* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: asiatiskt eller svenskt .....  (läst 4121 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad digger25

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
asiatiskt eller svenskt .....
« skrivet: 24 oktober 2008, 21:12:33 »
hej bröder !! vill bara meddela att efter min resa till filippinerna fick tag på den underbaraste av den underbaraste tjej och väntar mitt första barn med henne !! lyckan är total och efter detta ingen mer bortskämd svensk fitta för min del !! men en sak är inte att förglömma respektera dom tjejerna högre än dom svenska för dom ger 10 ggr mer tillbaka !! och dom har haft det mycket jävligare än någon annan på jorden ! :clapping :clapping

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1099
  • Kön: Man
SV: asiatiskt eller svenskt .....
« Svar #1 skrivet: 24 oktober 2008, 21:18:44 »
Tja!
kan bara instämma :D.har nu slutat med griniga svenska brudar som vill bara ha ha ha.
Finns bara för mig asiatiska tjejer nu mera  :la :la :la :wank: :wank: :wank:

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

Utloggad urbancowboy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 65
« Svar #2 skrivet: 24 oktober 2008, 21:22:21 »
gula febern är stark,går ej att bota!kul var träffade du hon i phillipinerna?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #3 skrivet: 24 oktober 2008, 21:26:15 »
hej bröder !! vill bara meddela att efter min resa till filippinerna fick tag på den underbaraste av den underbaraste tjej och väntar mitt första barn med henne !! lyckan är total och efter detta ingen mer bortskämd svensk fitta för min del !! men en sak är inte att förglömma respektera dom tjejerna högre än dom svenska för dom ger 10 ggr mer tillbaka !! och dom har haft det mycket jävligare än någon annan på jorden ! :clapping :clapping
Gratulerar till det. Bor ni här eller där nu?

Utloggad digger25

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #4 skrivet: 24 oktober 2008, 21:51:39 »
tja träffades på ett helt vanligt diskotek i manila ! men hon är uppväxt i bergena i djungeln so hon e real girl !! nej vi lever i tråkiga swedala men håller på och kollar boende för kommande vintrar hehe  :clapping :clapping :clapping :clap: :hb :burp

Mrtall

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 25 oktober 2008, 00:11:14 »
Jaha. Hoppas Du blir en god far, och aldrig mera sneglar på någon annan asiatisk brud. :coffee

Utloggad raketost

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 276
« Svar #6 skrivet: 25 oktober 2008, 23:38:37 »
tja träffades på ett helt vanligt diskotek i manila ! men hon är uppväxt i bergena i djungeln so hon e real girl !! nej vi lever i tråkiga swedala men håller på och kollar boende för kommande vintrar hehe  :clapping :clapping :clapping :clap: :hb :burp

Det är bara att grattulera, verkar vara en kanontjej, grattis.

Hoppas ni hittar just boende för kommande vintrar.  :thumbsup

/raketost

Utloggad ikryj

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #7 skrivet: 31 oktober 2008, 21:06:27 »
Grattis digger , :clapping  ,kan bara hålla med alla här jag har hellre en asiatisk tjej .

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #8 skrivet: 01 november 2008, 09:33:47 »
Efter min första resa i LOS kan jg bara hålla med.  :clap: Snacka om drabbning av Fula Febern :crazy: :crazy: :banghead :banghead

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #9 skrivet: 01 november 2008, 10:53:31 »
Ja det är den ända sjuka jag vill ha  :D :D

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

fran

• Gäst
« Svar #10 skrivet: 01 november 2008, 11:14:40 »
Går den att bota ???
 :banghead

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #11 skrivet: 01 november 2008, 11:15:22 »
Gick en vecka så bestälde jag biljetter igen men kan inte åka innan slutet av mars igen! Men det går fort hoppas jag!! Behöve en dos mot min Åkomma! lol lol lol lol

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #12 skrivet: 01 november 2008, 11:25:08 »
Går den att bota ???
Det hoppas jag att det inte gör :D

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 855
  • Fy fan vad kul man kan ha......
« Svar #13 skrivet: 01 november 2008, 14:30:14 »
Vänta tills du upptäcker den filippinska avundsjukan... Då önskar du något annat.... Egen erfarenhet eftersom jag fortfarande bor ihop med en, hon är från Il locano del sur, San Juan... Därmed är jag i princip aldrig längre online här, fråg kurios.... :icon_blackeye: :crazy: :q :D lol lol lol

รติเด็กหญิง มีเพศสัมพันธ์

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #14 skrivet: 01 november 2008, 14:34:29 »
Vänta tills du upptäcker den filippinska avundsjukan... Då önskar du något annat.... Egen erfarenhet eftersom jag fortfarande bor ihop med en, hon är från Il locano del sur, San Juan... Därmed är jag i princip aldrig längre online här, fråg kurios.... :icon_blackeye: :crazy: :q :D lol lol lol
Det har vi märkt ;)

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 855
  • Fy fan vad kul man kan ha......
« Svar #15 skrivet: 01 november 2008, 14:43:29 »
Det har vi märkt ;)
Tar chansen idag... hehe, nu ska vi ta ett bad tillsammans... Brukar bli översvämning då.... VARFÖR??  :crazy: lol lol lol lol lol lol

รติเด็กหญิง มีเพศสัมพันธ์

Utloggad La2841

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #16 skrivet: 03 november 2008, 18:54:19 »
Tja!
kan bara instämma :D.har nu slutat med griniga svenska brudar som vill bara ha ha ha.
Finns bara för mig asiatiska tjejer nu mera  :la :la :la :wank: :wank: :wank:

Smagg

håller med!

Utloggad Musse

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 4354
« Svar #17 skrivet: 03 november 2008, 18:59:08 »
Ja och Thai flickorna vill ju inte ha något :D tur dom är snygga och vet vad en kille behöver i varjefall
LOS 090828-090920 woohooo

Utloggad La2841

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 51
« Svar #18 skrivet: 03 november 2008, 19:54:35 »
Ja och Thai flickorna vill ju inte ha något :D tur dom är snygga och vet vad en kille behöver i varjefall

håller med igen  :clap:

Mrtall

• Gäst
« Svar #19 skrivet: 03 november 2008, 21:06:54 »
Har ni andra också upptäckt, så dyrt det är med gratis thaitjejknull? :coffee

Utloggad Musse

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 4354
« Svar #20 skrivet: 03 november 2008, 21:08:15 »
ja min hemma frågade senast i dag om 3000:- var ju snabb med att säga att sånt inte finns :D inte mig hon är gift med
LOS 090828-090920 woohooo

tsmg

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 09 december 2008, 23:45:15 »
Har ni andra också upptäckt, så dyrt det är med gratis thaitjejknull? :coffee
Är det dyrare än svenskt gratiskn...?

