa Hotel (P.P Villa). Ligger granne med burgerking. När till stranden och natt livet. Har pool. Tror att priset ligger på 1000 bath under högsäsong .

Natt livet är rätt bra tycker jag. Finns stort utbud på barer, har inte hittat någon gogo. Ska jag vara ärlig är tjejerna inte lika snygga där som i Pattaya och Bangkok. Men tycker att tjejerna är trevligare där.

p.p villa
11 Damnernkasem RD

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
Tjejer Hua hin
« Svar #42 skrivet: 13 januari 2010, 18:16:43 »
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?
Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
SV: Tjejer Hua hin
« Svar #43 skrivet: 13 januari 2010, 18:24:30 »
Åker till Hua hin i mars månad 22 dagar. Vilka barer rekommenderas, bäst tjejer? Bäst pris? Bäst folk?
Har varit där nere en gång tidigare men kul att höra va ni andra säger då ja håll mig till samma tjej där nere sist så provade inte runt bland barer och tjejer ....

Barnamn kan jag inte så bra men ta dig till soi Binthabath(nära Hilton). Runt omkring i kvarteren där hittar du mycket godsaker. Rör inte mina mangos bara :D

Lycka till :hb
« Senast ändrad: 13 januari 2010, 19:16:21 av Kurios »

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
« Svar #44 skrivet: 13 januari 2010, 18:34:07 »
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt.
Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.
Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.
Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.

Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #45 skrivet: 14 januari 2010, 21:11:42 »
Är själv 24 år och varit i Hua hin och det är helt i min smak. Pattaya och Bangkok (provat det också) är inte alls i min smak alldeles för mycket av allt.
Hua Hin är lugnt på dagarna med bra stränder och gott om resturanger med bra priser.
Nattlivet är mer lagom, kanske 150 barer längs bargatan med lagom mycket folk och GOTT om snygga och trevliga damer.
Rekommenderar hua hin för den som inte vill supa skallen i bitar på sin semester men ändå ha de trevligt med god mat, dricka och snygga damer.

Även bra priser på damerna 300 i barfee och 1000 för en natt. Vill du ha samma fjälla en längre tid så sjunker priserna en del.

:clap: :clap: :clap:
Betalar du barfee? Jag har nog blivit lite väl kompis med barägare od. Jag har betalat en gång när jag tog två damer från bar2. Den ägaren är totalt korkad. Annars aldrig. Kul att det finns forumdeltagare som gillar HH. Lite ensamt för Chuuna o mig annars :hb

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
« Svar #46 skrivet: 15 januari 2010, 14:34:17 »
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?

Utloggad Isidor

• Nybörjare
« Svar #47 skrivet: 15 januari 2010, 16:10:07 »
Ja, som jag sagt har jag blivit fäst vid HH på grund av sin lagomhet.

Vad som kan vara både bra och dåligt med HH är att den thailändska prinsen har ett ställa där. Bra därför att det är ovanligt lugnt och städat där men dåligt för att de ibland måste hålla barerna stängda. När jag var där sist så hade den thailändska prinsens syster (eller nåt i den stilen) avlidit vilket innebar att barerna var tvungna att hålla stängt i tre dagar  >:(.  Jag hade dock en jäkla tur för när jag spankulerade omkring på gatorna, mest för att fördriva tiden, så träffade jag på en tjej jag hade snackat in mig på ett par dagar tidigare. Vi bestämde oss snabbt för att gå till mitt rum. Blev oslagbart billigt eftersom jag då varken behövde köpa några drinkar eller betala någon barfee, bara den sedvanliga tusenbatharen till tjejen.

Väldigt trevlig tjej, inte den vackraste thailändskan jag sett men jag blev otroligt förtjust i henne. Väldigt speciell eftersom hon tidigare hade hållit på med thaiboxning vilket syndes tydligt på hennes kropp som var väldigt fast och t.o.m. lite muskulös (nej! det var ingen ladyboy, hon var skapt på rätt sätt). Kan kanske tyckas lite konstigt men jag gillade det skarp. Eftersom hon var extremt liten såg hon ut som en liten muskulös docka, hade små, otroligt söta muskler på sina överarmar och axlar. Blev ju inte sämre för att hon dessutom var jäkligt bra i sängen.

