0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hon är snygg, Jag får knulla henne 3-4 ggr per dag där är hon väldigt duktig hon älskar mig, älskar jag henne nja.Men hon är självcentrerad finns absolut inget vettigt att prata om bara saker som rör henne, lite dåliga social anpassning. har kanske aspergers syndrom eller ngt sådant upprepar sig extremt mycketVad göra gänga eller slänga?
Har ni varit ihop i två år?Är det en thaitjej?
älskar jag henne nja.
finns absolut inget vettigt att prata om bara saker som rör henne
knappast en tjej som man vill ska vara med på familje träffarInget direkt föredöme för mina barn
Ja ska nog försöka om möjligt bara ha det på en sexuell nivåo fortsätta som särbos som nu tills vi har knullat färdigtborde kanske söka vidare efter en ny tjej men de e ju bekvämt på ngt sätt att bara vara kvar även om de inte e kanon på alla plan direkt
Det e bara att gifta sig. Det verkar ju som du gillar henne och vad väner och släkt tycker spelar ingen roll.
Hur tolkar du honom nu? Eller Du är ironisk nu va?
Ja han hade nog inte läst ordentligt. Och om han gjort det så förstod han nog inte vad det var han läste
Jo jag fick läsa både 2 och 3 gånger innan jag förstod vad stackarn menade egentligen.Men jag kom nog fram till att det har dykt upp ett nytt Troll här på .Fast vem vet, han menar kanske allvar. Då tycker jag verkligen om denna Dam..
Nu har visst Megaman från SW förirrat sig hit i syfte att förpesta tillvaron här också.