* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: asiatiskt eller svenskt .....  (läst 4121 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad ivar

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
SV: asiatiskt eller svenskt .....
« Svar #80 skrivet: 06 januari 2009, 19:59:18 »
Här behöver du inte skämmas och "smyga" in för att du gillar Thaitjejer
Sätt ditt sparande på lång sikt också. Kanske en "tusing" eller 2 på ett år så är du snart av med "oskulden" du också.
Som sagt känn dej som hemma
Nä skäms gör jag inte! Kan inte förstå varför man skulle det? Och för att dämpa den värsta "gula Febern" så har jag ju för länge sedan upptäckt Thaimassage  :yahoo
Visst har man dåligt med stålar men så fort jag har lite över tja då.....

Men eftersom jag har hängt här ett tag redan så känner jag ju till en del, och välkommen det känner jag mig.
 :hb

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1860
  • Kön: Man
  • Kolla gärna i mina album.
    • My girls of asia
« Svar #81 skrivet: 06 januari 2009, 20:08:52 »
Nä skäms gör jag inte! Kan inte förstå varför man skulle det? Och för att dämpa den värsta "gula Febern" så har jag ju för länge sedan upptäckt Thaimassage  :yahoo
Visst har man dåligt med stålar men så fort jag har lite över tja då.....

Men eftersom jag har hängt här ett tag redan så känner jag ju till en del, och välkommen det känner jag mig.
 :hb

Många med dej har dåligt med "stålar" särskilt så här efter 2 "storhelger"
Gratis också till upptäckten av "Thaimassagen" Skulle det nu vara med HE (happy ending) så är det ett +  ;) ;)
Du bör kanske då vara lite återhållsam med adressen om någon skulle vilja ga PM här. Finns andra forum för sånt.
När eller om du tittat igenom bilderna här på detta forum finns det fler på min sida. :D :D
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad ivar

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
« Svar #82 skrivet: 06 januari 2009, 20:23:20 »
Gratis också till upptäckten av "Thaimassagen" Skulle det nu vara med HE (happy ending) så är det ett + 
Du bör kanske då vara lite återhållsam med adressen om någon skulle vilja ga PM här. Finns andra forum för sånt.
När eller om du tittat igenom bilderna här på detta forum finns det fler på min sida.
Hehehe nä dela med mig är jag inte intresserad av, har jag nu funnit mitt eget lilla vattenhål så är jag ego  ;)
Ja jag har förstått att du gillar att lägga upp bilder och det är ju trevligt. Nu är ju inte jag personligen såååå intresserad av att titta på en bild och  :wank: jag föredrar nog "the real thing" så att säga ;)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #83 skrivet: 06 januari 2009, 20:34:53 »
Hehehe nä dela med mig är jag inte intresserad av, har jag nu funnit mitt eget lilla vattenhål så är jag ego  ;)
Ja jag har förstått att du gillar att lägga upp bilder och det är ju trevligt. Nu är ju inte jag personligen såååå intresserad av att titta på en bild och  :wank: jag föredrar nog "the real thing" så att säga ;)
Jag måste "tömma" av "lite" (läs mycket) bilder som jag samlat på mig under några år. Bilderna skulle ju iofs vara till en "sida" och nu blev det så också ändå:D
Tyckte det var synd att bara "kasta" dom. Kan ju alltid "glädja" någon eller inspirera andra att åka till Thailand. Helt enkelt "smitta" dom med Gula Febern. Jag som dej föredrar the real thing också.
Har ett par "ställen" här nere också med HE om inget annat. Har ju även fått en "hushållerska" av thailändst ursprung som ser till att jag mår bra några dagar i veckan ;) ;)
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 6
« Svar #84 skrivet: 07 januari 2009, 20:45:28 »
Det var just det...

Vågar knappt erkänna det här, men jag har aldrig varit i Thailand.
Men jag älskar Asiatiska tjejer så därför smyger jag lite här.

Hoppas kunna spara till en resa till Thailand vad det lider men just nu är det lite svårt med pengar.
Då får man hänga här och lyssna på er proffs.:thumbsup

Leta efter sista minuten resor på nätet varje dag så kan jag garantera dig att du hittar billiga resor, jag tex, åker nu i slutet av januari. Hittade biljetter för 4556:- med Air China, fick hit fröken min i september från Thailand för 5560:-, då reste hon med Qatar, i juni åkte jag med Thai för 4800:-...
Och lever billigt gör du, helt OK hotell i BKK för 800b natten med Pool. osv, osv. Det som kan dra iväg lite i stålar är ju damerna, men om du hittar ngn som vill hänga med dig i typ en vecka så blir det billigare och sen så är det ju bara att byta dam om du vill och har lust. Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende. Jag menar, man lever ju bara 1 gång. Varför vänta?