Hade velat träffa henne fler gånger men av olika anledningar blev det inte av, sedan drog jag vidare till Nya Zeeland. Eftersom jag åkte med Thaiair så stannade jag i Thailand även på hemvägen i från NZ. Stannade till i HH igen och frågade efter henne i baren men enligt brudarna där hade hon gift sig med en engelsman som hon dessutom hade blivit gravid med  :'(.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #48 skrivet: 19 januari 2010, 05:17:03 »
Jo visst har ja fått betala barfee men endast besökt HH en gång tidigare vid jul. Men blir många gånger i fortsättningen 7 veckor kvar sen åker ja igen. Bor du där nere eller?

Nej men jag åker alltid dit när jag är i LOS :hb

Utloggad mrthailover

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 73
« Svar #49 skrivet: 20 januari 2010, 00:14:47 »
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden.  Lugnt tempo.  Allt finns men i lagom omfattning.  Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg.  Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time.  Snällt av henne.  Drog vidare dagen efter. Saknade henne..

Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath.

I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis.  Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger.  Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #50 skrivet: 20 januari 2010, 17:40:29 »
Spenderade en natt i Hua Hin på väg till Phuket. Först gången jag varit där. Blev trevligt överraskad faktiskt. Skön stämning på något vis i staden.  Lugnt tempo.  Allt finns men i lagom omfattning.  Stranden badade jag inte på men den såg inte så värst fin ut. Det blåst som fan när jag var där också. Tjejerna i barerna var otroligt trevliga. Hittade en jätttego tjej som var riktigt snygg.  Jag kunde inte ta med henne till mitt hotell av olika anledningar men hon bjöd in mig på sitt rum för att spara mig stålar att hyra något short time.  Snällt av henne.  Drog vidare dagen efter. Saknade henne..

Vet inte vad priserna ligger på i Hua Hin. Jag gjorde aldrig upp pris innan. Hon sa "up to you" efteråt. Jag gav henne 1300 bath för jag tyckte hon var så fin tjej. Hade säkert kunnat ge henne mindre utan att hon skulle klagat. Barfine var 300 bath.

I Pattaya är det lite reperbahn stämmning tycker jag, Gillar inte stället. Hårt på något vis.  Tuff konkurens bland tjejerna antar jag och för mycket ryssar som förstört ryktet för oss faranger.  Phuket är mycket bättre (men dyrare)anser jag. Skulle jag någon gång köpa hus i Thailand så ska jag titta närmare på Hua Hin. Nära Bangkok också.

1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna???? :hb

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #51 skrivet: 20 januari 2010, 20:29:21 »
Blir nästan lite sugen på att besöka Hua Hin. Trodde mest det var ett pensionärsställe men jag kan ha fel.
 :hmm

Utloggad Isidor

• Nybörjare
« Svar #52 skrivet: 20 januari 2010, 21:46:06 »
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar  :-).

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #53 skrivet: 20 januari 2010, 23:31:32 »
Nja, att säga att Hua hin är ett pansionärsställe är väl att ta i men det finns onekligen en hel del äldre där. Detta måste ju dock inte vara en nackdel. Om man som jag är 40 år så känner man sig ju som en ung viril älskare som de ljuva damerna jagar  :-).

Ja det var ju ett sätt att se på saken.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #54 skrivet: 21 januari 2010, 01:35:33 »

Jag instämmer gode Isidor. Jag har hunnit 10 år längre så jag är snart pensionär enligt vissa. Problemet är att jag inte beter mig som en sådan,och damerna kommer likt förb...at. Fortsätt att skriva Isidor :hb

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #55 skrivet: 22 januari 2010, 14:03:05 »
1000 är det normala,men du gjorde henne lycklig. Det känns skönt att fler än mig gillar HH. Jag gillar också lagomheten. Nu har jag fått kontakter och det finns mer än lagomhet kan jag lova. Jag varken kan eller vill ge ut adresser här. Ett råd är att alltid vara nyfiken. Jag har frågat mig fram hela tiden,det är ju också fördelen med att åka själv. Du måste göra det mesta själv och inte lita på nån annan. Stranden nedanför Condo Chain är mycket bra. Prova den. Alla vet var CC ligger. Mitt emot soi 100(tror jag). Sant Chuuna???? :hb
            :yahoo :P Jaja men lori här är de tryck nu mycket mangodamer slurp gött de, :P :P ::)    Hade   :wai2 :wai2

Utloggad mauritz

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #56 skrivet: 22 januari 2010, 23:59:25 »
Huahin är ett väldigt mysigt ställe. har varit där 3 ggr. stället har allt som behövs. inga gogos men mycke annat roligt. mer avslappnade tjejer å mer familjär atmosfär. men jag gillar pattis med å vill helst inte välja utan tar en stund på bägge ställena. cheers ;)

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
« Svar #57 skrivet: 16 mars 2010, 21:51:42 »
Hej hej alla som kan HH.
Jag funderar på att åka i slutet av agusti, hur mycket rengnar det? Har varit i hh engång älskar det. Spelar golf därför frågan om vädret.

