0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
65 lax fattigare, hur länge var du i thailand ? Lite prozac kan ju vara på sin plats !?
3000-5000 ghaaagh!!! har aldrig betat över 1000 totalt, tycker det är dyrt nog men jag är väl förstörd över 80 talets goa dagar , då var det 100 200 bath som gällde ,pröjsa i oförsig en 500b för en tjej på 80 talet men det var en 11 poängare som var 16 år (lagligt då), men oftast fick brudarna slåss me varandra om vem som hadde mest pengar och kunde ta bäst hand om mej för mina var slut he he, som sagt pree "visit thailand year 90" var det 20-30supersnygga brudar på varje falang,idag suck !!!!!!!!!!!
Fick knulla i Angeles City för 1350 Pesos, 220 kr. Barfine och allt. Där är det prisvärt!
Hur kan du betala dessa pengar i Bangkok NU. Man blir ju överfallen av snyggingar som gör det väldigt billigt. Du hade säkert asball,men skräm inte upp andra besökare. Håller du i pengarna lite bättre klarar du dig på hälften och kan göra samma saker. . Jag dömer inte dig,alla har olika resurser ekonomiskt. Det är bara det att så många skriver och frågar hur mycket pengar det går på en månad. Jag åker snart och tar med mig 35", vilket jag kommer att klara mig gott på .. Det går att klara sig på mycket mindre också. Ta en lugn dag och gör av med 200 skr(max). Är man borta en månad och tar det lugnt ett par dar i veckan så kan man glassa med betydligt mindre pengar. Jag vill önska dig välkommen hem och lycka till på nästa tripp.
Som du säger så kan man ta det lugnt en dag eller så och spara in pengar. Men när jag åker så kort tid som 30 dagar så är det fest varje kväll ( är ju 25 års åldern så lite energi kvar har man). Ibland så hamnar man i säng tidig runt 02.00 ibland 06.00. När jag åker på semester så får det kosta vad det kosta vill.. Jag är inte den som prutar på taxi från 500 bath till 400 bath.. Eller bor för 500 bath natten. Hemma i Sverige så knegar jag på hårt och försöker spara mellan 10 - 15 tusen i månaden så jag har råd att åka. Det enda hindret är ju chefen som inte vill släppa iväg en.Är övertygad om som du säger att man kan klara sig riktigt billigt. Boende i pattaya för 500 bath natten. Gatukäk 100 Bath/dag. Barfine 300. 1500. Sen 1500 Bath kröka (Ladydrinks o din sprit). runt en tusing om dagen dvs... Men om du har fått i dig lite SangSom så glömmer du direkt bort din budget och öser på, hehe
3000 - 5000 då är det topkvalitet på tjejen, förhoppningsvis. Tog med en brud från biljardhallen som ligger först på Soi Cowboy. Fick betala 600 i barfine. Vi drog ut o festade först på Kao san road och sen vidare till lite andra ställen. Spritnota samt inträde och taxi etc hamnade på runt 5000 bath. Dagen efter ger jag henne 1500 bath som tack. Hon viftar på fingret och säger 3000. hehe. Då har man bränt av 8600 bath på en kväll. sen har man ju även hotellkostnad på 1500 bath samt lite små spenderingar man gör under dagen.. så 10 000 bath+ spenderar man utan problem om dagen i Bangkok kanske lite till. Och med dagens pisskurs är det runt 2400kr.Bangkok är svindyrt om man jämför med Pattaya. Men i Pattaya går det pengar med.Fick knulla i Angeles City för 1350 Pesos, 220 kr. Barfine och allt. Där är det prisvärt!
Inte för att göra dig ledsen men du skrev längst upp att det var din 2:a resa till Thai!! Tyvärrr så har du mycket att lära dig om du vill behålla dina pengar, och i stället med samma medel skulle du kunna resa ytterligare en gång till per år.Det är detta som gör att vi andra för betla mer och mer.Nypan
Med vår svenska kronkurs så är det inte så många länder det är billigt att leva.Men om man spenderar som en tok i dessa länder så går nog priserna upp så man inte har råd att åka dit heller.Pruta är ju en del av kulturen utomlands betalarman hela tiden det de begär så blir det dyrt snart.Samma gäller här i Sverige med pruta alltid säger de 500 så betala 200 de vill du vill bara se vem som kan förhandla bäst
Ja just det har kläder också gått upp massa i pris skulle ju vara nästan gratis för vad jag har hört
Men satan vad kul jag haft!!!Landade imorse 06:45 på Arlanda... Detta var min andra Thailandsresa. Första resan som jag gjorde bestod mest av dyk, bad etc samt några damer.. Den här resan gick ut på att knulla om jag säger så.. kom till thailand den 8 juni.. Orkar inte skriva en lång rapport nu men besökte Pattaya för första gången. Kom dit den 23:e juni och stannade i 4 nätter. Åkte därefter vidare till Ko Samui. Efter 10 timmar på ön bokade jag ett flyg tillbaka till U-tapao, Pattaya. Hehe. Har upplevt så sjuka saker i Pattaya, BJ-barer på soi 6 etc..Fick dock mitt första gratisknull i Thailand av en Thaitjej. Hon hade aldrig varit med en falang förut och sa efteråt att det var det bästa samt det värsta ligget hon fått ( orgasm tre gånger samt att hon hade musont o svårt att gå, 100mg kamagra) hehe.När jag åker till Thailand igen så är det Pattaya som gäller.