* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Träff med vanliga tjejer i Thailand?  (läst 1679 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad hemlig

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 24
SV: Träff med vanliga tjejer i Thailand?
« Svar #20 skrivet: 02 maj 2009, 23:44:16 »
Exakt, håller med ovanstående.

Utloggad Volvo

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 16
  • Kön: Man
« Svar #21 skrivet: 03 maj 2009, 08:37:36 »
Glöm aldrig att om en tjej hoppar i  säng med dej så vill hon att du ger henne presenter eller ännu hellre pengar, att hon blir sur är därför att du inte förstår att hon vill ha pengar till sin familj.Det är bara därför som hon BARA råkar bli kär i dej och inget annat. Det handlar alltid om pengar ju mer hon gillar dej desto billigare kommer du undan. MEN INGET är gratais kostar bara oika mycket.

Det där går snarare hand i hand för henne, det är inget motsatsförhållande. Hon resonerar som så att om du tycker om henne så vill du ta hand om henne. I hennes värld är du rik och om du snålar mot henne när hon vet hur mycket du kan spendera på annat som betyder något för dig så bryr du dig inte om henne. Då finns det gott om andra faranger som skulle ta hand om henne. Ingen "gillar" Cheap Charlie. Man ska inte låta sig utnyttjas men att komma billigt undan är knappast något att sträva efter och inte ett bevis på någonting.

Utloggad snoppeno

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #22 skrivet: 03 maj 2009, 12:54:25 »
lol lol
Kan bara instämma :D
Även med snart 15 år med samma "thaitjej" här hemma så är det så här. Och ibland kan det även bli stora "missförstånd" även om jag pratar och förstår thaispråket nästan till fullo :)

Eller kanske bara tröttnat och hade de svårt att säga detta till dig istället vara passiv så att du tar upp det och sticker.

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1860
  • Kolla gärna i mina album.
    • My girls of asia
« Svar #23 skrivet: 03 maj 2009, 13:39:41 »
Eller kanske bara tröttnat och hade de svårt att säga detta till dig istället vara passiv så att du tar upp det och sticker.
??? ???
Det här blev jag inte riktigt klok på :hmm
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #24 skrivet: 03 maj 2009, 14:00:54 »
??? ???
Det här blev jag inte riktigt klok på :hmm
Den var ju lätt :thumbsup ;)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #25 skrivet: 03 maj 2009, 14:51:10 »
Den var ju lätt :thumbsup ;)

Med thai är det bara så att ibland "pratar" man förbi varandra och då är det bäddat för misstag ;)
Men dom andra gångerna räcker det med en blick eller nick så fattar båda :D
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #26 skrivet: 03 maj 2009, 15:04:35 »
Med thai är det bara så att ibland "pratar" man förbi varandra och då är det bäddat för misstag ;)
Men dom andra gångerna räcker det med en blick eller nick så fattar båda :D
Jag tror att han menar att om tjejen tröttnat på dig så blir hon passiv och tråkig för att du ska fråga vad som är fel, eller tröttna på henne och sticka.

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #27 skrivet: 03 maj 2009, 15:10:06 »
Jag tror att han menar att om tjejen tröttnat på dig så blir hon passiv och tråkig för att du ska fråga vad som är fel, eller tröttna på henne och sticka.
lol lol
Min blir aldrig "tråkig och passiv" utan tvärtom har ett jäkla "humör" om man inte "fattar". Och då fattar man ;)
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #28 skrivet: 04 maj 2009, 17:53:15 »
Jag har ett exempel på en kvinna jag fortfarande inte fattar hur hon tänkte. Jag var i Hua Hin feb-08. Sista veckan träffade jag en underbar kvinna som jobbade i en bar. Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst. Vi träffades varje dag sista tiden, men inget annat än kramar o puss på kinden. När jag kom tillbaka till Sverige så hade vi kontakt kontinuerligt. Jag återvände i Aug och hon sa att hon längtade efter mig. När jag träffade henne var hon återhållsam men grymt snygg och sexig. Den här gången ville hon bo hos mig från dag 1. Perfekt tyckte jag :-)  Då vi kom till hotellet knäppte hon av lyset, vände ryggen till och ville sova. OK! Hon var väl trött,men detta hände nästa kväll också. Till slut lyckades jag "tjata" mig till lite samkväm men vem åker till LOS för ett sånt förhållande. Dessutom anklagade hon mig för att ha ST om dagarna. Som ni förstår blev det inte långvarigt men sen började det hända konstigheter ??? Hon ringde mig en gång i timmen så jag fick stänga av tfn. Hon och hennes kompisar smög runt på barerna och letade efter mig på kvällarna. När dom såg mig sa dom inget,bara stirrade. Det avtog något efter ca en vecka ,men det var lite läskigt. Det var ingen ungdom heller,hon var 36 och hade barn.

