* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Vart säger ni att ni ska åka till nära och kära?  (läst 1905 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad angelnifk17

• Pattayaängeln
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 101
  • Kön: Man
Vart säger ni att ni ska åka till nära och kära?
« skrivet: 20 juli 2009, 10:33:55 »
Jag har en liten undran? Vart säger ni att ni ska åka när ni ska till Pattaya och Patong med tanke på vilket rykte det har med prostitution och pedofilism. Det är väl framförallt ni som åker dit första gången som jag undrar över, men alla synpunkter är välkomna.

Själv står jag för det även om man får känslan av att det inte är ok från släkt och vänner. Mina föräldrar sa till mig, ska du verkligen åka till Pattaya igen. Nu när jag ska dit en tredje gång. Det finns så mycket annat att se i Thailand. Jag har sagt att jag gett upp dom svenska tjejerna och tänker leta mig en thailändsk flickvän istället.

Sen har jag en kompis som inte vågar tala om att han ska till Pattaya. Vi har varit där två gånger tillsammans. Det är väl bara våra gemensamma vänner som han har berättat det för eftersom jag har berättat.

Utloggad jves

• V.I.P
  • Antal inlägg: 102
SV: Vart säger ni att ni ska åka till nära och kära?
« Svar #1 skrivet: 20 juli 2009, 10:56:59 »
Känns det som ett problem får du väl följa deras råd och först åka till Bangkok. Det brukar jag göra.

Ex:
-Ska du till Thailand? Vart åker du då?
-Jo, jag börjar väl med Bangkok sen åker jag väl runt lite.

(De har faktiskt helt rätt i att alla thaitjejer inte finns i Pattaya förresten)

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #2 skrivet: 20 juli 2009, 11:01:17 »
Jag brukar säga att jag ska till Thaiand för att fiska. Av någon anledning så är det ingen som tror mig  lol

Utloggad angelnifk17

• Pattayaängeln
  • V.I.P
« Svar #3 skrivet: 20 juli 2009, 11:02:41 »
Om du hade läst hela mitt inlägg så hade du sett att det inte är något problem för mig. Jag undrade vad ni andra säger till era vänner och bekanta när ni ska till Pattaya och patong

Utloggad angelnifk17

• Pattayaängeln
  • V.I.P
« Svar #4 skrivet: 20 juli 2009, 11:03:43 »
Men visst får du napp hela tiden Dagge. Väldigt fina fiskar :thumbsup

Utloggad jves

• V.I.P
  • Antal inlägg: 102
« Svar #5 skrivet: 20 juli 2009, 11:11:27 »
Sorry, förstod att du inte hadde nått problem igentligen. Det var inte meningen att göra dig upprörd.

Oftast tror jag inte att det är så stort problem. Jag menar hur många är det som åker till LOS endast för tjejernas skull? Visst vill man vara nära hela den industrin, men man reser ju också för matens skull, och för vädret (och dykningen) och den sköna stämningen.

Eller finns det fler som säger till "nära och kära" att de ska åka och erövra asiatiskor?

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #6 skrivet: 20 juli 2009, 11:25:58 »
Jag säger bara att jag ska till Patong. Har aldrig varit i Pattaya.
Inga problem för mig. Men jag vet dom som inte nämner vart dom ska.
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #7 skrivet: 20 juli 2009, 14:59:46 »
Jag har en liten undran? Vart säger ni att ni ska åka när ni ska till Pattaya och Patong med tanke på vilket rykte det har med prostitution och pedofilism.

Det är ju rykten som gäller för Thailand i stort och de som ivrigast underbygger dessa rykten är oftast de som sällan sett något själva utan hört om det av andra. De problemen finns ju här i Sverige också och inget som är unikt för Thailand.

Vad kan det finnas för anledning att inte tala om vart man ska åka om man har rent samvete?
Jag har inga problem med det och det skulle också bli besvärligt att dölja med tanke på att jag haft grabben på besök hos mig de senaste åren.

Däremot så nämner jag ju ingenting om olika sorters vuxennöjen som jag brukar besöka när jag har tid och lust men det är inte för att jag skäms över det för det gör jag verkligen inte.
Det är bara det att jag anser att jag har rätt att själv ta beslut över vad jag som vuxen vill göra eller inte utan att någon annan har med det att göra.

Vill man inte komma i kontakt med nöjeslivet på Bangla så finns det gott om andra ställen att besöka.

