Jag har ett exempel på en kvinna jag fortfarande inte fattar hur hon tänkte. Jag var i Hua Hin feb-08. Sista veckan träffade jag en underbar kvinna som jobbade i en bar. Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst. Vi träffades varje dag sista tiden, men inget annat än kramar o puss på kinden. När jag kom tillbaka till Sverige så hade vi kontakt kontinuerligt. Jag återvände i Aug och hon sa att hon längtade efter mig. När jag träffade henne var hon återhållsam men grymt snygg och sexig. Den här gången ville hon bo hos mig från dag 1. Perfekt tyckte jag

Då vi kom till hotellet knäppte hon av lyset, vände ryggen till och ville sova. OK! Hon var väl trött,men detta hände nästa kväll också. Till slut lyckades jag "tjata" mig till lite samkväm men vem åker till

för ett sånt förhållande. Dessutom anklagade hon mig för att ha

om dagarna. Som ni förstår blev det inte långvarigt men sen började det hända konstigheter

Hon ringde mig en gång i timmen så jag fick stänga av tfn. Hon och hennes kompisar smög runt på barerna och letade efter mig på kvällarna. När dom såg mig sa dom inget,bara stirrade. Det avtog något efter ca en vecka ,men det var lite läskigt. Det var ingen ungdom heller,hon var 36 och hade barn.
Jag har ingen aning om vad hon ville med oss,för när jag frågade svarade hon inte. Tack o lov hittade jag en riktig goding senare, som jag snart ska hälsa på. Hoppas att hon inte har förändrats