0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag har en liten undran? Vart säger ni att ni ska åka när ni ska till Pattaya och Patong med tanke på vilket rykte det har med prostitution och pedofilism.
Om du hade läst hela mitt inlägg så hade du sett att det inte är något problem för mig. Jag undrade vad ni andra säger till era vänner och bekanta när ni ska till Pattaya och patong
Ska försöka svara dig så du inte blir upprörd men jag håller med "jves".Alltså.. JAG brukar säga att JAG åker till så får JAG se sen.
Känns det som ett problem får du väl följa deras råd och först åka till Bangkok. Det brukar jag göra.Ex:-Ska du till Thailand? Vart åker du då?-Jo, jag börjar väl med Bangkok sen åker jag väl runt lite.(De har faktiskt helt rätt i att alla thaitjejer inte finns i Pattaya förresten)
Ja folk får tänka och tycka vad dom vill. Som Kurious sa, dom som har åsikter om det har oftast inte varit där.Men när man kommer hem och dom frågar hur man haft det så berättar man inte om alla detaljer på resan
Har aldrig haft några problem med detta men det kanske beror på att tanten alltid är med och då finns det ju inga tvivel om vad man gör i , självklart är det primära bad och sol och kanske en barrunda någon kväll. Men... jag kan väl säga som så att det är nog ingen i vår vänskapskrets som vet hur vi lever i och tur är väl det.
Jag har sett vad svenska tjejer gör på sina resor i syd europa och då ska dom inte säga så mycket.Sedan har jag fått se en hel del på krogar och hotell i Sverige. Där dom som klagar och tycker mest har betet sig som svin. Så dom får tycka vad dom vill för mig. Varför ska man bry sig om vad dom tycker
Dom enda som haft synpunkter ang att jag dragit till både Pattaya och Patong är moralkärringarna på jobbet som dessutom tycker det är förkastligt att jag träffat en bartjej 2007 som jag självklart träffar varje gång jag är i thailand, Men hon vet ju självklart inte att jag tillbringat 1-2 veckor där innan jag ringer henne
Du är inte blyg du inte
Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv Jag har några damer som alla har fått olika ankomstdatum från mig. Jag vill gärna "leka av mig i några dagar innan jag drar vidare men det gillas inte av vissa. Det man inte vet drabbas man inte av. Det är ju inte direkt otrohet,enligt mig. Jag vill bara ha det behagligt
Kanske lite svårare att förklara avsaknaden av solbränna efter resan..
Inga problem för min del för jag gillar att ligga på beachen på dagarna så jag hinner skaffa mig en hyffsad solbränna också
Man ser många som försöker grejja brännan turbostil de sista dagrna och kommer av planet som flagnande kräftor. Skrattar alltid lika gott inombords när man ser hur vissa försöker dölja vad de gjort
Inte ska man ljuga om vart man åker. Sanningen är alltid bäst, dom som frågar har jag svarat med att jag ska köpa sex. Då får man ett skratt tillbaks, och då har man ju inte ljugit. Sen håller jag med robban_1965, stranden på dagarna och nattlivet sen efter en god middag.
Va finns det en beach i Patong Jag har nog missat något
Lätt att missa. Jag brukar aldrig se sådant.
Det är den ca. 10m breda kanten närmast vattnet
har alltid sagt vad jag gort i thailand... dock så drar jag jämförelsen för alla moral kärringar : vad är det för skillnad mellan att köpa en drink till en tjej i sverige och sen gå hem med henne och att köpa sex i thailand. i stort är det ju samma sak
Titta efter parasollen och sängarna på den yta som är full i grus/sand.Där finns stranden. Utanför den finns det varmt vatten som man kan bada i.Det är ganska skönt kan jag meddela dom som ej testat
Giftiga maneter? Jättestora vågor? Bottenvarelser som bits? Vassa stenar? Kringdrivande plastpåsar? m.m. Usch! Då stannar jag hellre på land. Finns det sådant där?