0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har en liten undran? Vart säger ni att ni ska åka när ni ska till Pattaya och Patong med tanke på vilket rykte det har med prostitution och pedofilism.
Om du hade läst hela mitt inlägg så hade du sett att det inte är något problem för mig. Jag undrade vad ni andra säger till era vänner och bekanta när ni ska till Pattaya och patong
Ska försöka svara dig så du inte blir upprörd men jag håller med "jves".Alltså.. JAG brukar säga att JAG åker till så får JAG se sen.
Känns det som ett problem får du väl följa deras råd och först åka till Bangkok. Det brukar jag göra.Ex:-Ska du till Thailand? Vart åker du då?-Jo, jag börjar väl med Bangkok sen åker jag väl runt lite.(De har faktiskt helt rätt i att alla thaitjejer inte finns i Pattaya förresten)
Ja folk får tänka och tycka vad dom vill. Som Kurious sa, dom som har åsikter om det har oftast inte varit där.Men när man kommer hem och dom frågar hur man haft det så berättar man inte om alla detaljer på resan
Har aldrig haft några problem med detta men det kanske beror på att tanten alltid är med och då finns det ju inga tvivel om vad man gör i , självklart är det primära bad och sol och kanske en barrunda någon kväll. Men... jag kan väl säga som så att det är nog ingen i vår vänskapskrets som vet hur vi lever i och tur är väl det.