0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här kommer värsta nybörjarfrågan men efter att ha surfat omkring här ett par timmar så har jag inte riktigt funnit svar min mer oerfarna och allmänna undran. Jag är på väg själv till Hua-Hin och tänkte passa på att roa mig lite men känner mig osäker.Förväntas man bjuda tjejerna på drinkar?Bar Fine - är det något man betalar om man vill att tjejen ska följa med en från baren?Blir de, ägarna, tjejerna sura om man bara tar någon öl och lirar biljard?Bör man se upp med saltad nota?Vad är det för priser som gäller på öl, bar fine, sex?Att fota tjejer - kan det gå för sig, kostar?Att man ska visa hyfs och vett har jag förstått - några andra råd om hur man skaffar sig respekt. Som total gröngöling i sammanhanget är jag jäkligt tacksam för svar!
Kurios lämnar bra svar som vanligt men håll (lite) koll på en sak om du inte vill ösa på rejält och det är s.k. ladydrinks som tjejerna vill att du skall bjuda dem på, ofta dubbla priset mot en "vanlig" drink men å andra sidan så tjänar damen i fråga en slant på alla ladydrinks som hon lyckas få dig att bjuda henne på.Lycka till med resan till och välkommen till , ös på med funderingar och frågor om du undrar över något mer.
Man får tacka för alla svaren! Nu hoppas jag bara att dom ekonomiska förutsättningarna löser sig. I så fall bär det av en kortare sväng i februari, mars.
Ett tips till Ta inte en resa under tre veckor för du kommer bara önska att du bokat en vecka extra när det börjar att dra ihop sig för hemfärd och undra varför du inte gjorde det.Allt som du försakar för att vara där lite längre kommer att vara värt det.
Ett tips till Ta inte en resa under tre veckor för du kommer bara önska att du bokat en vecka extra när det börjar att dra ihop sig för hemfärd och undra varför du inte gjorde det.
Dvs inget barliv men fan va ofta jag fick ont i nacken - och massage är ju inte så dyrt i Thailand...
och inte i Sverige heller nu förtiden Har därför väldigt ofta ont i nacken
Se upp med tjejer som inte vill ha betalt. Betala ändå är regeln, men man kan säga att det är taxi pengar. Annars är risken att du får en tjej du inte blir av med och som kan ställa till med bekymmer för att hon anser att ni är ett par.
Håller med här. Kom hem idag efter 2 veckor i Patong. Hade samma tjej 2 nätter i rad och bjöd henne även på middag vid ett tillfälle. Hon bad aldrig om några pengar. Härligt tänkte jag... tills hon fick se mej med en annan tjej. Jävlar va arg hon blev. Stod och skällde på mej så hon tuggade fragma. Men hon nöjde sej inte med det, hon sa att jag skulle betala henne pengar, mycket pengar annars skulle det gå illa för mej. Sa att jag inte tänkte betala nåt och då plockade hon upp sin mobil och pratade med någon på thai. Det enda jag uppfattade var att hon upprepade namnet på mitt hotell några gånger. Då slet den andra tjejen tag i mej och skjutsade hem mej till henne där jag fick sova. Jag var rätt skraj sista nätterna på hotellet att jag skulle få nåt otrevligt besök men så blev aldrig fallet. Så skaffa inte en "flickvän" om du har tänkt att gosa med andra tjejer.