0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag fick precis till det så att jag kan stanna till några dagar i Bangkok på väg till Hongkong. Då jag är helt novis, men är löjligt förtjust i thaitjejer så är jag överlycklig för detta.Jag hade varit enormt tacksam om ni som kan lite om Bangkok kunde skriva några rader om vad man inte får missa! Finns det någon specifik bar man bara måste gå till, eller specifik plats? Finns det några barer där svenskar hänger i Bangkok. Det kunde vara kul!Hur är flickorna i Bangkok? Jag hade helst velat vara på ett ställe där de inte är som flugor, för då vet jag hur det blir. Jag går hem med den första som ler åt mig! Finns det platser där man kan sitta ner och ta en öl och titta på flickorna som väntar tills dess att man tar kontakt med dem?Oj, det här blev långt, men jag tar tacksamt emot alla råd och all hjälp!Jag kommer att vara där några dagar i mars.MvhA
Jag e så avis, fattar inte vad som har hänt med mig, jag har verkligen fått gula febern, som det tydligen kallas Här är jag 40 år, för ett drygt år sen var jag helt ointresserad av thailand och thaitjejer och nu blir jag alldeles varm o glad bara jag ser en på t-banan Enligt det ´jag läst här så kommer jag aldrig att bli botad heller...hmmm undrar om det är bra eller dåligt?
Jag tackar för svaren så långt. Jag fick den här gula febern när jag var nere i Singapore för fyra år sedan och fick prova på. Dock så är det mer i skymundan där känns det som. När det gäller att betala så kan jag bara säga att jag tänker i alla fall göra rätt för mig!I och med att jag är en helt newbie på Thailand så måste jag ställa fler frågor. Soi. är det ett kvarter eller? Jag läste en tråd här om "blowjob bars". Är det något som finns i Bangkok?Och så den ständiga återkommande oron. Hur undviker man Katoyer? Hänger de på speciella ställen och i så fall var? Något som jag är lite förvånad över är att det verkar på vissa av er som att dessa ladyboys inte berättar vad de är!? Om det är så, så måste de ju utsätta sig för en onödig risk(om det upptäcks vill säga). Om man är tveksam och helt enkelt skulle ställa frågan till någon, upplever ni att de är ärliga då, eller ljuger de?H
I och med att jag är en helt newbie på Thailand så måste jag ställa fler frågor. Soi. är det ett kvarter eller? Och så den ständiga återkommande oron. Hur undviker man Katoyer? Hänger de på speciella ställen och i så fall var? Något som jag är lite förvånad över är att det verkar på vissa av er som att dessa ladyboys inte berättar vad de är!? Om det är så, så måste de ju utsätta sig för en onödig risk(om det upptäcks vill säga). Om man är tveksam och helt enkelt skulle ställa frågan till någon, upplever ni att de är ärliga då, eller ljuger de?H
Soi är en "stickgata" till en stor gata. Det finns en blowjob bar på Shukhumvit Soi 8, gå ca 200 meter och sen till höger.Säg till att du inte vill ha en katoy utan äkta vara. Kan funka. Säg till mamasan att du absolut inte vill ha en ladyboy eller katoy. [/Som Krille säger ligger det en i Soi 8,jag bodde i Soi 6 i flera år så jag vet Kolla länkenhttp://www.lolitasbangkok.com/index.html]
Som Krille skriver så är en Soi en sidogata till den stora gatan.Vad det gäller Katoyer så måste du titta noga för oftast har dom saker som avslöjar dom.En mörk röst är en varning. Om dom är långa är en annan. Adamsäpple är en riktig varning.Stora fötter är en annan. Se till att inte bli för full dom första kvällarna så kommer du säkert att lära dig se skillnaden och då är det enklare att undvika dom.
Varför inte fråga om du är tveksam dom ljuger inte om detta, då slipper dom fel kund och du fel "brud"Endel kan du inte se skillnad på förrän du fått ner byxorna
ja, du ser på fötter o att dom är snygga, men det gäller ju inte alla, så snacka med dom först e en bra ide, dom flesta brukar säga som det är då, obs, ej såna som jagar dej sent på moppe !! dra fort som fan då !! dom är oftast skitotrevliga !!!
vad fasen jagar dom en på moppe för? Dom märker väl att man inte är intresserad antar jag ?
Tack för alla svar grabbar! Det där med att bli jagad låter ju inte trevligt. Känner jag mig själv rätt, om det skulle hända mig, så är risken stor att jag sparkar ner fanstyget från moppen. Tyvärr är väl risken stor att man då får en massa arga ladyboys efter sig! :-(
det skiter dom i, dom bara jagar, fan vet varför, för som du säger, dom borde ju fatta att man inte är intresserad men dom bara jagar på, helt sjukt !
Ja vad fan, man skulle ju bli förbannad, men det kanske är farligt om man säger till dom på skarpen?Kan man råka illa ut om man liksom blir förbannad och ruskar om dom lite?Det är ju på sätt o vis i självförsvar
En orsak till att dom kan vara störiga är att dom petar i sig en massa hormonerför att få bröst och få mer kvinnliga drag. Kan ibland påverka humöret på dom.Och dom kan bli riktigt förbannade på varandra också.
en del har väl kniv och andra grejor också kan jag tänka
går det att sova om man bor för nära bangla? Ett jävla liv där minst sagt på kvällarna
Går du till Soi cowboy är risken mycket liten att råka ut för katoy, men tar du en utanför Nanaplaza är risken 99% att du får en korv på köpet är jag på en gogo på nanaplaza så brukar det inte vara något problem att få prova med fingrarna innanför trosorna
Alla är vi nybörjare någon gång Pelle,det är bara att jobba på så får du erfarengeten...
Det var ju när man var nybörjare som det var som roligast på nå vis.. Mycket nytt och spännande saker som hände.
Det var mest annat som störde nattsömnen för mig. Men jag klagar inte
Precis...dessa lösdrivande vildhundar som skäller om nätterna!!
Undra vad det kan ha varit för något
Ja det var litet och mörkt.Undra vad det var för något
Kan det vara samma mörka saker som brukar hålla mig vaken om nätterna när jag är där nere...
hej!! jag är ny på forumet, vet inte vart jag ska börja .. eller vilken tråd jag ska börja i....haha.. sprang på denna sidan idag när jag googlade... saknar thailand.. jag har rest tid sen jag var 22 till o från är nu 26.. skit samma.... jag har inte betalt för ett enda ligg i thailand....!! o då ljuger jag inte...! men det beror ju på hur man behandlar dessa underbara tjejer.... fast o andra sidan... en del drinkar har jag ju stått för.. o lite käk när de varit hungriga....!!