Utloggad sexpacket

• V.I.P
  • Antal inlägg: 201
« Svar #58 skrivet: 17 mars 2010, 02:32:45 »
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel.
Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #59 skrivet: 17 mars 2010, 11:19:12 »
Jag vill passa pa att varna alla som ar forsta gangare att aka till Hua-Hin. Det ar verkligen ett pensionars stalle. Riktigt trakigt och segt. Tredje hands sorteringen pa brudarna(om ens det) Stranden ar om mojligt samre an Jomtien. Bodde pa Hilton sist, det var visserligen ett super hotel.
Hela stallet ar for litet och allt kanns felplanerat, rat daliga tranins mojligheter. Jag masta saga att Hua-Hin overlageset ar det samsta resmalet i Thailand. Ak inte dit om det ar forsta gangen, de finns sa mycket battre stallen. Usch!

Smaken är som baken. Tack och lov för det. Ni andra som funderar på HH,låt inte 6packens kommentar stoppa er. det är tydligen inte exklusivt nog för honom.
Läs inläggen ovanför så får ni en bättre uppfattning. Hua Hin är inte som Pattaya,Patong eller Bkk när det gäller utbud naturligtvis,men du kan nog ha det väldigt roligt på alla sätt Trots " 3:e hands sorteringen"

Prova HH och var glada. Ni slipper ju 6packen dessutom :hb

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #60 skrivet: 17 mars 2010, 13:59:20 »
Varfor bli lurad och aka till ett riktigt uselt stalle ??? Thailand har ju sa mycket mer att erbjuda! Vill ni ha lugn o ro men anda frascht och inte Svensk dansbands musik i hogtalarna sa testa nagot annat, typ Koh-Chang eller Samui.
Men som sagt smaken ar som baken och det ar vall bra for alla. Ar man 60 bast sa ar sakert H-H jatte exotiskt. Men trakigare stalle far man leta efter. VARNING! :nono:

Utloggad pocky

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 19
« Svar #61 skrivet: 17 mars 2010, 19:44:54 »
Tjena Sexpacket,

jag förstår om du inte trivdes i Hua Hin när du bodde på Hilton. Det är  ju som ett äldreboende. Jag har varit i H H mycket och jag brukar ibland ta genvägen genom Hilton lobbyn för att komma till beachen bakom hotellet och jag blir lika beklämd varje gång jag passerar poolområdet där alla ligger på sina solsängar med likadana vita handukar. Ser ut som man hamnat på ett hälsohem för tbc patienter.

Det tar ett tag att gilla H H, men när du väl fått kompisar, thaitjejer och faranger, kommer du att älska det. Jag har fått hur mycket knulla som helst, utan att ens besöka barerna. Fast ibland har jag smugit in på nåt massageställe det skall erkännas för ett handjob (500 baht) eller hela köret för 1000. De finns överallt.

Jag har bott på många trevliga små hotell eller hyrt ett rum för ca 12000 baht i månaden, men nu skall jag åka ner i slutet på April och titta på ett litet hus i stället. Och hälsa på mina små godingar förstås :-)

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #62 skrivet: 17 mars 2010, 20:07:52 »

Tjena Isidor,

jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.

Hilsen
Micke

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #63 skrivet: 18 mars 2010, 00:55:57 »
Tjena Isidor,

jag har alltid åkt taxi från flygplatsen till H H (vi har varit många som delat), men nu skall jag åka ensam och tänkte åka buss. Hur funkar det, vilka bussar och vartifrån går dom? Åker ner i slutet på April för att titta på ett hus.