Utloggad soapy

• V.I.P
  • Antal inlägg: 120
« Svar #22 skrivet: 11 december 2008, 17:58:36 »
Går den att bota ???

nope!
Men som tur finns det lindring att få...  :q

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1558
« Svar #23 skrivet: 12 december 2008, 15:39:58 »
Citera
so hon e real girl !!
Med risk för att få smisk...
Jag har aldrig hört någon erkänna att han gift sig och fått barn med en bartjej.
Visst är det märkligt att bartjejerna blir "riktiga" när de träffar faranger och bildar familj.
Vilken lyckligt gift man kommer berätta för sina vänner att hans fru jobbade som hora när de träffades.

Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma är bartjej/hora!

Jag är absolut ingen moralpredikant utan älskar även jag att tillsammans med min fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru leka med asiatiska tjejer. Men vi dejtar inte "the real girls" utan betalar för en stunds nöje precis som man skulle gjort i Sverige om man raggade på krogen och fick bjuda pengapungen tom här.

Slå mig, smiska mig för att jag har en svensk fru som jag älskar och att jag har åsikter i ämnet. :icon_blackeye:
//Ozz

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #24 skrivet: 12 december 2008, 15:52:53 »
Jag har aldrig hört någon erkänna att han gift sig och fått barn med en bartjej.
Visst är det märkligt att bartjejerna blir "riktiga" när de träffar faranger och bildar familj.
Vilken lyckligt gift man kommer berätta för sina vänner att hans fru jobbade som hora när de träffades.

Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma är bartjej/hora!

Jag är absolut ingen moralpredikant utan älskar även jag att tillsammans med min fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru leka med asiatiska tjejer. Men vi dejtar inte "the real girls" utan betalar för en stunds nöje precis som man skulle gjort i Sverige om man raggade på krogen och fick bjuda pengapungen tom här.

Slå mig, smiska mig för att jag har en svensk fru som jag älskar och att jag har åsikter i ämnet. :icon_blackeye:
Alla tjejer kostar på ett eller annat sätt.
Om man vill bo med en tjej från Thailand har man oftast träffat henne på en bar eller ett disco.
Hon kan säkert lite engelska redan och har med all säkerhet haft sex med andra "faranger". Även om hon inte erkänner det.
Kanske inget man erkänner för andra här hemma.
Men vi är inte så oskylldiga själv heller. Men om man ska leva till sammans får man glömma det som hänt tidigare i livet. Precis som man får göra med en tjej från Sverige. Även om man får känna av kritik från andra som inte förstår hur det är här hemma.
Men huvudsaken man trivs själv.
Jag tyckte tydligen lite själv också.
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #25 skrivet: 12 december 2008, 18:45:02 »
Citera
Alla tjejer kostar på ett eller annat sätt.
Jo tack, frugan är inte gratis, det skall gudarna veta  :-)
Citera
Om man vill bo med en tjej från Thailand har man oftast träffat henne på en bar eller ett disco.
Hon kan säkert lite engelska redan och har med all säkerhet haft sex med andra "faranger". Även om hon inte erkänner det.
Det var det jag menade, men... ofta när det kommer en diskussion om giftemål och barn så "mörkas" detta och damen i fråga jobbade på 7 Eleven.
Citera
Kanske inget man erkänner för andra här hemma.
Men vi är inte så oskylldiga själv heller.
Jag pratar väl inte heller "högt" om vårat lilla intresse och jag är absolut inte oskyldig. :q
Citera
Men om man ska leva till sammans får man glömma det som hänt tidigare i livet. Precis som man får göra med en tjej från Sverige. Även om man får känna av kritik från andra som inte förstår hur det är här hemma.
Absolut, har läst en del böcker som säkert många med mig här på TS har gjort också och det livet som många Isan-tjejer m.fl. lever så kan jag absolut förstå att många vill tjäna snabba pengar i Patong eller Pattis. Även om det förmodligen hade legat med i mitt bakhuvud om hon verkligen älskar mig eller mina pengar...
Citera
Men huvudsaken man trivs själv.
Helt klart, jag fördömer absolut ingen men visst är det lite lustigt att alla andras fruar jobbat som barflicka tidigare men "min" fru jobbade på 7 Eleven.
Citera
Jag tyckte tydligen lite själv också.
Att tycka är guld på ett forum. :thumbsup
//Ozz

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #26 skrivet: 12 december 2008, 20:42:18 »
Ett intressant inlägg som jag vill kommentera lite :)

Det riskerar man alltid om man sticker ut hakan men hellre det än att inte utnyttja forumet för vad det är till för, nämligen diskussioner av olika kalibrar ;)
Eller vem som helst med thailändsk flickvän.

Första kvällen när man gjort sig iordning brukar i alla fall jag gå ut till någon bar för att ta några öl.
Det är där i barerna de står. De mörka, vackra skönheterna som lockar dig ner hos dem och får dig att må så bra. Lite smekningar och några vackra leenden senare blir du som vax i hennes händer. Och hon vill följa med dig hem och hon är så exotisk och spännande och hon tar hand om dig på ett sätt som du inte blivit behandlad på förr. Du känner dig ung och stark och vacker och ju fler dagar som ni spenderar tillsammans dessto svårare är det att lämna henne och snart märker du att du är fast.

Det märkte hon redan andra dagen :D

Nu är du tillsammans med en tjej som du träffat i en bar, en s.k. bartjej, men det kan du ju inte berätta för din familj eller dina vänner utan du säger därför att hon jobbade i en butik av något slag och de tror dig såklart.

Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen :'(

Här har du enligt mig fel.
När hon kommit hit och ni bildat familj eller om ni valt att göra det i LOS så är hon inget annat än din flickvän/fru.

Att hon jobbat i bar tidigare innebär inte att hon fortfarande lever det livet.

Hon har ju funnit en man som tar hand om henne och hennes/ditt barn och förmodligen, om ni bor här, börjat arbeta någonstans och tjänar lite egna pengar.
Hon kan skicka pengar till dem där hemma och ändå få en hel del över.
Hon känner glädje över sin nya tillvaro och även om det inte var kärlek som först fick henne att stanna hos dig så kanske hon nu känner det för dig nu.

Jag inbillar mig att de flesta tjejerna, särskilt de från Isaan, börjar att jobba i en bar för att det är den absolut sista utvägen för dem.
Att mer eller mindre tvingas att följa med olika män med olika uppfattningar om vad hygien egentligen är, och ibland vara nästan spyfärdiga av äckel innan han till slut är färdig, gör att deras ribba också sänks. Från drömmen om en ung kille som ska ta henne därifrån så kan en hygglig man i 40-årsåldern, som i regel har ett hyfsat ordnat liv och behandlar henne respektfullt, vara ett bra val ur hennes synvinkel.