Personligen tycker jag att alla som får ont i magen när det blir prat om Thailand och prostitution kan åka till något annat ställe där de slipper att förfasa sig över andra människors angelägenheter.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #8 skrivet: 20 juli 2009, 17:35:03 »
Om du hade läst hela mitt inlägg så hade du sett att det inte är något problem för mig. Jag undrade vad ni andra säger till era vänner och bekanta när ni ska till Pattaya och patong

Ska försöka svara dig så du inte blir upprörd men jag håller med "jves".

Alltså.. JAG brukar säga att JAG åker till BKK så får JAG se sen.  :thumbsup

Utloggad JTL

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 133
« Svar #9 skrivet: 20 juli 2009, 19:36:25 »
Ska försöka svara dig så du inte blir upprörd men jag håller med "jves".

Alltså.. JAG brukar säga att JAG åker till BKK så får JAG se sen.  :thumbsup

Säger BKK och sen vidare till dom flesta medans ens närmaste vänner vet att det är
Pattis som gäller
Soi 6 Pattaya

Utloggad mOx

• SangSom Pow!
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 176
  • Sawadee Kap!!
« Svar #10 skrivet: 20 juli 2009, 19:49:39 »
De enda personerna som jag skäms för att berätta att jag gillar Thailändska bartjejer, är mor och mormor. Hehe.

Jag säger som många andra. Jag hänger väl lite i Bangkok och kanske ner till Ko Tao för o dyka.

Thailand :)

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 858
  • --o-O-o--
« Svar #11 skrivet: 20 juli 2009, 23:04:50 »
Känns det som ett problem får du väl följa deras råd och först åka till Bangkok. Det brukar jag göra.

Ex:
-Ska du till Thailand? Vart åker du då?
-Jo, jag börjar väl med Bangkok sen åker jag väl runt lite.

(De har faktiskt helt rätt i att alla thaitjejer inte finns i Pattaya förresten)

Nej det finns gott om dom i Bangkok också.
Har hänt för en del att man inte kommit längre än dit. :q
Finns egentligen ingen anledning att lämna Bangkok.

:)

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #12 skrivet: 21 juli 2009, 01:29:09 »
Till dom nära och kära säger jag att jag ska åka till Thailand. Vart i Thailand bryr dom sig inte ett skit om. Naturligtvis är detta en åldersfråga. Vissa kanske har en morsa i min ålder som slår bakut när dom hör namnet Pattaya.  >:(. Jag tycker däremot om att djävlas lite med svenska damer. Eftersom man redan är dömd när dom får veta att jag ska till LOS så brukar jag ge dom lite"vatten på kvarn" genom att småflina och ge dom lite vaga antydningar. Då blir dom ännu surare. Inte alla ,men väldigt många. Eftersom jag bor på en liten ort så känner många till mina resor,men om det sägs något bakom min rygg så bekommer det mig föga. Mycket är avundsjuka också,eftersom vissa inte klarar av att åka tåg själva till Stockholm :-)
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad hakpet

• V.I.P
  • Antal inlägg: 158
« Svar #13 skrivet: 21 juli 2009, 10:01:42 »
Jag tyckte också det var lite jobbigt med alla förutfattade meningar hos vissa
svenskar. Menande blickar och antydningar när dom får nys om vart man reser.
Men numer skiter jag i det.

Utloggad angelnifk17

• Pattayaängeln
  • V.I.P
« Svar #14 skrivet: 21 juli 2009, 10:53:11 »
Ja folk får tänka och tycka vad dom vill. Som Kurious sa, dom som har åsikter om det har oftast inte varit där.

Men när man kommer hem och dom frågar hur man haft det så berättar man inte om alla detaljer på resan :)

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #15 skrivet: 21 juli 2009, 17:11:46 »
Ja folk får tänka och tycka vad dom vill. Som Kurious sa, dom som har åsikter om det har oftast inte varit där.

Men när man kommer hem och dom frågar hur man haft det så berättar man inte om alla detaljer på resan :)
Jag har sett vad svenska tjejer gör på sina resor i syd europa och då ska dom inte säga så mycket.
Sedan har jag fått se en hel del på krogar och hotell i Sverige. Där dom som klagar och tycker mest har betet sig som svin. Så dom får tycka vad dom vill för mig. Varför ska man bry sig om vad dom tycker  :dontknow:

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1558
« Svar #16 skrivet: 22 juli 2009, 13:56:26 »
Har aldrig haft några problem med detta men det kanske beror på att tanten alltid är med och då finns det ju inga tvivel om vad man gör i LOS, självklart är det primära bad och sol och kanske en barrunda någon kväll. :D

Men... jag kan väl säga som så att det är nog ingen i vår vänskapskrets som vet hur vi lever i LOS och tur är väl det.
//Ozz

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #17 skrivet: 22 juli 2009, 14:15:15 »
Har aldrig haft några problem med detta men det kanske beror på att tanten alltid är med och då finns det ju inga tvivel om vad man gör i LOS, självklart är det primära bad och sol och kanske en barrunda någon kväll. :D

Men... jag kan väl säga som så att det är nog ingen i vår vänskapskrets som vet hur vi lever i LOS och tur är väl det.