Hilsen
Micke

Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot.
Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till :hb

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #64 skrivet: 18 mars 2010, 02:20:21 »
Tackar for beskrivningen Pocky, ja det var sannerligen inget drag pa det hotellet. Men jag tyckte nastan det var varre pa de fa saggiga barer som fanns. Stranden var ju inte heller nagot vidare. Men jag kan forsta att att folk som Lorimer trivs, sitta i samma ruttna bar dag ut och dag in och dra sina 3-4 inlarda Thai fraser och tycka att dom ar skit lackra. En sadan person lar ju inte vara intresserad av mycket annat an att vara dyngrak hela dagen och kunna fa tag i Svenska kottbullar.
Sen far det garna vara Lasse Stefanz i hogtalarna, det ar som A-lagarna hemma bara lita varmare

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #65 skrivet: 18 mars 2010, 21:38:32 »
Ja, jag kan hålla med om att tjejbarerna i HH inte är i världsklass precis. Men efter ett tag hittar man ändå sina favoritställen där man bara kan ta en öl och umgås lite.

Ett ställe som man kan ha roligt på och som kan ge fin utdelning inför nattens övningar är Kariokee baren Ting Tong som ligger bakom ölbaren Mai Tai (som ligger på samma gata som Hilton). Dom öppnar klockan 22 på kvällen och stänger vid 4 - tiden. Dit går bartjejerna efter att deras egen bar stängt.

Men HH är definitivt inget hålligångställe, men just därför kanske det passar mig som snart närmar mig 60  :0.  Dessutom spelar jag golf ibland också.

Hur som helst så finns det fina tjejer, både bartjejer och "vanliga" i HH som man kan ha väldigt trevligt tillsammans med. "Home is where the heart is", heter det ju, och det är väl helt enkelt så att där man trivs och har fått ett umgänge, där vill man vara.

Ha de

Utloggad pocky

• Junior
  • *
« Svar #66 skrivet: 18 mars 2010, 21:53:17 »
Skit i bussen. Ta en bil med taxameter. Vill du ha en buss är det bara att fråga på infot.
Är du lika rik som 6-packet kommer nog alla kvinnor att ta dig dit. Jag glömde en sak.det finns så lite droger i HH. Fråga dig fram Pocky,det finns hur mycket info som helst. Lycka till :hb

Ok, tack,

men apropå droger, nu i julas när jag satt på en bar i HH blev jag erbjuden att köpa några tabletter YABA. Vet inte om du känner till det, men det är ungefär som amfetamin, fast kanske t o m ändå lite starkare.

Är numera förbjudet i Thailand pga av det ökade missbruket, och dessutom var det så många lorry drivers som tog det för att hålla sig vakna på nattkörningarna. Med många olyckor som följd.

Men man blir jäkligt kåt av pillrena och kan hålla på hela natten...

Vilka droger tänkte du på? 

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #67 skrivet: 19 mars 2010, 02:47:34 »
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!
Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H.
Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna  lol lol lol

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #68 skrivet: 19 mars 2010, 03:57:53 »
Pocky tackar! Antligen en vettig manniska pa detta forum! Verkar annars vara standard att om man rakar ha en annan asikt sa ar man helt bang i huvudet. Pengar grinar dom garna om oxa ha-ha!
Sjalvklart finns det knark i mangder i hela Thailand, aven i alderdoms hemmet H-H.
Kanske behovs mer dar, sa det blir nagon fart pa stofilerna  lol lol lol

Jag hörde inte vad du sa din dumma djävel eftersom jag har lyssnat för mycket på Iron stefanz.
Varför tror du att du är impopulär,inte pga att du är smart. Jag tror du skrattar brallorna av dig eftersom du har lyckats reta upp så många här.

Sköt om dig och ta en lina nu :hb

Utloggad opel

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 96
« Svar #69 skrivet: 19 mars 2010, 10:18:02 »
kom igen nu grabbar vi ska väl kunna hålla sams o ha trevliga diskussioner här,
vi har alla olika tycke o smak, de behöver vi väl inte hacka på andra för att vi
inte gillar som dom, spelar ingen roll om man e 40 eller60år vi gillar va vi vill :thumbsup

ha nu en härlig helg alla  :hb
mvh från söder..