Jag har ingen aning om vad hon ville med oss,för när jag frågade svarade hon inte. Tack o lov hittade jag en riktig goding senare, som jag snart ska hälsa på. Hoppas att hon inte har förändrats :nono:
Marching on together, LEEDS UTD

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #29 skrivet: 04 maj 2009, 18:57:20 »
Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst.
Det är det inte många som gör om man frågar dem :D lol lol

Det lät inte så kul men hoppas att det går bättre nästa gång :thumbsup

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #30 skrivet: 04 maj 2009, 18:59:43 »
Jag har ett exempel på en kvinna jag fortfarande inte fattar hur hon tänkte. Jag var i Hua Hin feb-08. Sista veckan träffade jag en underbar kvinna som jobbade i en bar. Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst. Vi träffades varje dag sista tiden, men inget annat än kramar o puss på kinden. När jag kom tillbaka till Sverige så hade vi kontakt kontinuerligt. Jag återvände i Aug och hon sa att hon längtade efter mig. När jag träffade henne var hon återhållsam men grymt snygg och sexig. Den här gången ville hon bo hos mig från dag 1. Perfekt tyckte jag :-)  Då vi kom till hotellet knäppte hon av lyset, vände ryggen till och ville sova. OK! Hon var väl trött,men detta hände nästa kväll också. Till slut lyckades jag "tjata" mig till lite samkväm men vem åker till LOS för ett sånt förhållande. Dessutom anklagade hon mig för att ha ST om dagarna. Som ni förstår blev det inte långvarigt men sen började det hända konstigheter ??? Hon ringde mig en gång i timmen så jag fick stänga av tfn. Hon och hennes kompisar smög runt på barerna och letade efter mig på kvällarna. När dom såg mig sa dom inget,bara stirrade. Det avtog något efter ca en vecka ,men det var lite läskigt. Det var ingen ungdom heller,hon var 36 och hade barn.

Jag har ingen aning om vad hon ville med oss,för när jag frågade svarade hon inte. Tack o lov hittade jag en riktig goding senare, som jag snart ska hälsa på. Hoppas att hon inte har förändrats :nono:

Hon "spelade" nog bara svårflörtad ;)
Hon "organiserade" ju koll på dej så något är det :D
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad uffekinjo

• V.I.P
  • Antal inlägg: 130
« Svar #31 skrivet: 05 maj 2009, 11:12:11 »
Hon "spelade" nog bara svårflörtad ;)
Hon "organiserade" ju koll på dej så något är det :D

Instämmer
Hon var superseriös. Det gällde lifetime för henne. Hon ville kolla att du bara ville ha henne o inte butterfly:ade.

Utloggad lorimer

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 826
« Svar #32 skrivet: 05 maj 2009, 15:06:29 »
Tack för kommentarerna! Ni har kanske rätt i det ni skriver. Problemet är att när man är där nere i 3-4 veckor vill man få ut max av vistelsen. Det är för mycket lockelser för att jag ska ägna hela resan åt "gammeldags dating" :) Döm mig gärna I"m only human.

En sak är säker. Det blir en intressant resa i höst :hb Jag får kanske byta ort efter det. Som Chuuna påpekade: Hua är inte stort. Under lågsäsong känner alla på barområdet igen dig. Har genom vänner hittat några guldkorn lite utanför centrum. Jag kan ju nöja mig med sol o bad också :D
Marching on together, LEEDS UTD

* Info

• *Antal Medlemmar: 11034
  • *Senast: hardenb

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 15
  • *Totalt: 20