Jag vet. ;)

Och ni, liksom jag och många andra, lever ganska gott och behagligt och det är väl det som är meningen med både resan och med livet i stort.

När jag förklarar vad det är som är så bra med Thailand för de som aldrig varit där så säger jag att det är för att allt är så behagligt.
Just behagligt är ett ord som sammanfattar det på ett bra sätt. :thumbsup

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #18 skrivet: 22 juli 2009, 14:37:09 »
Ja behagligt var ett bra ord.
Skönt, trevligt, kul och underbart är anda ord jag använder.
Vill dom veta mer år dom åka själv :thumbsup

Utloggad wihste

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 273
« Svar #19 skrivet: 22 juli 2009, 16:29:28 »
Dom enda som haft synpunkter ang att jag dragit till både Pattaya och Patong är moralkärringarna på jobbet som dessutom tycker det är förkastligt att jag träffat en bartjej 2007 som jag självklart träffar varje gång jag är i thailand, Men hon vet ju självklart inte att jag tillbringat 1-2 veckor där innan jag ringer henne  :q

Utloggad mOx

• SangSom Pow!
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 176
  • Sawadee Kap!!
« Svar #20 skrivet: 22 juli 2009, 17:45:29 »
Kom och tänka på tråden idag när jag stod i rulltrappan på väg hem från jobbet. Framför mig ser jag en kille i gul T-Shirt med "Good guys goes to heaven..". Att gå med en sådan tröja i Stockholm bevisar ju att man inte skäms för sina resor direkt, hehe.

Cred till han! Han kanske hänger här på brädan med?
Thailand :)

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #21 skrivet: 22 juli 2009, 17:59:32 »
Jag har sett vad svenska tjejer gör på sina resor i syd europa och då ska dom inte säga så mycket.
Sedan har jag fått se en hel del på krogar och hotell i Sverige. Där dom som klagar och tycker mest har betet sig som svin. Så dom får tycka vad dom vill för mig. Varför ska man bry sig om vad dom tycker  :dontknow:

Jag har även tagit upp detta med en del svenska tjejer när dom börjat prata om Thailand. Dom kan bli rätt roliga då.

En del svenska män på familjesemester i Thailand brukar gå och "köpa en skjorta" eller något trots att de pratar öppet om hur "hemskt det är med prostitutionen i landet". Prata om ögontjänare.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #22 skrivet: 23 juli 2009, 01:54:43 »
Dom enda som haft synpunkter ang att jag dragit till både Pattaya och Patong är moralkärringarna på jobbet som dessutom tycker det är förkastligt att jag träffat en bartjej 2007 som jag självklart träffar varje gång jag är i thailand, Men hon vet ju självklart inte att jag tillbringat 1-2 veckor där innan jag ringer henne  :q
Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv :clap: Jag har några damer som alla har fått olika ankomstdatum från mig. Jag vill gärna "leka av mig i BKK några dagar innan jag drar vidare men det gillas inte av vissa. Det man inte vet drabbas man inte av. Det är ju inte direkt otrohet,enligt mig. :hb Jag vill bara ha det behagligt lol

Utloggad inmate20

• Chuc mung nam moi 2010 Tigerns år!
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 310
  • Co ai muon di cau ca hon?
    • http://www.phim88.com/
« Svar #23 skrivet: 23 juli 2009, 09:52:24 »

Du är inte blyg du inte  :thumbsup

Utloggad wihste

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 273
« Svar #24 skrivet: 23 juli 2009, 15:58:19 »
Du är inte blyg du inte  :thumbsup
Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv :clap: Jag har några damer som alla har fått olika ankomstdatum från mig. Jag vill gärna "leka av mig i BKK några dagar innan jag drar vidare men det gillas inte av vissa. Det man inte vet drabbas man inte av. Det är ju inte direkt otrohet,enligt mig. :hb Jag vill bara ha det behagligt lol

Ja man måste ju hinna komma till rätta och lära sig omgivningarna och framför allt ha "semester" innan man tar damen 24/7.

Utloggad hemlig

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 24
« Svar #25 skrivet: 16 augusti 2009, 16:01:48 »
Jag säger att jag ska på semester, vad annars?  :hmm Sen att det har blivit just thailand 7gånger på fem år svarar jag mest med att det är livet!