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #70 skrivet: 19 mars 2010, 11:10:22 »
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man lol Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!
Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett PM sa slipper du stora andra har  :nono:

Utloggad johansweden

• Junior
  • *
« Svar #71 skrivet: 19 mars 2010, 11:29:41 »
Ja e själv 24 år och väljer HH före Pattaya och BK. Där e lugnt och skönt men ändå ett bra utbud på damer kanske inte lika många 10poängare som andra ställen men dom finns dom också. I min mening vill man åka och supa bort sin semester några veckor åk till Pattaya vill han ha de lugnt och skönt men ändå bra nattliv välj HH. Befinner min här nere just nu och har inget att klaga på. Gillar man inte gamla människor ta då för f#n och blunda, här finns gott om folk i min ålder och vi trivs....

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #72 skrivet: 19 mars 2010, 12:56:47 »
Detta är en tråd om Hua Hin, privata påhopp kan ni sköta antingen via PM eller i surrtråden :nono:

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #73 skrivet: 19 mars 2010, 17:52:07 »
Lorimer ta det lugnt, andas! Tank pa pumpen gamle man lol Vad ar det som far dig att tro att jag bryr mig om jag retat upp nagon har? Jag skriver vad jag tycker om Hua-Hin och du tar at dig sa katetern nastan ramlar ur sangen!
Alla har vi olika smak,tur ar vall det sa man slipper gamla fyllon som dig. Vill du fortsatta pa sandlade niva, sa skicka ett PM sa slipper du stora andra har  :nono:

Förlåt mig  och mitt beteende. Ha det bra oavsett var du än är. Ok? :hb

Utloggad Argon

• Surr medlem
  • Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 92
« Svar #74 skrivet: 19 mars 2010, 21:13:06 »
PM sa slipper du stora andra har  :nono:
Du verkar vara mån om att andra inte ska vara störande för andra men hur beter du dig själv?
Du tror inte att dina plumpa påhopp till höger och vänster blandat med skrävel och skryt kan verka vara åtminstone lite störande?

Nu har du sagt vad du tycker om Hua. Tack för det.
Men jag lyssnar nog hellre på vad de andra har att säga för de verkar trivas och kan då tala om vad som är bra. Att bara hitta fel är inga problem om man letar men det kan vara svårare att hitta guldkornen då.

Utloggad Sir

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #75 skrivet: 24 april 2010, 19:59:34 »
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #76 skrivet: 24 april 2010, 20:28:32 »
Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
Menar du generellt i Thailand eller i Hua Hin?

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #77 skrivet: 25 april 2010, 07:38:36 »
Hello.. har aldrig varit i thailand men är sjukt sugen på att dra dit och mysa med en thaibrud under semestern.. Finns det bra tjejer där och hur funkar det?
          Hej du,  ;)
 Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, :P
     Hade  :wai2 :wai2

Utloggad sexpacket

• V.I.P
« Svar #78 skrivet: 26 april 2010, 01:21:58 »
          Hej du,  ;)
 Kom till Hua och prova alla godisarna,De finns så du blir mätt och lite till dygnet runt, :P
     Hade  :wai2 :wai2

Ja ar du 55+ och gillar dansbands musik sa lar du trivas  :D

Utloggad Farbror_Frej

• V.I.P
  • Antal inlägg: 118
« Svar #79 skrivet: 26 april 2010, 04:24:08 »
Beror ju på när du vill åka dit med , under juni - september är det nog lite dött område...

//Farbror Frej  :burp

Utloggad Sir

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 53
« Svar #80 skrivet: 26 april 2010, 11:26:27 »
Ok.. är inte 55+ utan 30, men skulle vilja hänga med någon under typ en vecka.. Har tillgång till ett hus och skulle vilja hänga med någon smal brud runt 20 år i några dagar.. Hur ställer sig brudarna till sånt? Fattar att det är olika, men generellt.. Och får man bara skåpmaten då eller? hehe..

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #81 skrivet: 26 april 2010, 12:48:02 »

Eftersom jag hade lite tid över så har jag letat reda på några trådar som du kan läsa igenom.

Här är ett svar på olika fördelar det är med en thaitjej som jag ser det. Läs gärna igenom hela tråden.
Här är finns det lite olika svar på frågor som ställts tidigare.
Här är ett annat svar och en läsvärd tråd.

Det finns också andra trådar du kan söka efter som tar upp samma sak men i de här trådarna får du reda på det mesta.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
« Svar #82 skrivet: 24 maj 2010, 11:45:34 »
Vädret i HH aug-sep.
Hej jag undrar hur vädret är i HH aug-sep?
Rengnar det mycket?