Sedan finns det säkert tjejer som ser det som en genväg till snabba pengar för att kunna shoppa lite extra och unna sig lite mer än vad man kan för en lön som man får jobba sig till under ganska många oglamorösa timmar i månaden.

Jag ser ironin och blir gärna den första här att gratulera dig till att ha fått tag i en fru som din. Jag har själv varit gift men det är jag inte längre och trots att jag nu, av olika skäl, bara känner likgiltighet för henne så hade vi också några mycket bra år tillsammans.

Efter henne provade man väl på några andra innan jag tröttnade helt på dem innan jag återfick tron på kvinnorna igen efter min första resa till LOS.

Bartjej?

Jadå!

Vad sa jag till dem här hemma?

Hon jobbar i en affär!!

Nu har jag en thajtjej och om hon jobbat i en bar någon gång vet jag inte och om så vore  :thebirdman: till andras åsikter om det.

Om hon gillar mig eller mina pengar det vet jag heller inte.
Men nu när jag åker ner så har jag sagt till henne att jag mindre pengar med mig än vad jag har och har även gjort upp en budget för dem. Då får vi väl se.

Hon tyckte inte att det gjorde så mycket utan var bara glad över att vi ska få vara tillsammans. Sa hon i alla fall och jag har ingen anledning att inte tro på henne.

Finns ingen anledning till det. snarare bör man  :clap:  :clap: för att du höjde nivån rejält och med ett ämne som är både intressant och konfliktladdat.

Det jag skrivit om är vad många av tjejerna som jag lärt känna berättat och oftast så har de en liknande berättelse. Därmed inte sagt att den överensstämmer med sanningen.

Lite att tänka på:
Om man träffar en tjej, oavsett varifrån hon kommer, som ger dig en riktigt bra avsugning ska man bli svartsjuk för att hon uppenbart sugit av andra före dig eller ska man njuta av den istället?

fran

• Gäst
« Svar #27 skrivet: 12 december 2008, 20:55:25 »
Kurios....tänkvärt och riktigt bra skrivet, dessutom med inslag av ironi. Kan bara hålla med dig, dels vad det gäller tjejernas berättelse och även svenska killars story angående sin TGF "Inte hon inte, hon driver/drev eget företag, jobbade på bank etc etc"...jojo.....that+s life
 :clap:

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #28 skrivet: 12 december 2008, 21:23:01 »
Bra utveckling på mycket av det jag menade, intressant och läsvärt som vanligt från dig Kurios. :thumbsup

Jag vill bara tydliggöra en sak och som du mycker korrekt också påpekade i raderna:
Här har du enligt mig fel.
När hon kommit hit och ni bildat familj eller om ni valt att göra det i  så är hon inget annat än din flickvän/fru.

Att hon jobbat i bar tidigare innebär inte att hon fortfarande lever det livet.

Självklart var det så jag menade, skulle nog skrivit på detta viset i stället:
Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma var bartjej/hora!
(Gick lite snabbt där)
//Ozz

Mrtall

• Gäst
« Svar #29 skrivet: 12 december 2008, 22:16:28 »
Undrar vem som är mest korkad, Ozz eller hans "eländiga" fru.

Jag tippar på hycklare Ozz.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #30 skrivet: 12 december 2008, 22:20:04 »
Bättre om det går snabbt här ;)
Då är vi nog överens i sak :thumbsup

Jag har, om det inte framgick tidigare, inga som helst problem med att vara tillsammans med bartjejer.
De är ofta på bra humör och har en härlig humor.
De tar också hand om dig väldigt bra om du behandlar dem ok.

Det är vanliga tjejer med som fortfarande har sina drömmar om ett bättre liv och som många gånger hoppas att få dela det med dig.

Det de söker är väl i första hand trygget och för dem, som inte vuxit upp i ett tryggt och socialt välutvecklat land som oss, så är trygghet samma sak som pengar.

Det gäller bara att ha ögon och öron öppna och att komma ihåg att det är du som har övertaget även om det ibland inte verkar så.

Du kan alltid hitta en lika fin tjej som henne om du inte tycker att det känns helt bra eller om hon försöker att få dig att ge henne mer än vad du egentligen vill genom att manipulera dig på ett eller annat sätt.

Gå då vidare till nästa för hon är bara ute efter dina pengar.

Jag har träffat olika typer från de beräknande till de vanligaste som för det mesta sitter och dagdrömmer om prinsen som ska ge dem ett bättre liv.

Sedan finns ju de som verkligen har ett annat jobb och som aldrig jobbat i bar och även de har samma härliga humor och de kan ta med dig på olika platser de med.
Fast de har nästan alltid med sig en kompis och du kan glömma sex den kvällen. :nono: Och ett tag framåt..
I alla fall med henne :D

Skulle jag träffa en svensk tjej och tycke skulle uppstå så är jag inte främmande för det heller men i dagsläget håller jag mig till min thaitjej och hoppas på att det kommer att bli bra.

Oavsett vad hon har gjort eller inte gjort innan hon träffade mig :)

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #31 skrivet: 12 december 2008, 22:22:02 »

Eller du MR Tall   lol

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #32 skrivet: 12 december 2008, 22:40:17 »

Hmm, utveckla gärna.
Jag är absolut inte rädd för att argumentera för vad jag tror på och det vore intressant att få veta vad du grundar ditt påhopp på. Vad gör mig till en hycklare i dina ögon?
//Ozz

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1453
« Svar #33 skrivet: 13 december 2008, 12:42:46 »
En hycklare i mina ögon är en som är expert på thaitjejer utan att ens ha varit i landet dom kommer från fool, hm vem kan jag tänka på då ::)

ducce

• Gäst
« Svar #34 skrivet: 13 december 2008, 16:03:42 »
Eftersom jag har haft äran att få träffa Mr Ozz med Fru
så måste jag väl påstå att det är en av de minst
"hyckliga" människor jag känner eller har hört talas om  :hmm
« Senast ändrad: 13 december 2008, 16:09:08 av Ducce »

ducce

• Gäst
« Svar #35 skrivet: 13 december 2008, 16:07:46 »
Och för att anknyta till topic igen så är det väl så att trivs
man med en människa så bryr man sig väl inte om varifrån
hon eller han kommer eller vad vedebörande har haft för
yrke för att försöja sig (och sin familj) tidigare i livet.

Mvh Ducce som är förtjust i tjejer från alla jordens hörn  :thumbsup

Mrtall

• Gäst
« Svar #36 skrivet: 13 december 2008, 16:49:48 »
Hmm, utveckla gärna.
Jag är absolut inte rädd för att argumentera för vad jag tror på och det vore intressant att få veta vad du grundar ditt påhopp på. Vad gör mig till en hycklare i dina ögon?

