* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Skåne  (läst 10509 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • Kön: Man
  • En grön mans uppgift
SV: Skåne
« Svar #140 skrivet: 09 december 2010, 15:36:26 »
Vafan kasedans på "Pärlan" med thaibrudar, ja ja ja , man kanske ska dra dit, ligger ju nästgårds.  :clap: tackar Mr cloud

Usch ja kassedans på pärlan.. Men litte pinn får man ha ;) . Det var nog säkert runt 6 stycken som satt vid ett bord nära "discot".  Men de hade sällskap, eftersom 3 män satt med dem. Såg tjejorna vandrade upp på dansgolvet i par med varandra, aldrig med någon av killerna vid bordet.

Någon av dem var singel säkert :) , men de är det enda gången av dem gångar jag har varit där, som jag har sett thaitjejor på "pärlan". Men nog ej den sista gången tro jag.. Killerna verkade ointresserad, men tjejorna hade verkligen kul, tycks det.
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad CHROMALUX

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 26
« Svar #141 skrivet: 09 december 2010, 15:41:57 »
Ok, det verkar vara så, i allafall vad jag hört sagt, svenskemannen e liksom inte så med på allt, fast det e klart sen håller nog många av tjejerna sig hemma när mannen går på tex firmafest.
enda ggn sa du sett de där, synd synd, annars har jag inte hört ngt speciellt i hbg

*Edit; Text som bröt mot forumets regler har raderats av mod.

Regler på Forumet
4. Lämna inte ut namn eller adresser på ställen eller personer i Sverige.
« Senast ändrad: 09 december 2010, 20:51:11 av Kurios »

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #142 skrivet: 09 december 2010, 16:00:01 »
Ok, det verkar vara så, i allafall vad jag hört sagt, svenskemannen e liksom inte så med på allt, fast det e klart sen håller nog många av tjejerna sig hemma när mannen går på tex firmafest.
enda ggn sa du sett de där, synd synd, annars har jag inte hört ngt speciellt i hbg

*Edit; Text som bröt mot forumets regler har raderats av mod.

Regler på Forumet
4. Lämna inte ut namn eller adresser på ställen eller personer i Sverige.

Ja tro mycket det är på  G, att de kommer ut på ställen, litte varstanns. Mycket för de ska träffa andra från sitt eget hemalnd och inte bara sitta mellan 4 väggar. Titta bara på sommaren nere vid biblioteksparken där de samlas ett 20 tal thai tjejor med barn. Jag tycker själv personligen de syns överallt :O nog för man ser dem mer och ha längtan att själv träffa en thai tjej. Men nu ser du illa ut för mig, eftersom jag träffar en alldaglig svensk tjej.

P.S tänk på bara inga tips om massageställen med HE i sverige, går emot forumets regler ;)
« Senast ändrad: 09 december 2010, 20:51:53 av Kurios »
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad CHROMALUX

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 26
« Svar #143 skrivet: 09 december 2010, 16:06:13 »

Ja tro mycket det är på  G, att de kommer ut på ställen, litte varstanns. Mycket för de ska träffa andra från sitt eget hemalnd och inte bara sitta mellan 4 väggar. Titta bara på sommaren nere vid biblioteksparken där de samlas ett 20 tal thai tjejor med barn. Jag tycker själv personligen de syns överallt :O nog för man ser dem mer och ha längtan att själv träffa en thai tjej. Men nu ser du illa ut för mig, eftersom jag träffar en alldaglig svensk tjej.

P.S tänk på bara inga tips om massageställen med HE i sverige, går emot forumets regler ;)

ok, det va inte menat som tips el ngt. men tackar.
de e väl inget illa att du träffat en svensk tjej, e väl bra medicin mot gula febern  :) , fast det e klart  det e en bitterljuv sjukdom, jo visst f-n ser man de överallt, liksom att man har utvecklat synen speciellt för de, jag kan ju fan känna igen en brud på långt håll och ur alla vinklar, illa illa det.

* Info

• *Antal Medlemmar: 11033
  • *Senast: Lören

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 17
  • *Totalt: 24