Jag spelar golf.
Jag va i HH i feb i år vilka fina banor.
Undrade om ni som bor där eller vet hur vädret brukar se ut
under de månaderna, vill ju inte att allt ska rengna bort.
Är tacksam för svar.

Utloggad Nypan

• Nypan är för det mesta glad, men ibland lite tjurig
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 437
  • Varför inte ...
« Svar #83 skrivet: 25 maj 2010, 14:42:14 »
Om du vill veta vädret på olika plater och tider på året finns det kartor som du kan hitta på Gogel.Dom visar beräknad nederbörd och tidsrymd.
Hua Hin har denna tid pålandsvind och då kan det komma en del regn, det är mycket mindre denna tid runt Pattaya och Rayong.
« Senast ändrad: 25 maj 2010, 15:03:24 av Nypan »
Bor numera i Thailand. Just nu i Pattaya

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #84 skrivet: 25 maj 2010, 17:04:10 »
Vädret i HH aug-sep.
Hej jag undrar hur vädret är i HH aug-sep?
Rengnar det mycket?

Jag spelar golf.
Jag va i HH i feb i år vilka fina banor.
Undrade om ni som bor där eller vet hur vädret brukar se ut
under de månaderna, vill ju inte att allt ska rengna bort.
Är tacksam för svar.
    Hej, Regnet är minimalt de är inget som man behöver oroasig för de är bara att dra dit,           Hade :wai2 :wai2 :wai2,

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
« Svar #85 skrivet: 30 maj 2010, 22:51:54 »
Tack för informationen.
Bara att boka då.
Black Mountain och Banyan saknar jag. :D

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #86 skrivet: 31 maj 2010, 16:28:25 »
Tack för informationen.
Bara att boka då.
Black Mountain och Banyan saknar jag. :D

:scratch o) Hej vist är de finna banor men dyrt, Möjligen reducerad greenfee då du ska till LOS och HUA     :wai2 :wai2
                                                HADE.

Utloggad Edamame

• Junior
  • *
« Svar #87 skrivet: 31 maj 2010, 21:07:35 »
Fan jag älskar Banyan slog en 81 där i feb.
Ok ca 4000 thb men bra caddis och fint clubhus.
Saknar HH allt finns där, men lagom stort.
Jag som är lite över 30 allt finns här fest och vila, han som letar finner. Ha det och igen tack för all hjälp.

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
« Svar #88 skrivet: 18 juli 2010, 00:38:17 »
Skall troligen åka ned till Hua Hin i november och tänkte då inte ta samma "dyra" ställe som senast. (Hua Hin White Sand, cirka 2.000 bath/natt). Egentligen inget fel på White sand, men poolområdet var för litet. Fanns inga möjligheter att ligga i solstol och läsa några pocketböcker vilket är urskönt efter en golfrunda eller när man är lite bakis.  :burp Däremot var poolområdet för det mesta i skugga, vilket jag gillade.

Hur som helst: Har fått tips i denna tråd om Sukwilai Hotel. Kan någon här bekräfta att hotellet är bra med avseende på:
1. Hotellrumets standard är som vilket vanligt thaihotell som helst.
2. Poolområdet är ok.
3. Säkerheten på hotellet är acceptabelt. (Dvs inga klåfingriga i närheten. Skall dock tilläggas att det enbart är i Indonesien som saker fått fötter och knallat över till nya ägare)

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #89 skrivet: 24 juli 2010, 03:46:34 »
Skall troligen åka ned till Hua Hin i november och tänkte då inte ta samma "dyra" ställe som senast. (Hua Hin White Sand, cirka 2.000 bath/natt). Egentligen inget fel på White sand, men poolområdet var för litet. Fanns inga möjligheter att ligga i solstol och läsa några pocketböcker vilket är urskönt efter en golfrunda eller när man är lite bakis.  :burp Däremot var poolområdet för det mesta i skugga, vilket jag gillade.

