0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det är alltid knepigt med damer och särskilt thaidamer.Du skrev inte vad hon jobbade med utan bara att hon var utbildad massös.Jobbade hon något när ni var tillsammans eller var hon med dig hela tiden?Även om hon inte begärde några pengar så kanske hon hade räknat med det ändå.Jobbade hon inte under tiden ni var tillsammans så hade hon ju heller ingen inkomst.Därför borde du gett henne lite som kompensation för att hon valde att vara med dig.Att du fick betala för allt är inget konstigt. Det är så det fungerar.Om ni hade det så perfekt tillsammans så måste det ju vara något som hänt.Hur hade hon det när du var hemma? Jobbade hon? Hon kanske inte hade några pengar och trodde att du skulle fatta det.De säger inte vad de tycker hela tiden utan tror att du ska förstå det ändå.Det är samma sak som här med andra ord.Ville hon vara ensam med sina kompisar eller fick du följa med?Försökte du få henne att välja bort sina kompisar under tiden du var där?Hon kanske hade mensen men inte ville säga det till dig.Det är inte helt lätt att svara som du märker men jag gjorde i alla fall ett försök.Lycka till i fortsättningen och skriv så mycket du orkar
De säger inte vad de tycker hela tiden utan tror att du ska förstå det ändå.Det är samma sak som här med andra ord.
När jag var i Pattaya i maj förra året första gången träffade jag en tjej vid poolen på mitt och polarns hotell. Amy heter hon. Hon bodde i Bangkok men var och hälsade på en kompis som var med en amerikansk kille som bodde på vårat hotell. Jag föll pladask för henne.Hon jobbade inte på någon bar var utbildad massös. Det var två helt perfekta veckor Visst man betalade allting men man slapp barfee och hon begärde inga extra pengar. Det enda extra jag betalade var en flygbiljett hem till hennes föräldrar som bodde i norra Thailand. Kostade ca 500 kr.Åkte ner och hälsade på henne i oktober igen i två veckor men då var det inte alls lika bra tyvärr. Hon ville mest vara med sina kompisar. Vi sov typ bara ihop. Nästan ingen boom boom alls. Frågade henne vad som var fel men hon ville inte svara. Man vet ju inte hon kanske hade träffat en annan kille. Dumpade henne efter en vecka och hittade en annan skön tjej sista fyra dagarna att vara med.Hon begärde heller inte att jag skulle skicka några pengar när jag var hemma i Sverige igenHar fortfarande kontakt med Amy. Får väl se om man träffar henne igen nästa gång man åker.Skulle vara kul om ni här på forumet har liknande erfarenheter att berätta om.Sen vill jag bara tacka för ett väldigt bra forum. Har fått många bra tips inför mina resor. Ska försöka bli lite mer aktiv i skrivandet också.// Johan
Sen vill jag bara tacka för ett väldigt bra forum. Har fått många bra tips inför mina resor. Ska försöka bli lite mer aktiv i skrivandet också.
Tack Cheva och Kurious för välkomnandet.Hon jobbade inte med något när jag var där. Gör nog fortfarande inte det. Hon sa till mig att hon inte vill jobba i barer. Gillade det inte helt enkelt. Så hon var med mig hela tiden. Min kompis hade varnat mig för en del grejer innan vi åkte dit också. Som att killen står för allt och att dom förväntar sig en extra slant när man är med dom. Men det var bartjejer han syftade på då.Jag försökte ge henne pengar när vi hade varit tillsammams ett tag men hon tackade nej. Det enda hon ville ha pengar till var flygresan hem till föräldrarna.Sen andra gången jag var där fick hon mensen när jag varit där några dagar men det berättade hon.Jag kunde nog följt med till hennes kompisar men jag tackade nej för jag ville umgås lite med min kompis ocksåMan fick ju höra det några gånger också It`s up to you.Sen var det jag som sa ifrån att vi skulle sluta ses.Fast man tänker fortfarande mycket på henne så det skulle vara kul att träffa henne igen men annars så finns det ju en del andra fina damer att välja på därJa man skulle vara tankeläsare så man förstår vad dom tänker på
Hon jobbade inte med något när jag var där. Gör nog fortfarande inte det. Hon sa till mig att hon inte vill jobba i barer. Gillade det inte helt enkelt. Så hon var med mig hela tiden.