Bifogar en bild på en söting jag hade 1 vecka nu juni...

[bifogad fil raderad av administratör]
« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:27:28 av Nirvana »

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #85 skrivet: 07 januari 2009, 21:03:38 »
Leta efter sista minuten resor på nätet varje dag så kan jag garantera dig att du hittar billiga resor, jag tex, åker nu i slutet av januari. Hittade biljetter för 4556:- med Air China, fick hit fröken min i september från Thailand för 5560:-, då reste hon med Qatar, i juni åkte jag med Thai för 4800:-...
Och lever billigt gör du, helt OK hotell i BKK för 800b natten med Pool. osv, osv. Det som kan dra iväg lite i stålar är ju damerna, men om du hittar ngn som vill hänga med dig i typ en vecka så blir det billigare och sen så är det ju bara att byta dam om du vill och har lust. Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende. Jag menar, man lever ju bara 1 gång. Varför vänta?

Bifogar en bild på en söting jag hade 1 vecka for free nu juni...

"Söt" liten dam det där. Fullt i "klass" med mina.

citat:
 Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende.
slut citat:
Det här gillar jag inte riktigt som du skrev.
jag brukar ge mina "tjejer" mer än mat och boende.
Hon ska ju trots allt "leva" hon också. Tänk på att hon har kanske lite "försörjningsplikt" gentemot sina "gamla" föräldrar. Hon har kanske också barn som ska försörjas. Det är ju lite lågt att vara "snål" därnere. Jag och säkert många med mej tycker att tjejerna är värda "lite slantar".
Den nya tjejen som jag "träffat" här i Sverige berättade att hennes "gubbe" här var så snål att han skrek om utgifter när han "sket" vilket också gjorde att "damen" i fråga började titta sej om efter en ny kille. Nu sammanföll det sig så att jag också tittade efter ny tjej och på den vägen är det.
Nu ska man inte "ösa" pengar över tjejerna heller utan hålla det på en lagom nivå givetvis.
« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:07:54 av sweden_daddy »
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 6
« Svar #86 skrivet: 07 januari 2009, 21:23:49 »
OK, ändrar det till mat och boende och en del pengar, men inte kostar det lika mkt som om man skulle ha en eller flera varje dag i tex, BKK.
Det var mer det jag var ute efter, att det inte behöver bli så dyrt att åka ner.
Dessutom så är det rätt skönt att veta vem man har bredvid sig när man vaknar upp på morgonen.
Vill också minnas att jag köpte en laptop åt tösen på bilden. Det var hon väl värd kan jag lova.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt klumpiga uttryck.

« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:28:02 av Nirvana »

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #87 skrivet: 07 januari 2009, 21:36:38 »
OK, ändrar det till mat och boende och en del pengar, men inte kostar det lika mkt som om man skulle ha en eller flera varje dag i tex, BKK.
Det var mer det jag var ute efter, att det inte behöver bli så dyrt att åka ner.
Dessutom så är det rätt skönt att veta vem man har bredvid sig när man vaknar upp på morgonen.
Vill också minnas att jag köpte en laptop åt tösen på bilden. Det var hon väl värd kan jag lova.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt klumpiga uttryck.

Micke

Ingen fara, har bara haft lte debatt om detta innan idag Irl. Även lite debatt om "fördommar" om tjejerna.
Det "brukar" ju ofta bli lite extra till tjejerna ändå. Kanske något besök hos "guldsmeden". Dom små liven är ju tokiga i det med :D
Och alla andra "statusprylar" också för den delen lol
Tror du hon behöll "laptopen" eller sålde den så fort du vände ryggen till ::) Förekommer det med.

Det andra instämmer jag i till fullo :clap: :clap:

Lycka till sedan med damen som kommer.
Ska du sen "butterfly" så får du vara försiktig. Dom har en "tendens" att vara svartsjuka av sig. Då får man "passa" dom nedre "regionerna" så att det inte blir cut-cut där lol lol

ฉันรักหญิงไทย

* Info

• *Antal Medlemmar: 11033
  • *Senast: Lören

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 7
  • *Gäster: 27
  • *Totalt: 34