Hur som helst: Har fått tips i denna tråd om Sukwilai Hotel. Kan någon här bekräfta att hotellet är bra med avseende på:
1. Hotellrumets standard är som vilket vanligt thaihotell som helst.
2. Poolområdet är ok.
3. Säkerheten på hotellet är acceptabelt. (Dvs inga klåfingriga i närheten. Skall dock tilläggas att det enbart är i Indonesien som saker fått fötter och knallat över till nya ägare)

Jag anser att hotellrummen där är ok! Naturligtvis finns det olika sorts rum. Ju högre upp desto dyrare. Frågar du så visar dom dig rummen. Så kom jag i kontakt med hotellet. Jag satt o tog en bärs med en dam mitt emot och hon tog mig till Sukwilai. Testa

Poolen finns på andra våningen och är bra. Den är öppen på morgonen stängd mitt på dan och öppen på eftermiddagen.Inga kvällsorgier alltså

Det finns deponering i receptionen. Tyvärr ingen safetybox på rummet. Jag har inte hittat nån sån överhuvudtaget i HH. Lås in allt.

Jag har bott på Sukwilai 3 ggr och har bara gott att säga. Inget lyx men topprummen är bra.

Lycka till  :hb

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
« Svar #90 skrivet: 24 juli 2010, 23:11:10 »
Tack för svaret Lorimer!
Har precis slängt iväg en bokningsförfrågan på ett rum under tre veckor.  :)

Utloggad urbancowboy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #91 skrivet: 25 juli 2010, 14:42:51 »
hotelet rekomenderas varmt,var med brosan o morsan.600 baht frukost.bra pool,bra personal,nära till nöje......morsan fick fotmassage medans vi tog nöje..

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
« Svar #92 skrivet: 29 juli 2010, 22:14:56 »
Hmm. Inget svar på bokningsförfrågan. Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.

Tack för era svar. Nu hoppas jag ett rum finns ledigt i november och sedan är det dags att börja planera för februariresan  :)

Utloggad Uturn

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 558
« Svar #93 skrivet: 29 juli 2010, 23:02:32 »
Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.

Kolla upp connect talk:
http://www.connecttalk.com/en/product_home.aspx
Det är som att ha mobil i thailand...Funkar as bra...

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #94 skrivet: 08 augusti 2010, 06:20:50 »
Hmm. Inget svar på bokningsförfrågan. Får i morgon försöka leta reda på lösenordet till Skype och ringa istället. Har för mig jag ska ha ett tiotal Euro kvar på det kontot. Betydligt billgare att ringa via det än mobilen.

Tack för era svar. Nu hoppas jag ett rum finns ledigt i november och sedan är det dags att börja planera för februariresan  :)

Har du fått något svar från hotellet? Jag skrev dit nyligen.Om du åker mellan april och okt behöver du inte boka i förväg. Skicka mig ett Pm så får du veta lite x-tra :hb

Utloggad secam5

• V.I.P
  • Antal inlägg: 169
« Svar #95 skrivet: 08 augusti 2010, 06:52:51 »
Kolla upp connect talk:
http://www.connecttalk.com/en/product_home.aspx
Det är som att ha mobil i thailand...Funkar as bra...

Jag har kollat in deras sida. Blev inte riktigt klok på om ena parten var tvungen att vara i Thailand eller inte. Har ringt några intressanta tjejer i filippinerna, men det blir ju asdyrt. Skype-kvaliten är så dålig med deras internetförbindelse att det i princip inte går att höra vad de säger. Så att ringa för en rimligt kostnad dit vore klart intressant!

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
« Svar #96 skrivet: 26 augusti 2010, 16:51:39 »
Jag har kollat in deras sida. Blev inte riktigt klok på om ena parten var tvungen att vara i Thailand eller inte. Har ringt några intressanta tjejer i filippinerna, men det blir ju asdyrt. Skype-kvaliten är så dålig med deras internetförbindelse att det i princip inte går att höra vad de säger. Så att ringa för en rimligt kostnad dit vore klart intressant!

Jag ringde med Skype. Kostade cirka 55 öre per minut. Nu tror jag att jag fick rummet bokat iaf. Kvaliteten på samtalet var mycket bra.

Någon som har tips på ett bra (billigt) taxibolag för transporten ned till HH, eller är det taxameter som rekommenderas? Det är ju en bit och åka, så vanliga Taxichaffisar kanske blir lite sura om de får en körning ända till HH.

Utloggad Golfnörden

• V.I.P
« Svar #97 skrivet: 29 september 2010, 23:50:22 »
Hej,

Någon som testat att förboka taxi via http://www.huahintaxiairport.com/prices.php ?
2.200 Bath för en tripp ned till Hua Hin från BKK. Det låter som ett bra pris i mina ögon sett. Vad säger ni?

