0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hej bröder !! vill bara meddela att efter min resa till filippinerna fick tag på den underbaraste av den underbaraste tjej och väntar mitt första barn med henne !! lyckan är total och efter detta ingen mer bortskämd svensk fitta för min del !! men en sak är inte att förglömma respektera dom tjejerna högre än dom svenska för dom ger 10 ggr mer tillbaka !! och dom har haft det mycket jävligare än någon annan på jorden !
tja träffades på ett helt vanligt diskotek i manila ! men hon är uppväxt i bergena i djungeln so hon e real girl !! nej vi lever i tråkiga swedala men håller på och kollar boende för kommande vintrar hehe
Går den att bota
Vänta tills du upptäcker den filippinska avundsjukan... Då önskar du något annat.... Egen erfarenhet eftersom jag fortfarande bor ihop med en, hon är från Il locano del sur, San Juan... Därmed är jag i princip aldrig längre online här, fråg kurios....
Det har vi märkt
Tja!kan bara instämma .har nu slutat med griniga svenska brudar som vill bara ha ha ha.Finns bara för mig asiatiska tjejer nu mera Smagg
Ja och Thai flickorna vill ju inte ha något tur dom är snygga och vet vad en kille behöver i varjefall
Har ni andra också upptäckt, så dyrt det är med gratis thaitjejknull?
so hon e real girl !!
Med risk för att få smisk...Jag har aldrig hört någon erkänna att han gift sig och fått barn med en bartjej.Visst är det märkligt att bartjejerna blir "riktiga" när de träffar faranger och bildar familj.Vilken lyckligt gift man kommer berätta för sina vänner att hans fru jobbade som hora när de träffades.Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma är bartjej/hora!Jag är absolut ingen moralpredikant utan älskar även jag att tillsammans med min fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru leka med asiatiska tjejer. Men vi dejtar inte "the real girls" utan betalar för en stunds nöje precis som man skulle gjort i Sverige om man raggade på krogen och fick bjuda pengapungen tom här.Slå mig, smiska mig för att jag har en svensk fru som jag älskar och att jag har åsikter i ämnet.
Alla tjejer kostar på ett eller annat sätt.
Om man vill bo med en tjej från Thailand har man oftast träffat henne på en bar eller ett disco.Hon kan säkert lite engelska redan och har med all säkerhet haft sex med andra "faranger". Även om hon inte erkänner det.
Kanske inget man erkänner för andra här hemma.Men vi är inte så oskylldiga själv heller.
Men om man ska leva till sammans får man glömma det som hänt tidigare i livet. Precis som man får göra med en tjej från Sverige. Även om man får känna av kritik från andra som inte förstår hur det är här hemma.
Men huvudsaken man trivs själv.
Jag tyckte tydligen lite själv också.
Med risk för att få smisk...
Med risk för att få smisk...Jag har aldrig hört någon erkänna att han gift sig och fått barn med en bartjej.Vilken lyckligt gift man kommer berätta för sina vänner att hans fru jobbade som hora när de träffades.
Därmed inte sagt att det inte är så att din fru och ditt kommande barns mamma är bartjej/hora!
Jag är absolut ingen moralpredikant utan älskar även jag att tillsammans med min fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru leka med asiatiska tjejer. Men vi dejtar inte "the real girls" utan betalar för en stunds nöje precis som man skulle gjort i Sverige om man raggade på krogen och fick bjuda pengapungen tom här.
Slå mig, smiska mig för att jag har en svensk fru som jag älskar och att jag har åsikter i ämnet.
Undrar vem som är mest korkad, Ozz eller hans "eländiga" fru.Jag tippar på hycklare Ozz.
Hmm, utveckla gärna.Jag är absolut inte rädd för att argumentera för vad jag tror på och det vore intressant att få veta vad du grundar ditt påhopp på. Vad gör mig till en hycklare i dina ögon?
Jag tycker att alla som "älskar" sin fruktansvärt tråkiga, elaka och korkade svenska fru, men knullar med thai-brudar är hycklare, dubbelmoralister, jönsar eller vad vi nu ska kalla dom.Men jag vill passa på att be om ursäkt för mitt lilla påhopp på just Dej, jag fattade inte ironin först.
För att förtydliga en sak som du kanske missat så har jag aldrig varit otrogen mot min fru.Hon är naturligtvis alltid med, jag delar mina äventyr med den jag älskar, det är kärlek för mig.
Låter nice. Ni blir jag ju för f-n avundsjuk på Dej!