Jag tycker att alla som "älskar" sin fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru, men knullar med thai-brudar är hycklare, dubbelmoralister, jönsar eller vad vi nu ska kalla dom.

Men jag vill passa på att be om ursäkt för mitt lilla påhopp på just Dej, jag  fool fattade inte ironin först.

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #37 skrivet: 13 december 2008, 17:20:01 »
Jag tycker att alla som "älskar" sin fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru, men knullar med thai-brudar är hycklare, dubbelmoralister, jönsar eller vad vi nu ska kalla dom.

Men jag vill passa på att be om ursäkt för mitt lilla påhopp på just Dej, jag  fool fattade inte ironin först.
För att förtydliga en sak som du kanske missat så har jag aldrig varit otrogen mot min fru.
Hon är naturligtvis alltid med, jag delar mina äventyr med den jag älskar, det är kärlek för mig.
//Ozz

Mrtall

• Gäst
« Svar #38 skrivet: 13 december 2008, 18:00:06 »
För att förtydliga en sak som du kanske missat så har jag aldrig varit otrogen mot min fru.
Hon är naturligtvis alltid med, jag delar mina äventyr med den jag älskar, det är kärlek för mig.

Låter nice. Ni blir jag ju för f-n avundsjuk på Dej! :thumbsup

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
« Svar #39 skrivet: 13 december 2008, 18:03:51 »
Låter nice. Ni blir jag ju för f-n avundsjuk på Dej! :thumbsup
Tjusningen med heta diskusisoner och missförstånd på ett forum har fått ett ansikte... igen :v
//Ozz

Utloggad thailimpan

• Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 693
« Svar #40 skrivet: 13 december 2008, 20:30:47 »
Och för att anknyta till topic igen så är det väl så att trivs
man med en människa så bryr man sig väl inte om varifrån
hon eller han kommer eller vad vedebörande har haft för
yrke för att försöja sig (och sin familj) tidigare i livet.

Mvh Ducce som är förtjust i tjejer från alla jordens hörn  :thumbsup
jag håller fullständigt med Ducce  :thumbsup

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #41 skrivet: 14 december 2008, 11:22:08 »
jag håller fullständigt med Ducce  :thumbsup
Håller också med Ducce.

"Lite att tänka på:
Om man träffar en tjej, oavsett varifrån hon kommer, som ger dig en riktigt bra avsugning ska man bli svartsjuk för att hon uppenbart sugit av andra före dig eller ska man njuta av den istället?"

Gäller samma sak om man har en svensl tjej som vet vad man gör i sängen eller....
Bara en fundering från mig.
Jag tycker att det är upp till var och en vad man tycker.
Men jag fördömmer ingen för det dom gör om det inte gäller misshandel eller barn.
Men jag hatar personer som dömmer andra för att dom andra inte gör som dom gör eller på grund av avundsjuka :nono:
Men jag tycker alla ska respektera andra vad dom än gjort förut i livet eller gör just nu för att klara livet just nu. Inget hor snack eller nått liknade. Dom bar tjejer jag pratat lite med med hjälper till att försörja sina föräldrar eller sina syskon.

Utloggad mema89

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5419
« Svar #42 skrivet: 14 december 2008, 12:19:06 »

Ombyte för nöjer

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 324
« Svar #43 skrivet: 21 december 2008, 08:10:49 »
Kloka ord av någon här, jag skulle inte bry mig ett skvatt om tjejen ifråga har jobbat i bar förut, eller har legat med 1000 killar, det tillhör det förgångna.
Det är ju exakt samma med svenska tjejer, dom kan väl ha legat runt med hur många som helst och det spelar ingen roll, inte för mig iallafall.
Man kan ju inte vara sotis på sånt som har  hänt förut.

Utloggad millemutten

• V.I.P
  • Antal inlägg: 154
« Svar #44 skrivet: 27 december 2008, 00:05:02 »
Asiatiskt så klart!!!

Utloggad Monger

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 217
« Svar #45 skrivet: 27 december 2008, 08:34:42 »
Jag är inte rasist, jag knullar alla färger  :wai2

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 260
« Svar #46 skrivet: 27 december 2008, 09:30:32 »
         Thai damers muff klart bäst,dom vet hur dom ska rida :yahoo
           Även i HUA                HADE

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
« Svar #47 skrivet: 27 december 2008, 17:10:00 »
jag har ännu i skrivande stund ej provat thai muff, jag är i min linda än så länge så att säga.
Men snart så tror jag att min torka ska vara slut  :)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1860
  • Kolla gärna i mina album.
    • My girls of asia
« Svar #48 skrivet: 27 december 2008, 17:14:39 »
         Thai damers muff klart bäst,dom vet hur dom ska rida :yahoo
           Även i HUA                HADE

Thai damers muff klart bäst ???
som rattmuff, pälsklädd ???
men dom thaitjejer jag haft nöjet att träffa och
haft nöje med har inte haft så mycket päls på muttan
 :P ;)
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
« Svar #49 skrivet: 27 december 2008, 17:14:58 »
ja alltså massage har jag ju kört nu i ett drygt år, men inte mer än så.

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
« Svar #50 skrivet: 27 december 2008, 17:16:16 »
héhe , nä dom verkar inte vara så förtjusta i mycket hår överhuvudtaget tycker jag mig ha uppfattat.  :)

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #51 skrivet: 28 december 2008, 11:32:11 »
Tja!
så sant så sant.bara på huvudet  :D

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

Utloggad millemutten

• V.I.P
« Svar #52 skrivet: 28 december 2008, 13:17:13 »
Huvudet räcker fint!

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #53 skrivet: 28 december 2008, 13:40:51 »
                        Ja o långt är de, :crazy:

Utloggad millemutten

• V.I.P
« Svar #54 skrivet: 28 december 2008, 15:44:29 »
ja alltså massage har jag ju kört nu i ett drygt år, men inte mer än så.
Inte det sämsta!

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
« Svar #55 skrivet: 28 december 2008, 21:46:32 »
nej precis, visst är det så att dom flesta thaitjejerna har jäkligt fint hår?
Kanske ska starta en tråd om det, thaitjejers hår...på huvudet alltså
Gillar dom om man pillar med håret eller är det också en skröna att man inte ska klappa en thai på huvudet?