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #26 skrivet: 16 augusti 2009, 17:37:27 »
Jag skulle nog säga vart jag skulle resa, varför ljuga? Tänk om det skulle hända något, och om man skulle behövt kontakta dem. - farsan jag befinner på hispan i pattya , kan du skicka pengar till sjukhusräkningen. - eh var du ej på gotlands gästgivargård på semester?  :q
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

robban_1965

• Gäst
« Svar #27 skrivet: 16 augusti 2009, 18:26:24 »
Självklart säger man att man skall till Thailand om man åker till Thailand. Nu blir det 4 gången på ett år och det är väl några som börjar fundera på vad som är på gång  :D :D

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #28 skrivet: 16 augusti 2009, 18:42:57 »
Massor med människor åker ju till Thailand nu för tiden. Inget konstigt med det. Kanske lite svårare att förklara avsaknaden av solbränna efter resan men de flesta vet att jag hatar sol och värme. Det är emellertid sådant man får stå ut med. Kulturen i Thailand drar.  :)

robban_1965

• Gäst
« Svar #29 skrivet: 16 augusti 2009, 18:45:28 »
Kanske lite svårare att förklara avsaknaden av solbränna efter resan..

Inga problem för min del för jag gillar att ligga på beachen på dagarna så jag hinner skaffa mig en hyffsad solbränna också  :)

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #30 skrivet: 16 augusti 2009, 20:46:08 »
Jag har några släktingar som varit till Thailand och Patong 12 gånger. Det är ett par och jag behöver inte förklara varför jag åker. Dom har sett stranden och shopingen och tycker att det är ett bra ställe att åka till :thumbsup

Utloggad gromer

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 136
« Svar #31 skrivet: 20 augusti 2009, 00:25:56 »
Jag säger thailand, och nu har det varit Phuket 2 gånger irad.
Men kanske i ditt fall så kanske man inte behöver säga rakt ut, jag åker ditt för att träffa mycket tjejer.

Själv så åker jag ditt för allt möjligt jag bla älskar den goda maten.

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3081
    • Thai Sex . Se
« Svar #32 skrivet: 21 augusti 2009, 12:24:38 »
Inga problem för min del för jag gillar att ligga på beachen på dagarna så jag hinner skaffa mig en hyffsad solbränna också  :)

Man ser många som försöker grejja brännan turbostil de sista dagrna och kommer av planet som flagnande kräftor. Skrattar alltid lika gott inombords när man ser hur vissa försöker dölja vad de gjort :D

Utloggad kantarellen

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 56
« Svar #33 skrivet: 21 augusti 2009, 14:40:01 »
Inte ska man ljuga om vart man åker. Sanningen är alltid bäst, dom som frågar har jag svarat med att jag ska köpa sex. Då får man ett skratt tillbaks, och då har man ju inte ljugit.
Sen håller jag med robban_1965, stranden på dagarna och nattlivet sen efter en god middag. :)

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #34 skrivet: 21 augusti 2009, 20:14:24 »
Man ser många som försöker grejja brännan turbostil de sista dagrna och kommer av planet som flagnande kräftor. Skrattar alltid lika gott inombords när man ser hur vissa försöker dölja vad de gjort :D

Inte ska man ljuga om vart man åker. Sanningen är alltid bäst, dom som frågar har jag svarat med att jag ska köpa sex. Då får man ett skratt tillbaks, och då har man ju inte ljugit.
Sen håller jag med robban_1965, stranden på dagarna och nattlivet sen efter en god middag. :)

Så rätt. "Du skall icke ljuga!"

Varför inte säga det rent ut? Man kan väl bara säga att man åker för thaitjejerna?  :hmm

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #35 skrivet: 21 augusti 2009, 21:27:05 »

Va finns det en beach i Patong ???
Jag har nog missat något  :burp

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #36 skrivet: 21 augusti 2009, 22:09:19 »
Va finns det en beach i Patong ???
Jag har nog missat något  :burp

Lätt att missa. Jag brukar aldrig se sådant.
 ::)

Utloggad pickaren

• V.I.P
  • Antal inlägg: 191
« Svar #37 skrivet: 21 augusti 2009, 23:36:46 »
Lätt att missa. Jag brukar aldrig se sådant.
 ::)

Det är den ca. 10m breda kanten närmast vattnet

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #38 skrivet: 22 augusti 2009, 20:40:34 »
Det är den ca. 10m breda kanten närmast vattnet
Titta efter parasollen och sängarna på den yta som är full i grus/sand.
Där finns stranden. Utanför den finns det varmt vatten som man kan bada i.
Det är ganska skönt kan jag meddela dom som ej testat  :-)

