* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En tråd om Hua Hin  (läst 9089 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
  • Kön: Man
En tråd om Hua Hin
« skrivet: 08 augusti 2009, 07:46:08 »
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i BKK,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller BKK. Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där. :hb
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6018
En tråd om Hua Hin
« Svar #1 skrivet: 08 augusti 2009, 08:03:52 »
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i BKK,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller BKK. Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där. :hb
Ja Hua Hin har väl fått en liten töntstämpel på sig pga. alla charterturister som åker dit. Thailands Las Palmas kanske. Men det är alltid bättre att skaffa sig en egen uppfattning oavsett om det gäller människor eller platser.
Ska jag dit någon gång så ska jag skicka dig ett PM så är det bara att du skickar på mig så mycket jag orkar :D

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #2 skrivet: 08 augusti 2009, 08:09:36 »
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från BKK till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet :hb

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5047
En tråd om Hua Hin
« Svar #3 skrivet: 08 augusti 2009, 08:15:12 »
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från BKK till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet :hb

Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer  :hmm

Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig  :)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
En tråd om Hua Hin
« Svar #4 skrivet: 08 augusti 2009, 08:44:45 »
Duger inte bilden som jag har som avatar :hmm

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 253
En tråd om Hua Hin
« Svar #5 skrivet: 08 augusti 2009, 11:16:30 »
 :0   Hej angående Hua så vid låg sesång så är de ett mat rikt ställe, och så mycket turister är de inte. endast på market villa ett stort köpcentrum där alla samlas. speciellt på dag tid är de lugnt och på stranden kommer en o annan knallande, bar livet är som ett kvarter i pattis,o sen all H:E Massage :P de är gött,Men de största problemet är allt :hmm BYGGANDE o försörjningen av el o vatten, o inte :nono: minst hus inbrott +rånen :icon_blackeye: på kvällarna vid ATM, handväskor, rycka halsguldet, men de är väl som övrigt i värden.
  de gäller o ha lite koll bara
   HADE   :wai2 :wai2

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 253
En tråd om Hua Hin
« Svar #6 skrivet: 08 augusti 2009, 15:31:38 »
Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer  :hmm

Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig  :)
Hej, :v gotte de var o ta ordet från munnen :clap:, att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, :P vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i BKK :wank: för lite servis, ;)  någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) :) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, :clap: :clap:
  HADE  :wai2 :wai2       

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #7 skrivet: 08 augusti 2009, 22:30:07 »
Duger inte bilden som jag har som avatar :hmm

Tänkte inte på det. Sorry amigo lol lol :hb

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
En tråd om Hua Hin
« Svar #8 skrivet: 08 augusti 2009, 22:40:14 »
Hej, :v gotte de var o ta ordet från munnen :clap:, att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, :P vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i BKK :wank: för lite servis, ;)  någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) :) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, :clap: :clap:
  HADE  :wai2 :wai2       

Tänkte just rekommendera chuuna att starta en tråd om HH. Han är där 8 mån om året. Jag hade tänkt pumpa honom på alla skrymslen och vrår där framöver. Dessutom har jag en kompis hemifrån som tillbringar5-6 mån där/år. Tack Johan ang Phuket. Det senaste året har 6 st från jobbet åkt charter dit. 4 med "all inclusive". Bra ,då slipper man lämna hotellet och äter3 mål mat om dan där. Jag fattar inte. Det går inte att prata Thailand med dom eftersom dom inte vart där. Dom har bott på ett fucking hotell.Chuuna och jag återkommer med den stora HH tråden snart :hb

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
SV: En tråd om Hua Hin
« Svar #9 skrivet: 10 augusti 2009, 15:38:26 »
Eftersom ingen av er skapade en tråd om Hua Hin så gjorde jag det.
Jag tog bort allt prat om Hua Hin som inte passade in i en annan tråd och lade in det här istället.

Nu håller vi oss enbart till Hua Hin i den här tråden. ;)

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #10 skrivet: 10 augusti 2009, 20:12:14 »
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.  :P
:)

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1372
« Svar #11 skrivet: 10 augusti 2009, 21:21:41 »
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.  :P

Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år ;)

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #12 skrivet: 10 augusti 2009, 21:32:09 »
Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år ;)

Förlåt Johan men jag fattade inte det där. Tog du fel på person?
Bara en fråga :hb

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1372
« Svar #13 skrivet: 10 augusti 2009, 21:38:18 »
Nej jag citerade ganglere:

Angående att han tyckte det ryktades att det var ett ålderdomshem, jag syftade inte på dig lorimer, nog hade jag ganska kul förutom min olycka men nått större drag tyckte jag inte det var och klientelet är i den äldre åldersskalan.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
FLYTTAD: Oskulden som försvann
« Svar #14 skrivet: 11 augusti 2009, 10:03:36 »
Berättelsen av lorimer har flyttats till Brudsnack.

http://www.thaisex.se/index.php?topic=4241.0
« Senast ändrad: 11 augusti 2009, 10:12:39 av Kurios »

Kurios on tour 2012
Kambodja 15/1 - 4/2
Thailand 4/2 - 17/3

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #15 skrivet: 11 augusti 2009, 10:23:00 »

Du är 17 år yngre än mig Johan. Jag tror i alla fall att jag kan ge dig några minnesvärda dagar i HH. Vi börjar med Lolitas och sen går det bara utför i en skön fart tills vi landar några dagar senare. Efter denna resa ska jag ta en tripp till Pattaya i vår. Jag tycker bara att det är jobbigt att byta ställe när man blivit hemmastadd,men det beror delvis på åldern också. Jag har folk som kan Pattis+att det finns rutin i massor på forumet. Kanhända har jag blivit lite snobbig nu och vill göra allt själv,trots att jag säger motsatsen till nybörjarresenärerna. En resa i taget. Nu blir det BKK och HH om 13 dar. Ha det Johan :hb

Utloggad andeers

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 57
« Svar #16 skrivet: 16 september 2009, 20:26:53 »
Jag har varit i Hua Hin några gånger. Tycker det är trevligt och det finns hålligång så att det räcker åt mig. Nu är jag i och för sig snart 50 år, så lite pensionärs  varning. Men jag var där första gången 1986 och hade roligt redan då.
Så jag kommer nog att återkomma till HH

Utloggad Jan1970

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #17 skrivet: 18 september 2009, 20:23:58 »
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp.

/J

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #18 skrivet: 19 september 2009, 11:28:31 »
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp.

/J

Jag återvände idag efter att ha vart i Hua och BKK. Det är skönt att åka till HH efter några dar i Krung Thep tycker jag. Jag tycker det är skön stämning där,även om engelsmännen röjer rätt bra.  :hb

Eddi

• Gäst
« Svar #19 skrivet: 28 september 2009, 17:44:33 »
Ni som har varit där några gånger.... Har ni något bra mellanklass  hotell att rekommendra?
Det blir premiär för mej i år i HH  :thumbsup

* Info

• *Antal Medlemmar: 10821
  • *Senast: Ricky56

• *Totala Poster: 106533
  • *Total Ämnen: 5129
  • *Online idag: 46
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 11
  • *Gäster: 34
  • *Totalt: 45