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #56 skrivet: 28 december 2008, 21:54:53 »
nej precis, visst är det så att dom flesta thaitjejerna har jäkligt fint hår?
Kanske ska starta en tråd om det, thaitjejers hår...på huvudet alltså
Gillar dom om man pillar med håret eller är det också en skröna att man inte ska klappa en thai på huvudet?
Det är ingen skröna det där med och klappa thai på huvudet :nono:
Huvudet är högst upp så det ska man ej röra enl buddhismen.
Håret får du dock smeka lite ;)
Ej heller sparka på folk med egen fot. Rör ej heller vid folk med dina fötter.
Inte sitta så folk mitt emot kan se dina fotsulor. (Förolämpning)
Gå ej heller rätt över folk som av någon anledning ligger på gatan eller någon annanstans och sover etc. Gå runt om i stället.
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad mackaman

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 688
« Svar #57 skrivet: 28 december 2008, 22:10:19 »
Tappar du en sedel, stoppa den inte genom att trampa på den, din fot på kungens avbild. AjAjAj, ingen tatuering av Buddha eller kung under knät, för guds kärleks skull

Utloggad mutility

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
« Svar #58 skrivet: 31 december 2008, 06:32:26 »
jag håller med!! jag har inte haft så mycket med svenska tjejer att göra överhuvudtaget. det blev en resa till Paraguay 2003 innan jag fick gula febern (o snöade in på Thailand).... sydamerikanskor är väl så bra på att suga kuk som thailändskorna dock...

det jobbiga med svenska tjejer är att det ska pratas så jävla mycket o planeras för framtid etc.... det slipper man med de buddistiska jäntorna.

det var två polare som fick mig att resa till Thailand efter sydamerika. De mötte mig på flygplasten i Bangkok (den gamla) året var 2004 (feb).. jag hann inte checka in förrns det hade "kirrat" en thailändska åt mig.... o jag somtänkte att jag skulle få lite semester.... men det blev en del slickade fittor istället.... samma kväll som jag kom fick jag en rejäl avsugning av en thailändska.... hon sög o sög o sög o sög..... ollonet var alldeles blodsprängt efteråt... Härligt!!!! :P

Utloggad pelleL

• Brons V.I.P
« Svar #59 skrivet: 31 december 2008, 10:15:51 »
Är du en ny Carl-anton eller? hmmm....börjar undra lite över vissa som liksom ploppar upp här. fool
Jag är ingen ängel eller så, men jag gillar inte riktigt språket, eller rättare sagt, klart man kan säga fitta och allt sånt, men sättet det skrivs på kan många gånger uppfattas som rätt så respektlöst mot thaitjejerna.
Känns väldigt onödigt

Utloggad Haga

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #60 skrivet: 31 december 2008, 11:28:13 »
Är du en ny Carl-anton eller? hmmm....börjar undra lite över vissa som liksom ploppar upp här. fool
Jag är ingen ängel eller så, men jag gillar inte riktigt språket, eller rättare sagt, klart man kan säga fitta och allt sånt, men sättet det skrivs på kan många gånger uppfattas som rätt så respektlöst mot thaitjejerna.
Känns väldigt onödigt

Och alltför vanligt tycker jag. Bartjejer eller inte, spelar ingen roll, alla skall behandlas shysst. Att generalisera som så många gör, prata illa om dem, behandla dem risigt och inte ge dem den respekt de förtjänar är ett stort NO NO.
Forza Gnaget
-Östra Övre-

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #61 skrivet: 31 december 2008, 17:26:13 »
Ja det verkar som om fler och fler dyker upp och dom verkar inte ha läst mycket innan dom skriver.
Så ett tips från mig till alla nybörjare är att läsa lite innan ni skriver så att vi andra inte hoppas på er på en gång.
Men annars är ni välkomman in här med frågor och påståenden.

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 6
« Svar #62 skrivet: 03 januari 2009, 00:43:07 »
Har läst många inlägg här och många är det som hackar på andra angående språkbruk, att dom inte respekterar Thailändskorna, etc. Men för mig ser det ut som om alla här har den förutfattade meningen att det bara finns "barflickor" i Thailand. Att alla tjejer ljuger osv.

Hur många invånare har Thailand? 60-65 miljoner? Pondera att hälften av dom är kvinnor och kanske 20% av dom är i åldern 20-35, för det är väl den åldern som mest diskuteras här? Det blir väl si så där en 6- 6½ miljon ljugande barflickor... Ohhhhh

Jag har aldrig bott i Thailand men jag har en flickvän där, som i och för sig är 40 fyllda. (så hon kanske inte är en barflicka eller en fd, vem vet?) Och jag har väl besökt Thailand kanske 15 ggr. Jag tror mig också med säkerhet veta att det finns så otroligt många Thailändska "fina" flickor i detta underbara land som aldrig skulle kunna tänka sig att jobba som barflicka eller för den delen aldrig ljuger mera än vad tjejerna här i vårat land gör.

Tror det skulle vara nyttigt för en del av er att vidga era vyer lite grann och inte bara besöka bargatorna i Bangkok, Pattya, Phuket osv. Så nästa gång ni besöker Thailand, ta bussen 30-50 mil norröver. Jag kan lova er att ni kommer att få se ett annat Thailand än vad ni är vana vid.

Jag fördömer inte barflickorna, oss alla som gillar flickorna eller bargatorna. Har själv varit där flera ggr och man känner sig verkligen uppskattad som man (även om jag innerst inne vet att det är mina pengar som är uppskattade) och inte som i Svedala där tjejerna granskar en uppifrån och ner och fnyser... Vänder på klacken och går därifrån.
« Senast ändrad: 03 januari 2009, 00:48:27 av Nirvana »

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #63 skrivet: 03 januari 2009, 11:46:59 »
Jag tror inte att alla tycker och tror att det bara finns bartjejer i Thailand.
Men dom flesta träffar mest bar tjejer eller tjejer på semester orterna och där är det lättast att möta en tjej i barerna och dom kan oftast mest engelska vilket gör det lättare.
Men jag vet att många här respekterar att tjejerna som jobbar i barer eller go-go tjejerna gör det på grund av att det kan försörja familjen hemma i byn.
Sedan tror jag att flera av dom som har tjejer där nere har varit uppe i byn och hälsat på också.
Om du läser vad Kurios berättelser så får du en aning om vad flera av medlemmarna har varit med om.
Jag vet flera av TSarna som varit uppe i byarna men inte skriver om det.
Kanske tycker dom att den delen är privat eller så vill/kan dom inte skriva en bra berättelse runt den.
Men jag är av den åsikten att man inte behöver skriva om allt man varit med om här om man inte vill.

