0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Förvånas över att flera inte väljer http://www.beachpatong.com/connect/guesthouse.htmStället har svensk ägare
Det är väl inte så förvånande med tanke på att det ligger mitt i Patongs bögområde?Ser man tavlorna på rummen och på övriga platser så föreställer de inte så sällan män som leker med män.Det är inget jag vill se vara sig på bild eller IRL men vi har ju alla olika intresseområden och jag dömer ingen.
sorry Kurios ,,, men det var faktiskt ett fördömande av HBT:-)och jag är hetro, men har inga problem att umgås med HBT folk
Hej alla!
Hej alla!jag har precis bokat en sistaminuten till phuket på onsdag 30/11 dock bara en flygstol från landvetterär det nån här inne som har nått bra tips på billigt boende där ner behöver inte just vara i patong men vore ju trevligt efter som jag tänkt festa lite och är det nån här i från sidan som ska ner nu? jag åker ensam utan familjen vore trevligt om annan härifrån ville ta en chang eller 2
KURIOS,hur betala du hotelet,med kort??När jag idag skulle boka rum då skulle jag skriva mitt kort alla nr.med koden från baksida.Jag backa.Tur för nu har jag läst om många andra bättre Hotel.Vilken tur att jag hittade hit.O tack för ALLA tips.Paradis
När jag igår letade efter hotel på internet,så hittade jag 100tals,men det fanns ingen Email adress till dom utan man skulle gå genom någon slags boknings byrå där dom förmodlingen tar oc kså en slant(som jag betalar)Inget tel så att man kan ringa.Hur ska man boka privat härifrån om man inte har tel/adress ?Kan det vara så mycket DYRARE att boka när man kommer fram ?