0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
No hard feelings Kurios,men det finns annat att göra i Hua Hin än golf och matlagning. Jag har inte provat nått av dom än. Däremot kan jag skicka på dig så mycket snyggt där så du storknar. Gör som många andra. Lek av dig rejält i ,ta dig till HH och vila,bada,masseras på olika sätt från normal till Lolitas. Om sen inte 100 barer räcker så har jag grymt fel. Jag ska inte jämföra eftersom det enda jag gjort i Patong är att bada plus att jag har bott i Phuket city med damen två nätter. Men det skulle aldrig falla mig in att prata illa om dom som ständigt åker till Patong,Pattaya eller . Det menar jag inte att du gör heller,men just HUA HIN har blivit nåt slags skämt här i forumet. Det tycker jag är orättvist,speciellt om man aldrig vart där.
OK Kurios. Jag har varit där både hög och lågsäsong och svenska turister finns det inte speciellt mångaDumåste ju ta dig från till HH själv och det klarar inte merparten av charternissarna. Du får nog sända mig ett foto så jag kan visa damerna en "sexy man". Det blir nog välkommet
Varför inte starta en ny tråd om Hua Hin lorimer Finns säkert flera som vill ha info. och andra som kan dela med sig
Duger inte bilden som jag har som avatar
Hej, gotte de var o ta ordet från munnen , att lorimer skulle starta en HH tråd de låter bra då kan jag hänga med de finns mycket o kommentera o skriva om, vad de än gäller, nu drar lori snar ner till godisarna men de blir tydligen en anhalt i för lite servis, någon dag efter drar jag ner o blir rundsmord.(28 dagar) nämen en tråd om HUA skulle sitta bra den, HADE
Hua Hin har fått ett dålit rykte som nästan ett ålderdomshem. Kanske ryktet inte stämmer, jag vet inte då jag inte varit där. Känner en del som är där hela vintrarna så det är nog inte så dåligt där. Skulle vara roligt om någon kunde posta lite bilder från nattlivet i Hua Hin och kanske några bilder på damer i Hua. Då kanske man ändrar åsikt om stället.
Hmm, jag är 33 och jag tyckte det var som du skrev i början på ditt inlägg, jag kommer nog inte åka dit igen i första taget, får nog vänta en 10 år
Jag har inte heller varit i HH men några jag känner var där och de hade bara bra att säga. Dock var de ett nykärt på i 30-års åldern utan barn... Det kanske är HHs målgrupp./J