0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Kan inte minnas att jag påstått att ALLA var gratis
Jag lever billigt. Äter matlåda på jobbet. Har SL kort. Köper kläder för kanske 500 kr. När jag kom från senaste resan var saldot på ICA Banken 4000 kr. Nu börjar sparandet igen tills nästa resa.Lever tråkigt i 5 månader och har kul i en. Så ser mitt liv ut nu, hehe.
Har aldrig bett om att någon skall tycka synd om mig utan jag förklarade ovan bara att det går åt pengar på resan. Pengar gör ingen nytta på banken när man är död.
Om vi återgår till den sista frågan om man klarar sig på 1000kr per dag så går det göra det.
Hur mycket pengar man gör av med är väl ganska ointressant, verkar som att dom flesta här verkar tycka att ju mer pengar mangör av med ju roligare blir det. Omvänt att dom som "snålar" har tråkigt.Så är det naturligtvis inte, beror ju mycket på var man befinner sig,och vad man väljer att göra.När jag bodde hos en flickvän i hennes by i Issan hade jag skitkul,och inte behövde jag några 1000kr per dag.I Patong däremot är det ju ganska dyrt. Men om man inte sitter och häller i sig sprit och betalar tjejer varjekväll kan man klara sig med en mindre budget. Så min slutsats är: Stor budget hänger inte alltid ihop med en lyckad resa.
1000 kronor per dag var det inte utan 500 kronor , och enligt mig så är det för lite, men som jag skrev innan 1000 kronor kan man klara sig på
Jag lever billigt. Äter matlåda på jobbet. Har SL kort. Köper kläder för kanske 500 kr. När jag kom från senaste resan var saldot på ICA Banken 4000 kr. Nu börjar sparandet igen tills nästa resa.Lever tråkigt i 5 månader och har kul i en. Så ser mitt liv ut nu, hehe.Har aldrig bett om att någon skall tycka synd om mig utan jag förklarade ovan bara att det går åt pengar på resan. Pengar gör ingen nytta på banken när man är död.
Härligt att du hade det bra där. Just så som det ska va lite av vardera! Har också hört samma sak av en brud angående kamagran och att va kåt som en kanin som aldrig ger sig förens bollarna är som russin.
Någon som vet om man kan ta penicillinet i preventivt syfte? Eller måste infektionen brutit ut för att kunna botas?
Men även om man tar det profylax så skall det väl hjälpa om man kommer få flugor i trumpeten dvs? Eller måste det brutit ut för att vara verkande?
Men ett gott råd är ju att alltid använda kondomer. Inte bara för din egen del.
Massa text..