Min kompis hade varnat mig för en del grejer innan vi åkte dit också. Som att killen står för allt och att dom förväntar sig en extra slant när man är med dom. Men det var bartjejer han syftade på då.
Jag försökte ge henne pengar när vi hade varit tillsammams ett tag men hon tackade nej. Det enda hon ville ha pengar till var flygresan hem till föräldrarna.
Jag kunde nog följt med till hennes kompisar men jag tackade nej för jag ville umgås lite med min kompis också
Sen var det jag som sa ifrån att vi skulle sluta ses.Fast man tänker fortfarande mycket på henne så det skulle vara kul att träffa henne igen men annars så finns det ju en del andra fina damer att välja på där
Ja man skulle vara tankeläsare så man förstår vad dom tänker på
Forumet blir ju vad vi alla gör det till.Som du själv skrev så finns här en massa tips som saknas på andra "reseforum" om Thailand mfl andra asiatiska länder:DSkriv inlägg i den fart som du känner för, jag tror att dom flesta tar det lite lugnt i början tills man blir lite mer varm i "kläderna"så var det för mej också.Förutom inläggsjägarna som skriver 50 fjantinlägg för att komma in i "massagetråden" som inte innehåler det dom söker iaf Känn dej välkommen du också
De är samma vad man träffar,Jag fick de ihop med en caddy för ca 6 år sedan, i början var de en telefon, Sen för att de skulle vara smidigare o dra o jöka så kom moppen, Å då kom smaken på de mesta,Ty vär fasnade jag för allt, De var svårt säga nej för hon var mysig, Så hon såg vad jag köpte dels så spelar jag Golf, köpte moppe en jeep, Tidigare ett radhus,Ja de ena med de andra,Sen drog jag Sverige, Då kom sms papa mai mi tang,Send mony nit noi na,då kroknade ja o drog i väg degen, Inte finns de så mycket försörjning som då jag var där o pröjsade allt, Vad göra då febern har satt sina spår i kroppen, Sen flyter de bara på. Och här sitter jag o längtar till efter har varit hemma i 4 dagar så febern har slagit ut ordentligt. Tyvärr har jag en svensk tiger, Allt händer i HUA HIN, Så torskat har jag gjort. men de är gött. , Cheva var snäll med repliken om de blir någon, Är man torsk så är man,
Cheva var snäll med repliken om de blir någon, Är man torsk så är man,
De var snälla ord tack Cheva, Får se vad de blir tigern, Lite pombem, hade,
Tack Cheva och Kurious för välkomnandet.Hon jobbade inte med något när jag var där. Gör nog fortfarande inte det. Så hon var med mig hela tiden.Jag försökte ge henne pengar när vi hade varit tillsammams ett tag men hon tackade nej. Det enda hon ville ha pengar till var flygresan hem till föräldrarna.
Man fick ju höra det några gånger också It`s up to you.
Sen var det jag som sa ifrån att vi skulle sluta ses.
Min kompis hade varit i Pattaya två gånger innan vi åkte tillsammans. Men jag spenderade väldigt mycket tid med tjejen eftersom min kompis blev sjuk båda resorna.Men ska nog pröva att åka själv nästa gång. Man lär ju inte ha svårt att sysselsätta sig ändå Jag köpte lite kläder till henne. Hon följde med oss tillbaka till Bangkok också innan vi flög hem igen och då var vi och shoppa lite. Sen köpte jag en bikini till henne också i PattayaSen glömde jag berätta att hon var i Dubai och jobbade några månader mellan mina två resor. Var även där en sväng i vintras också. Hon jobbade som receptionist på ett hotell Så hon kanske hitta någon rik shejk som skickar henne pengarJag pratar med henne på msn lite då och då.Man är ju definitivt en erfarenhet rikare. Det är ju bra när gula febern slår til ordentligt igen nästa gång.Folk pratar om svininfluensan. Den är ingentin jämfört med gula febern
Det är ju bra när gula febern slår til ordentligt igen nästa gång.