Utloggad Burre

• V.I.P
  • Antal inlägg: 135
  • Bättre att leva en gång än ingen alls
« Svar #39 skrivet: 23 augusti 2009, 12:47:01 »
har alltid sagt vad jag gort i thailand... dock så drar jag jämförelsen för alla moral kärringar : vad är det för skillnad mellan att köpa en drink till en tjej i sverige och sen gå hem med henne och att köpa sex i thailand. i stort är det ju samma sak
Hoppas, Kanse, Snart.. Åka!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #40 skrivet: 23 augusti 2009, 13:01:21 »
har alltid sagt vad jag gort i thailand... dock så drar jag jämförelsen för alla moral kärringar : vad är det för skillnad mellan att köpa en drink till en tjej i sverige och sen gå hem med henne och att köpa sex i thailand. i stort är det ju samma sak

Det är en enorm skillnad om du tänker efter lite. :hmm
Inte när det gäller hur mycket pengar som det kostar dig men när det gäller valfriheten för tjejerna.

Tjejen från krogen i Svedala följer med för att hon själv vill medan en tjej från det thailändska barlivet gör det för att hon måste göra det för pengarnas skull. Det är väl en viss skillnad, eller hur?

Utloggad Burre

• V.I.P
« Svar #41 skrivet: 23 augusti 2009, 15:45:06 »
sant så sant. men det är enormt grov jämförelse. sen är det ju ochså så att bartjejen behöver ju inte följa med en om hon inte vill, fast det har jag varken sett eller ens hörtalas om

robban_1965

• Gäst
« Svar #42 skrivet: 23 augusti 2009, 17:54:48 »

Nu vet jag inte vad du pratar om, för att köpa sex är strängeligen förbjudet i thailand  ???

Utloggad Musse

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 4354
« Svar #43 skrivet: 23 augusti 2009, 18:05:27 »
Jag har aldrig sagt något annat än att jag skall ner till Thailand och de gånger jag vetat vart jag ska säger jag det med, inget jag skulle skämmas för någonsin. Om någon jag känner skulle tycka något om det så byter jag bara ut den personen för rednecks klarar jag mig utan.

LOS 090828-090920 woohooo

Utloggad Thaia

• V.I.P
  • Antal inlägg: 105
« Svar #44 skrivet: 23 augusti 2009, 20:17:37 »
Bra talat  :thumbsup
Säger också att jag skall till Thailand och vart där.
Dom som har något negativt att säga om det kan dra.
Murphy´s golden rule:
Whoever has the gold makes the rules.

Utloggad ganglere

• Troll.
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • --o-O-o--
« Svar #45 skrivet: 23 augusti 2009, 21:33:16 »
Titta efter parasollen och sängarna på den yta som är full i grus/sand.
Där finns stranden. Utanför den finns det varmt vatten som man kan bada i.
Det är ganska skönt kan jag meddela dom som ej testat  :-)

Giftiga maneter? Jättestora vågor? Bottenvarelser som bits? Vassa stenar? Kringdrivande plastpåsar? m.m. Usch! Då stannar jag hellre på land.

Finns det sådant där?  ???

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #46 skrivet: 24 augusti 2009, 00:22:55 »
Giftiga maneter? Jättestora vågor? Bottenvarelser som bits? Vassa stenar? Kringdrivande plastpåsar? m.m. Usch! Då stannar jag hellre på land.

Prostitution är förbjudet,men hur är det med bigami? Jag kör mer med sjömansstilen en flicka i varje hamn. Varje bar har visat sig alltför farligt. Jag har en kompis (kvinnlig) som älskar LOS och hon dömer inte alls. Annars brukar kvinnorna skrynkla upp sig om man säger att man åker ensam. Jag är på alla sätt en stor pojke nu ,så jag gör som jag vill. Mamma har också gett sin välsignelse :D :hb

Utloggad Burre

• V.I.P
« Svar #47 skrivet: 24 augusti 2009, 20:10:15 »

Jo de tror jag.... fast det var inte ifrån fritids resors charter katalog  :coffee

Utloggad Musse

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 4354
« Svar #48 skrivet: 26 augusti 2009, 23:10:39 »
Jag har vart nere 18 gånger utan något och gjort det mesta och lite till men tänderna sitter ju kvar än så länge och inga konstiga provsvar efter det, fritidsresor vad är det ? prova boka ett flyg boka ett rum på ett guesthouse dra runt lite se världen skit i Kalles kaviar och knäckebröd inget måste i alla lägen ;)
LOS 090828-090920 woohooo

* Info

• *Antal Medlemmar: 11034
  • *Senast: hardenb

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 23