0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
hej bröder !! vill bara meddela att efter min resa till filippinerna fick tag på den underbaraste av den underbaraste tjej och väntar mitt första barn med henne !! lyckan är total och efter detta ingen mer bortskämd svensk fitta för min del !! men en sak är inte att förglömma respektera dom tjejerna högre än dom svenska för dom ger 10 ggr mer tillbaka !! och dom har haft det mycket jävligare än någon annan på jorden !
tja träffades på ett helt vanligt diskotek i manila ! men hon är uppväxt i bergena i djungeln so hon e real girl !! nej vi lever i tråkiga swedala men håller på och kollar boende för kommande vintrar hehe
Går den att bota
Vänta tills du upptäcker den filippinska avundsjukan... Då önskar du något annat.... Egen erfarenhet eftersom jag fortfarande bor ihop med en, hon är från Il locano del sur, San Juan... Därmed är jag i princip aldrig längre online här, fråg kurios....
Det har vi märkt
Tja!kan bara instämma .har nu slutat med griniga svenska brudar som vill bara ha ha ha.Finns bara för mig asiatiska tjejer nu mera Smagg
Ja och Thai flickorna vill ju inte ha något tur dom är snygga och vet vad en kille behöver i varjefall