0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Vafan kasedans på "Pärlan" med thaibrudar, ja ja ja , man kanske ska dra dit, ligger ju nästgårds. tackar Mr cloud
Ok, det verkar vara så, i allafall vad jag hört sagt, svenskemannen e liksom inte så med på allt, fast det e klart sen håller nog många av tjejerna sig hemma när mannen går på tex firmafest.enda ggn sa du sett de där, synd synd, annars har jag inte hört ngt speciellt i hbg*Edit; Text som bröt mot forumets regler har raderats av mod.Regler på Forumet4. Lämna inte ut namn eller adresser på ställen eller personer i Sverige.
Ja tro mycket det är på G, att de kommer ut på ställen, litte varstanns. Mycket för de ska träffa andra från sitt eget hemalnd och inte bara sitta mellan 4 väggar. Titta bara på sommaren nere vid biblioteksparken där de samlas ett 20 tal thai tjejor med barn. Jag tycker själv personligen de syns överallt :O nog för man ser dem mer och ha längtan att själv träffa en thai tjej. Men nu ser du illa ut för mig, eftersom jag träffar en alldaglig svensk tjej.P.S tänk på bara inga tips om massageställen med HE i sverige, går emot forumets regler