Folk pratar om svininfluensan. Den är ingentin jämfört med gula febern
Man är ju definitivt en erfarenhet rikare.
Ja KuriousJag tyckte mest hon gick runt och var sur, såg allmänt uttråkad ut. När man frågar vad som var fel och inte får något bra svar tyckte jag det var lika bra att sluta ses
För mej är det så att den inte slutade efter första gången Den minskar aldrig i styrka utan tvärtom Jag väntar bara på att den här "sjukdommen" förs upp på WHO:s lista över obotliga, farliga sjukdomar mm
Glöm aldrig att om en tjej hoppar i säng med dej så vill hon att du ger henne presenter eller ännu hellre pengar, att hon blir sur är därför att du inte förstår att hon vill ha pengar till sin familj.Det är bara därför som hon BARA råkar bli kär i dej och inget annat. Det handlar alltid om pengar ju mer hon gillar dej desto billigare kommer du undan. MEN INGET är gratais kostar bara oika mycket.
Kan bara instämma Även med snart 15 år med samma "thaitjej" här hemma så är det så här. Och ibland kan det även bli stora "missförstånd" även om jag pratar och förstår thaispråket nästan till fullo
Eller kanske bara tröttnat och hade de svårt att säga detta till dig istället vara passiv så att du tar upp det och sticker.
Det här blev jag inte riktigt klok på
Den var ju lätt
Med thai är det bara så att ibland "pratar" man förbi varandra och då är det bäddat för misstag Men dom andra gångerna räcker det med en blick eller nick så fattar båda
Jag tror att han menar att om tjejen tröttnat på dig så blir hon passiv och tråkig för att du ska fråga vad som är fel, eller tröttna på henne och sticka.
Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst.
Jag har ett exempel på en kvinna jag fortfarande inte fattar hur hon tänkte. Jag var i Hua Hin feb-08. Sista veckan träffade jag en underbar kvinna som jobbade i en bar. Till skillnad från de flesta brudarna i baren så gick inte hon iväg med män hur som helst. Vi träffades varje dag sista tiden, men inget annat än kramar o puss på kinden. När jag kom tillbaka till Sverige så hade vi kontakt kontinuerligt. Jag återvände i Aug och hon sa att hon längtade efter mig. När jag träffade henne var hon återhållsam men grymt snygg och sexig. Den här gången ville hon bo hos mig från dag 1. Perfekt tyckte jag Då vi kom till hotellet knäppte hon av lyset, vände ryggen till och ville sova. OK! Hon var väl trött,men detta hände nästa kväll också. Till slut lyckades jag "tjata" mig till lite samkväm men vem åker till för ett sånt förhållande. Dessutom anklagade hon mig för att ha om dagarna. Som ni förstår blev det inte långvarigt men sen började det hända konstigheter Hon ringde mig en gång i timmen så jag fick stänga av tfn. Hon och hennes kompisar smög runt på barerna och letade efter mig på kvällarna. När dom såg mig sa dom inget,bara stirrade. Det avtog något efter ca en vecka ,men det var lite läskigt. Det var ingen ungdom heller,hon var 36 och hade barn. Jag har ingen aning om vad hon ville med oss,för när jag frågade svarade hon inte. Tack o lov hittade jag en riktig goding senare, som jag snart ska hälsa på. Hoppas att hon inte har förändrats
Hon "spelade" nog bara svårflörtad Hon "organiserade" ju koll på dej så något är det