0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
japp då va de redan fredag igen en öl o pokerlite tv me ha en skön kväll
Själv tänker jag ta fram sommarskjortorna som jag såklart fick tvättade och strukna innan hemresan sist. Vikta och släta åker de varsamt ned i resväskan med annat nödvändigt som t.ex. snus och turkpeppar Sen tänker jag försöka somna framför TV'n i sedvanlig ordning utan att dricka nåt starkt. Blir så skönt att vakna upp fräsch lördag morgon och åka iväg till för vidare transport till
skål!! Vet inte hur pass mycket man vågar dricka...rycktet säger ju att det ska komma mer snö..och då blir det bara upp inatt och jobba..plog plog plog..ganska sköna att sitta i maskin förutom att jag gör det ca 30-40 timmar i sträck. första snöfallet som kom sist blev det 34 timmar.
Joo, jag gör ju det..Första gången jag kör snöröjning..Det är även första gången på 5 år jag ser snö så hehehe
Är Du i snösvängen??Fy tusan, det är dig alla skäller på när det inte är plogt tillräckligt fort.. Jag har själv kört snösvängen för flera år sedan.Jag körde lastbil med frontplog och halkstopp på flaket.När det snöade som värst jobbade man som Du säger 30 till 40 timmar.Fick man sova så kanske det blev någon timme.Många gånger man knutit näven i fickan då man hör att snöröjarna gör sitt jobb..