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
« Svar #64 skrivet: 03 januari 2009, 12:04:21 »
Det är möjligt att flera har varit på andra ställen än dessa jag nämde, men jag vill citera ett inlägg tidigare i ämnet:

"Nu är du tillsammans med en tjej som du träffat i en bar, en s.k. bartjej, men det kan du ju inte berätta för din familj eller dina vänner utan du säger därför att hon jobbade i en butik av något slag och de tror dig såklart.
Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen"

Det är detta jag menar, hur kan man med säkerhet veta sanningen om man inte har en massa fördomar eller om man själv bara har sett dessa platser jag tidigare nämde och därmed tror att det är så här?

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #65 skrivet: 03 januari 2009, 13:35:21 »

Bäste Nirvana:
Har inte du också fördommar, eller den som skrev detta från början.
Jag citerar:

Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen"

Slut citat.
Nu några frågor:
Hur många gånger har du varit i Thailand?
Din egen erfarenhet av tjejer därifrån?
Träffat andra tjejer än "bartjejer?
Hur är din egen syn på "bartjejer"?
Har du, eller skulle du kunna tänka dig ta hit en tjej som är/har varit i "yrket"?
Vad skulle du säga till dom som frågade hur ni träffades?
O.S.A

"Nu är du tillsammans med en tjej som du träffat i en bar, en s.k. bartjej, men det kan du ju inte berätta för din familj eller dina vänner utan du säger därför att hon jobbade i en butik av något slag och de tror dig såklart.

Det är detta jag menar, hur kan man med säkerhet veta sanningen om man inte har en massa fördomar eller om man själv bara har sett dessa platser jag tidigare nämde och därmed tror att det är så här?

Åtmindstone jag har träffat andra tjejer än "bartjejer"
Har träffat tjejer som jobbar på cargofirmor när jag skickat hem varor jag handlar i Thailand. Likaså har jag träffat tjejer som jobbar på olika ställen jag handlar på.
Det har ju varit till stor hjälp att jag kan språket och vet hur man uppför sej i Thailand.
Dessa tjejer som jag träffat måste man bjuda ut och då har hon kanske även nåt "förkläde" med sej.
Det krävs ju också en del "uppvakning" för att få "något" av dessa tjejer.
Är man inte så länge i Thailand så räcker tiden kanske inte till för detta ;)
Sen kan jag ändå inte förstå att man ska skämmas om man träffar en "bartjej" och tar hit henne här till Sverige.
Många av tjejerna har kanske ingen möjlighet att försörja sej, Speciellt inte om hon har barn.
Hon ska kanske även ta hand om sina gamla föräldrar.(Dom har inget (pensionssystem) där.
I mina ögon är hon värd åtmindstone värd 10 gånger mer än mej eftersom hon har "offrat" sej.
Då ska man lägga hennes "gamla" liv bakom sej.
Att sen andra har andra "uppfattningar och fördommar" får stå för dom.
« Senast ändrad: 03 januari 2009, 14:56:56 av sweden_daddy »
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
« Svar #66 skrivet: 03 januari 2009, 18:30:55 »
Sweden_Daddy, jag tror inte du kände dig speciellt träffad av mitt inlägg, men det finns nog en och annan här som gör det.
Och som kanske bör göra det?

Det där med fördomar förresten, finns väl inte en Svensk som inte har fördomar gentemot Thaitjejer! Åtminstone 90% av dom som undrat var jag träffat min flickvän, undrar på vilken bar...
Men det som retade mig en del i detta inlägg, i denna tråd, var påhoppet på andra medlemmar. Som i mina ögon bara säger det som andra också gör, men kanske i en mera diskret ton. Men som dessa också menar/tycker.                       

Åker ner ni igen i slutet av januari för att träffa flickvännen, ja, jag längtar verkligen efter att få träffa henne igen efter det att jag varit ifrån henne i 2 ½ månad nu. Oavsett hennes tidigare förflutet. Som jag riktigt ärligt inte är det minsta intresserad av, och inte har en aning om, men jag försöker njuta av nuet och blicka framåt.

Utloggad ivar

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
« Svar #67 skrivet: 03 januari 2009, 18:34:15 »
Ja det verkar som om fler och fler dyker upp och dom verkar inte ha läst mycket innan dom skriver.
Så ett tips från mig till alla nybörjare är att läsa lite innan ni skriver så att vi andra inte hoppas på er på en gång.
Men annars är ni välkomman in här med frågor och påståenden.
Har varit medlem i 7 Månader och idag skrev jag mitt första inlägg.
Är väl inte så där superbra på datorer men det ska nog gå bra.
 :thumbsup

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
« Svar #68 skrivet: 03 januari 2009, 18:36:14 »
Måste bara få tillägga, gillar detta forum skarpt. Inte en massa bortförklaringar om varför man gillar alla dessa söta Thaitjejer. Utan här är man ärlig...

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #69 skrivet: 03 januari 2009, 18:57:27 »
Sweden_Daddy, jag tror inte du kände dig speciellt träffad av mitt inlägg, men det finns nog en och annan här som gör det.
Och som kanske bör göra det?

Det där med fördomar förresten, finns väl inte en Svensk som inte har fördomar gentemot Thaitjejer! Åtminstone 90% av dom som undrat var jag träffat min flickvän, undrar på vilken bar...
Men det som retade mig en del i detta inlägg, i denna tråd, var påhoppet på andra medlemmar. Som i mina ögon bara säger det som andra också gör, men kanske i en mera diskret ton. Men som dessa också menar/tycker.                       

Åker ner ni igen i slutet av januari för att träffa flickvännen, ja, jag längtar verkligen efter att få träffa henne igen efter det att jag varit ifrån henne i 2 ½ månad nu. Oavsett hennes tidigare förflutet. Som jag riktigt ärligt inte är det minsta intresserad av, och inte har en aning om, men jag försöker njuta av nuet och blicka framåt.

Ingen fara, Jag behöver inte känna mej, vara träffad heller.
Såg att du hade henne "kvar" där nere och ska åka ner igen i slutet på denna månad. Det är bara att lyckönska dej och gratulera.
Dock ett litet råd på vägen, om du nu skickar ner pengar till henne under tiden så skicka inte allför mycket. Dom små liven kan bli "bortskämda" också. Skicka vad du tycker att du har råd med. Du ska ju leva här också. Planerar du och ta hit henne så behövs ju en slant till det också och då är det bra och ha lite i "madrassen"

Är det så att folk får, har fördommar för och om att du tar hit tjejen så ett gott råd från mej är att du ska bära ditt huvud högt.
Du har inget att skämmas för.
Deras ( killarnas) bottnar nog bara i att du gjort något som dom också vill men av någon anledning inte vågar.
När det gäller Svenska tjejernas fördommar mot Thaitjejer så bottnar det nog i att Svenska tjejen känner sig hotad och ratad till förmån för den tjej du har tagit hit.

