0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Kondom på alltid för min del oavsett vem man träffar..Den jag hoppas på nu arbetar i receptionenpå ett hotell, men utan kondom???
Man behöver inte ta blodprov för att besöka sverige,inte heller när man får 2-års visa.Känner man sig osäker så får man väl be tjejen testa sig,samma som om många killar testar sig när man kommer hem från en resa.
Va stämmer det verkligen? verkar lite stasi. Men det kanske är bra .
obs han skrev frivilligstasi visste nog inte ens att det ordet fanns
Känns lite Stasi att läkarundersöka folk som vill flytta till Sverige, friviligt ja men det kan vara ofrivilligt frivilligt
Vid införskaffande av personnummer blir ALLA kallade till en frivillig undersökning.
Vill inte påstå att web master har fel men i vårat fall ,kan jag inte påminna mig att min flickvän fick förfrågan om att testa sig,detta var ca 3år sedan,Men att åka till utomlands och vara med någon tjej du knappt känner utan gummi är väl ganska vågligt,även om chansen att smittas är liten.
Jag tror ingen tvångstestas vid gränsen. Har hört att det däremot är lite kinkigt om man ska donera blod, vilka regioner i världen man bott i, om man haft sex med prostituerade etc
Det sker med hjälpa av migrationsverket samt sjukvården.Min egna erfarenhet är att de kan antingen ske i hemlandet eller i sverige.Nu förtiden så DNA testar man vissa också och man ställer även intima frågor som "hur länge sen låg ni med varandra "
Regnrocken skall vara på i alla väder, Svensk regnrock skall det vara.