Ett intressant inlägg som jag vill kommentera lite

Med risk för att få smisk...
Det riskerar man alltid om man sticker ut hakan men hellre det än att inte utnyttja forumet för vad det är till för, nämligen diskussioner av olika kalibrar
Med risk för att få smisk...
Jag har aldrig hört någon erkänna att han gift sig och fått barn med en bartjej.
Vilken lyckligt gift man kommer berätta för sina vänner att hans fru jobbade som hora när de träffades.
Eller vem som helst med thailändsk flickvän.
Första kvällen när man gjort sig iordning brukar i alla fall jag gå ut till någon bar för att ta några öl.
Det är där i barerna de står. De mörka, vackra skönheterna som lockar dig ner hos dem och får dig att må så bra. Lite smekningar och några vackra leenden senare blir du som vax i hennes händer. Och hon vill följa med dig hem och hon är så exotisk och spännande och hon tar hand om dig på ett sätt som du inte blivit behandlad på förr. Du känner dig ung och stark och vacker och ju fler dagar som ni spenderar tillsammans dessto svårare är det att lämna henne och snart märker du att du är fast.
Det märkte hon redan andra dagen

Nu är du tillsammans med en tjej som du träffat i en bar, en s.k. bartjej, men det kan du ju inte berätta för din familj eller dina vänner utan du säger därför att hon jobbade i en butik av något slag och de tror dig såklart.
Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen :'(
Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma är bartjej/hora!
Här har du enligt mig fel.
När hon kommit hit och ni bildat familj eller om ni valt att göra det i

så är hon inget annat än din flickvän/fru.
Att hon jobbat i bar tidigare innebär
inte att hon fortfarande lever det livet.
Hon har ju funnit en man som tar hand om henne och hennes/ditt barn och förmodligen, om ni bor här, börjat arbeta någonstans och tjänar lite egna pengar.
Hon kan skicka pengar till dem där hemma och ändå få en hel del över.
Hon känner glädje över sin nya tillvaro och även om det inte var kärlek som först fick henne att stanna hos dig så kanske hon nu känner det för dig nu.
Jag inbillar mig att de flesta tjejerna, särskilt de från Isaan, börjar att jobba i en bar för att det är den absolut sista utvägen för dem.
Att mer eller mindre tvingas att följa med olika män med olika uppfattningar om vad hygien egentligen är, och ibland vara nästan spyfärdiga av äckel innan han till slut är färdig, gör att deras ribba också sänks. Från drömmen om en ung kille som ska ta henne därifrån så kan en hygglig man i 40-årsåldern, som i regel har ett hyfsat ordnat liv och behandlar henne respektfullt, vara ett bra val ur hennes synvinkel.
Sedan finns det säkert tjejer som ser det som en genväg till snabba pengar för att kunna shoppa lite extra och unna sig lite mer än vad man kan för en lön som man får jobba sig till under ganska många oglamorösa timmar i månaden.
Jag är absolut ingen moralpredikant utan älskar även jag att tillsammans med min fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru leka med asiatiska tjejer. Men vi dejtar inte "the real girls" utan betalar för en stunds nöje precis som man skulle gjort i Sverige om man raggade på krogen och fick bjuda pengapungen tom här.
Jag ser ironin och blir gärna den första här att gratulera dig till att ha fått tag i en fru som din. Jag har själv varit gift men det är jag inte längre och trots att jag nu, av olika skäl, bara känner likgiltighet för henne så hade vi också några mycket bra år tillsammans.
Efter henne provade man väl på några andra innan jag tröttnade helt på dem innan jag återfick tron på kvinnorna igen efter min första resa till

.
Bartjej?
Jadå!
Vad sa jag till dem här hemma?
Hon jobbar i en affär!!
Nu har jag en thajtjej och om hon jobbat i en bar någon gång vet jag inte och om så vore

till andras åsikter om det.
Om hon gillar mig eller mina pengar det vet jag heller inte.
Men nu när jag åker ner så har jag sagt till henne att jag mindre pengar med mig än vad jag har och har även gjort upp en budget för dem. Då får vi väl se.
Hon tyckte inte att det gjorde så mycket utan var bara glad över att vi ska få vara tillsammans. Sa hon i alla fall och jag har ingen anledning att inte tro på henne.
Slå mig, smiska mig för att jag har en svensk fru som jag älskar och att jag har åsikter i ämnet. 
Finns ingen anledning till det. snarare bör man

för att du höjde nivån rejält och med ett ämne som är både intressant och konfliktladdat.
Det jag skrivit om är vad många av tjejerna som jag lärt känna berättat och oftast så har de en liknande berättelse. Därmed inte sagt att den överensstämmer med sanningen.
Lite att tänka på:
Om man träffar en tjej, oavsett varifrån hon kommer, som ger dig en riktigt bra avsugning ska man bli svartsjuk för att hon uppenbart sugit av andra före dig eller ska man njuta av den istället?