Sen har ju också "västerländska" tjejer numera en tendens att svälla över på alla håll och kanter och det är inte i min smak direkt. Därav också min smak för Thaitjejerna och andra som kommer från Asien :P
« Senast ändrad: 03 januari 2009, 19:07:48 av sweden_daddy »
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #70 skrivet: 03 januari 2009, 19:01:57 »
Du blir nog varm i kläderna också vad det lider.
Välkommen hit också.
Du har ju 2 inlägg redan ;)
« Senast ändrad: 03 januari 2009, 19:08:29 av sweden_daddy »
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #71 skrivet: 03 januari 2009, 19:12:42 »
Finns ju kanske några med "fördommar" som smyger in
här då och då och smyg :wank: :wank: till bilderna
och filmerna som finns här också ;) ;)
 lol lol
ฉันรักหญิงไทย

fran

• Gäst
« Svar #72 skrivet: 03 januari 2009, 19:34:45 »
Mkt sannolikt........vargen i fårakläder som Thaksin sa!!
 lol

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #73 skrivet: 05 januari 2009, 11:46:19 »
Du är välkommen hit och det spelar ingen större roll om du är bra på datorer eller inte.
Huvudsaken är att du kan skriva lite och fylla på med lite med dina kunskaper om Thailand.

Måste bara få tillägga, gillar detta forum skarpt. Inte en massa bortförklaringar om varför man gillar alla dessa söta Thaitjejer. Utan här är man ärlig...
Ja varför ska man inte vara ärlig om vad man gillar.
Svenska tjejer har varit ärliga om att dom gillar killar från Italien, grekland, osv in ett antal år.
Nu är det dags att vi erkänner också  :-)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #74 skrivet: 05 januari 2009, 12:15:28 »
Du är välkommen hit och det spelar ingen större roll om du är bra på datorer eller inte.
Huvudsaken är att du kan skriva lite och fylla på med lite med dina kunskaper om Thailand.
Svenska tjejer har varit ärliga om att dom gillar killar från Italien, grekland, osv in ett antal år.
Nu är det dags att vi erkänner också  :-)

Nu är det dags att vi erkänner också 
Amen to that :hb :hb
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad chuuna

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
« Svar #75 skrivet: 05 januari 2009, 13:05:08 »
 :P :P De gäller gammal som ung europé,De är ett sug som T-Damerna har och de går inte o motstå,
    Eller är de en förtrollning,Ja nått är de. :wai2 :wai2
      Även i HUA,

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #76 skrivet: 05 januari 2009, 18:53:30 »
Jag är också beredd att höja högerarmen och avlägga min ed:

Jag X Y-son älskar och beundrar flickor komna från Asien. Jag har speciell förkärlek för kvinnorna från Thailand för att dom är så söt och oerhört trevliga. Jag vill också tillägga att jag även älskar fillipinskor, japanskor, koreanskor och vissa stammar i Kina. Jag vill dock poängtera att jag respekterar dem till FULLO oavsett ålder, yrke, (och kön kanske man borde tillägga hehe).

Nu är jag heller ingen monogam kille utan älskar även negresser och latinskor något så oerhört!

Tack för ordet! I LOVE THAILAND.

Utloggad ivar

• Junior
  • *
« Svar #77 skrivet: 06 januari 2009, 17:11:35 »
Det var just det...

Vågar knappt erkänna det här, men jag har aldrig varit i Thailand.
Men jag älskar Asiatiska tjejer så därför smyger jag lite här.

Hoppas kunna spara till en resa till Thailand vad det lider men just nu är det lite svårt med pengar.
Då får man hänga här och lyssna på er proffs.

Nästan som att resa själv  :thumbsup

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #78 skrivet: 06 januari 2009, 17:41:13 »
Det var just det...

Hoppas kunna spara till en resa till Thailand vad det lider men just nu är det lite svårt med pengar.

Här behöver du inte skämmas och "smyga" in för att du gillar Thaitjejer ;)
Det är ju därför vi är här och forumet här finns till för oss. :hb
En del har ju säkert en del fördommar om både oss som gillar asiatiska tjejer och om "tjejerna" i synnerhet.
Har ju sett en del fördomsfulla som kanske "smygit" sig in här och tagit en "stilla" smyg :wank: :wank: trots allt.

Sätt ditt sparande på lång sikt också. Kanske en "tusing" eller 2 på ett år så är du snart av med "oskulden" du också. ;)
Som sagt känn dej som hemma här och  :hb :hb
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
    • hgs.st
« Svar #79 skrivet: 06 januari 2009, 19:58:26 »
Det var just det...

Kul att du skriver lite fast du inte har varit nere.
Men det finns fler här som skriver rätt mycket fast dom inte varit på plats.
Ett tipps om du inte har så mycket pengar är att åka på lågsäsong då resorna och boendet är billigare då.
Vädret är lite sämre än på högsäsongen.
Flera av tjejerna åker också hem på lågsäsongen med det finns flera att välja på ändå.
Välkommen till TS

Utloggad ivar

• Junior
  • *
« Svar #80 skrivet: 06 januari 2009, 19:59:18 »
Här behöver du inte skämmas och "smyga" in för att du gillar Thaitjejer
Sätt ditt sparande på lång sikt också. Kanske en "tusing" eller 2 på ett år så är du snart av med "oskulden" du också.
Som sagt känn dej som hemma
Nä skäms gör jag inte! Kan inte förstå varför man skulle det? Och för att dämpa den värsta "gula Febern" så har jag ju för länge sedan upptäckt Thaimassage  :yahoo
Visst har man dåligt med stålar men så fort jag har lite över tja då.....

Men eftersom jag har hängt här ett tag redan så känner jag ju till en del, och välkommen det känner jag mig.
 :hb

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #81 skrivet: 06 januari 2009, 20:08:52 »
Nä skäms gör jag inte! Kan inte förstå varför man skulle det? Och för att dämpa den värsta "gula Febern" så har jag ju för länge sedan upptäckt Thaimassage  :yahoo
Visst har man dåligt med stålar men så fort jag har lite över tja då.....