Utloggad Nebraska

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 128
« Svar #98 skrivet: 30 september 2010, 00:20:35 »

Hej,

Någon som testat att förboka taxi via http://www.huahintaxiairport.com/prices.php ?
2.200 Bath för en tripp ned till Hua Hin från BKK. Det låter som ett bra pris i mina ögon sett. Vad säger ni?

Inte förbokat via webben, men jag har bokat på plats. Inget alls att klaga på.
Priset är okej, du kan nog få ner det till 2000 om du vill, men jag själv tycker inte att det är värt att pruta motsvarande 50 svenska spänn. Tar hellre en resa med en nöjd chaffis.
Finally found a place they could never reach
Sipping singha beer on pattaya beach
Singha beer don’t ask no questions
Singha beer don’t tell no lies

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #99 skrivet: 30 september 2010, 03:29:19 »
Låter lite konstigt att taxi BKK-HuaHin skulle vara nästan 3 ggr dyrare än taxi BKK-Pattaya?? Så djäkla mycket längre är det väl inte?

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #100 skrivet: 30 september 2010, 13:22:31 »
Låter lite konstigt att taxi BKK-HuaHin skulle vara nästan 3 ggr dyrare än taxi BKK-Pattaya?? Så djäkla mycket längre är det väl inte?

Jag åkte för 1800 för en månad sen. Gav 2000. Det är 23 mil. Jag åkte med en chaufför som sjöng Elvislåtar hela vägen. Det gick fort och bra. Se bara till att ni vet vart ni ska i Hua. Alla känner inte till stan. Kan vara bra att ta reda på i förväg,speciellt om ni ska till ett speciellt hotel. Tar ni buss kostar den 160+taxi till busstationen. 180 för minivans typ 8-10 platser.
Lycka till :hb

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #101 skrivet: 30 september 2010, 13:39:45 »
Jag jobbade tillsammans med en som har en mäklarfirma i en bit söder om Hua Hin och han sa att det kan vara bra att beställa en taxi i förväg så att man får en hyffsat utvilad chaufför.

Vid några tillfällen har han haft chaufförer som nästan somnat framför ratten och därför kört den sista biten själv medan chauffören sovit i godan ro.

Inte gjorde det honom något och jag hade förmodligen gjort samma sak själv om jag sett att chauffören höll på att somna.

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
« Svar #102 skrivet: 30 september 2010, 17:01:40 »
Jag fattar fortfarande inte varför 23 mil ska vara nästan 3 ggr dyrare än 14 mil, men å andra sidan bryr jag mej inte för att jag är inte intresserad av att ägna mej åt fjollsport i HuaHin.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #103 skrivet: 02 oktober 2010, 13:32:59 »
Jag fattar fortfarande inte varför 23 mil ska vara nästan 3 ggr dyrare än 14 mil, men å andra sidan bryr jag mej inte för att jag är inte intresserad av att ägna mej åt fjollsport i HuaHin.

Jag visste inte att aktiviteterna på Lolitas kallas fjollsport :-). Det kanske är så. Jag erkänner härmed att jag är en fjolla herr Skytt :hb

Utloggad tomling

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #104 skrivet: 28 oktober 2010, 17:32:04 »
Finns det i Hua Hin något liknande Pattays Beach road och Bangkoks Beergarden?

Och här tänker jag förstås på platser eller barer där det är lätt att träffa tjejer som är frilansande eller semi-professionella.

På vissa orter i Thailand och i övriga världen är området runt järnvägsstationen en plats där nattlivet pågår. Är det så i Hua Hin?

Jag läst i denna tråd om bargatorna, massageställena och Lolitas, men inte något om frilansare och semi-professionella hittas på speciella platser.

Tom Ling

Utloggad Nebraska

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 128
« Svar #105 skrivet: 28 oktober 2010, 18:28:57 »
Hiltons restaurang och nattklubb som går under namnet Hua Hin Brewing Company är ett ställe som lockar frilansare och lediga massagetjejer kring midnatt. Diskoteket öppnar kl 23 och stället går förstås under namnet Hinton...  :sex:
Finally found a place they could never reach
Sipping singha beer on pattaya beach
Singha beer don’t ask no questions
Singha beer don’t tell no lies

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106535
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 49
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)