Men eftersom jag har hängt här ett tag redan så känner jag ju till en del, och välkommen det känner jag mig.
 :hb

Många med dej har dåligt med "stålar" särskilt så här efter 2 "storhelger"
Gratis också till upptäckten av "Thaimassagen" Skulle det nu vara med HE (happy ending) så är det ett +  ;) ;)
Du bör kanske då vara lite återhållsam med adressen om någon skulle vilja ga PM här. Finns andra forum för sånt.
När eller om du tittat igenom bilderna här på detta forum finns det fler på min sida. :D :D
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad ivar

• Junior
  • *
« Svar #82 skrivet: 06 januari 2009, 20:23:20 »
Gratis också till upptäckten av "Thaimassagen" Skulle det nu vara med HE (happy ending) så är det ett + 
Du bör kanske då vara lite återhållsam med adressen om någon skulle vilja ga PM här. Finns andra forum för sånt.
När eller om du tittat igenom bilderna här på detta forum finns det fler på min sida.
Hehehe nä dela med mig är jag inte intresserad av, har jag nu funnit mitt eget lilla vattenhål så är jag ego  ;)
Ja jag har förstått att du gillar att lägga upp bilder och det är ju trevligt. Nu är ju inte jag personligen såååå intresserad av att titta på en bild och  :wank: jag föredrar nog "the real thing" så att säga ;)

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #83 skrivet: 06 januari 2009, 20:34:53 »
Hehehe nä dela med mig är jag inte intresserad av, har jag nu funnit mitt eget lilla vattenhål så är jag ego  ;)
Ja jag har förstått att du gillar att lägga upp bilder och det är ju trevligt. Nu är ju inte jag personligen såååå intresserad av att titta på en bild och  :wank: jag föredrar nog "the real thing" så att säga ;)
Jag måste "tömma" av "lite" (läs mycket) bilder som jag samlat på mig under några år. Bilderna skulle ju iofs vara till en "sida" och nu blev det så också ändå:D
Tyckte det var synd att bara "kasta" dom. Kan ju alltid "glädja" någon eller inspirera andra att åka till Thailand. Helt enkelt "smitta" dom med Gula Febern. Jag som dej föredrar the real thing också.
Har ett par "ställen" här nere också med HE om inget annat. Har ju även fått en "hushållerska" av thailändst ursprung som ser till att jag mår bra några dagar i veckan ;) ;)
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
« Svar #84 skrivet: 07 januari 2009, 20:45:28 »
Det var just det...

Då får man hänga här och lyssna på er proffs.:thumbsup

Leta efter sista minuten resor på nätet varje dag så kan jag garantera dig att du hittar billiga resor, jag tex, åker nu i slutet av januari. Hittade biljetter för 4556:- med Air China, fick hit fröken min i september från Thailand för 5560:-, då reste hon med Qatar, i juni åkte jag med Thai för 4800:-...
Och lever billigt gör du, helt OK hotell i BKK för 800b natten med Pool. osv, osv. Det som kan dra iväg lite i stålar är ju damerna, men om du hittar ngn som vill hänga med dig i typ en vecka så blir det billigare och sen så är det ju bara att byta dam om du vill och har lust. Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende. Jag menar, man lever ju bara 1 gång. Varför vänta?

Bifogar en bild på en söting jag hade 1 vecka nu juni...

[bifogad fil raderad av administratör]
« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:27:28 av Nirvana »

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #85 skrivet: 07 januari 2009, 21:03:38 »
Leta efter sista minuten resor på nätet varje dag så kan jag garantera dig att du hittar billiga resor, jag tex, åker nu i slutet av januari. Hittade biljetter för 4556:- med Air China, fick hit fröken min i september från Thailand för 5560:-, då reste hon med Qatar, i juni åkte jag med Thai för 4800:-...
Och lever billigt gör du, helt OK hotell i BKK för 800b natten med Pool. osv, osv. Det som kan dra iväg lite i stålar är ju damerna, men om du hittar ngn som vill hänga med dig i typ en vecka så blir det billigare och sen så är det ju bara att byta dam om du vill och har lust. Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende. Jag menar, man lever ju bara 1 gång. Varför vänta?

Bifogar en bild på en söting jag hade 1 vecka for free nu juni...

"Söt" liten dam det där. Fullt i "klass" med mina.

citat:
 Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende.
slut citat:
Det här gillar jag inte riktigt som du skrev.
jag brukar ge mina "tjejer" mer än mat och boende.
Hon ska ju trots allt "leva" hon också. Tänk på att hon har kanske lite "försörjningsplikt" gentemot sina "gamla" föräldrar. Hon har kanske också barn som ska försörjas. Det är ju lite lågt att vara "snål" därnere. Jag och säkert många med mej tycker att tjejerna är värda "lite slantar".
Den nya tjejen som jag "träffat" här i Sverige berättade att hennes "gubbe" här var så snål att han skrek om utgifter när han "sket" vilket också gjorde att "damen" i fråga började titta sej om efter en ny kille. Nu sammanföll det sig så att jag också tittade efter ny tjej och på den vägen är det.
Nu ska man inte "ösa" pengar över tjejerna heller utan hålla det på en lagom nivå givetvis.
« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:07:54 av sweden_daddy »
ฉันรักหญิงไทย

Utloggad Nirvana

• Nybörjare
« Svar #86 skrivet: 07 januari 2009, 21:23:49 »
OK, ändrar det till mat och boende och en del pengar, men inte kostar det lika mkt som om man skulle ha en eller flera varje dag i tex, BKK.
Det var mer det jag var ute efter, att det inte behöver bli så dyrt att åka ner.
Dessutom så är det rätt skönt att veta vem man har bredvid sig när man vaknar upp på morgonen.
Vill också minnas att jag köpte en laptop åt tösen på bilden. Det var hon väl värd kan jag lova.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt klumpiga uttryck.

« Senast ändrad: 07 januari 2009, 21:28:02 av Nirvana »

Utloggad Cheva

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
    • My girls of asia
« Svar #87 skrivet: 07 januari 2009, 21:36:38 »
OK, ändrar det till mat och boende och en del pengar, men inte kostar det lika mkt som om man skulle ha en eller flera varje dag i tex, BKK.
Det var mer det jag var ute efter, att det inte behöver bli så dyrt att åka ner.
Dessutom så är det rätt skönt att veta vem man har bredvid sig när man vaknar upp på morgonen.
Vill också minnas att jag köpte en laptop åt tösen på bilden. Det var hon väl värd kan jag lova.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt klumpiga uttryck.

Micke

Ingen fara, har bara haft lte debatt om detta innan idag Irl. Även lite debatt om "fördommar" om tjejerna.
Det "brukar" ju ofta bli lite extra till tjejerna ändå. Kanske något besök hos "guldsmeden". Dom små liven är ju tokiga i det med :D
Och alla andra "statusprylar" också för den delen lol
Tror du hon behöll "laptopen" eller sålde den så fort du vände ryggen till ::) Förekommer det med.

Det andra instämmer jag i till fullo :clap: :clap:

Lycka till sedan med damen som kommer.
Ska du sen "butterfly" så får du vara försiktig. Dom har en "tendens" att vara svartsjuka av sig. Då får man "passa" dom nedre "regionerna" så att det inte blir cut-cut där lol lol

ฉันรักหญิงไทย

* Info

• *Antal Medlemmar: 11033
  • *Senast: Lören

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 37
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 27
  • *Totalt: 33