Och för att anknyta till topic igen så är det väl så att trivsman med en människa så bryr man sig väl inte om varifrånhon eller han kommer eller vad vedebörande har haft föryrke för att försöja sig (och sin familj) tidigare i livet.Mvh Ducce som är förtjust i tjejer från alla jordens hörn
jag håller fullständigt med Ducce
Thai damers muff klart bäst,dom vet hur dom ska rida Även i HUA HADE
ja alltså massage har jag ju kört nu i ett drygt år, men inte mer än så.
nej precis, visst är det så att dom flesta thaitjejerna har jäkligt fint hår?Kanske ska starta en tråd om det, thaitjejers hår...på huvudet alltså Gillar dom om man pillar med håret eller är det också en skröna att man inte ska klappa en thai på huvudet?
Är du en ny Carl-anton eller? hmmm....börjar undra lite över vissa som liksom ploppar upp här. Jag är ingen ängel eller så, men jag gillar inte riktigt språket, eller rättare sagt, klart man kan säga fitta och allt sånt, men sättet det skrivs på kan många gånger uppfattas som rätt så respektlöst mot thaitjejerna.Känns väldigt onödigt
Bäste Nirvana:Har inte du också fördommar, eller den som skrev detta från början.Jag citerar:Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen"Slut citat.Nu några frågor:Hur många gånger har du varit i Thailand?Din egen erfarenhet av tjejer därifrån?Träffat andra tjejer än "bartjejer?Hur är din egen syn på "bartjejer"?Har du, eller skulle du kunna tänka dig ta hit en tjej som är/har varit i "yrket"?Vad skulle du säga till dom som frågade hur ni träffades?O.S.A"Nu är du tillsammans med en tjej som du träffat i en bar, en s.k. bartjej, men det kan du ju inte berätta för din familj eller dina vänner utan du säger därför att hon jobbade i en butik av något slag och de tror dig såklart.Men vi andra, vi som varit nere några gånger och sett ett och annat, vi vet sanningen"Det är detta jag menar, hur kan man med säkerhet veta sanningen om man inte har en massa fördomar eller om man själv bara har sett dessa platser jag tidigare nämde och därmed tror att det är så här?
Ja det verkar som om fler och fler dyker upp och dom verkar inte ha läst mycket innan dom skriver.Så ett tips från mig till alla nybörjare är att läsa lite innan ni skriver så att vi andra inte hoppas på er på en gång.Men annars är ni välkomman in här med frågor och påståenden.
Sweden_Daddy, jag tror inte du kände dig speciellt träffad av mitt inlägg, men det finns nog en och annan här som gör det. Och som kanske bör göra det?Det där med fördomar förresten, finns väl inte en Svensk som inte har fördomar gentemot Thaitjejer! Åtminstone 90% av dom som undrat var jag träffat min flickvän, undrar på vilken bar...Men det som retade mig en del i detta inlägg, i denna tråd, var påhoppet på andra medlemmar. Som i mina ögon bara säger det som andra också gör, men kanske i en mera diskret ton. Men som dessa också menar/tycker. Åker ner ni igen i slutet av januari för att träffa flickvännen, ja, jag längtar verkligen efter att få träffa henne igen efter det att jag varit ifrån henne i 2 ½ månad nu. Oavsett hennes tidigare förflutet. Som jag riktigt ärligt inte är det minsta intresserad av, och inte har en aning om, men jag försöker njuta av nuet och blicka framåt.
Har varit medlem i 7 Månader och idag skrev jag mitt första inlägg.Är väl inte så där superbra på datorer men det ska nog gå bra.
Måste bara få tillägga, gillar detta forum skarpt. Inte en massa bortförklaringar om varför man gillar alla dessa söta Thaitjejer. Utan här är man ärlig...
Du är välkommen hit och det spelar ingen större roll om du är bra på datorer eller inte.Huvudsaken är att du kan skriva lite och fylla på med lite med dina kunskaper om Thailand.Ja varför ska man inte vara ärlig om vad man gillar.Svenska tjejer har varit ärliga om att dom gillar killar från Italien, grekland, osv in ett antal år.Nu är det dags att vi erkänner också
Du är välkommen hit och det spelar ingen större roll om du är bra på datorer eller inte.Huvudsaken är att du kan skriva lite och fylla på med lite med dina kunskaper om Thailand.
Det var just det...Vågar knappt erkänna det här, men jag har aldrig varit i Thailand.Men jag älskar Asiatiska tjejer så därför smyger jag lite här.Hoppas kunna spara till en resa till Thailand vad det lider men just nu är det lite svårt med pengar.Då får man hänga här och lyssna på er proffs.Nästan som att resa själv
Här behöver du inte skämmas och "smyga" in för att du gillar Thaitjejer Sätt ditt sparande på lång sikt också. Kanske en "tusing" eller 2 på ett år så är du snart av med "oskulden" du också. Som sagt känn dej som hemma
Nä skäms gör jag inte! Kan inte förstå varför man skulle det? Och för att dämpa den värsta "gula Febern" så har jag ju för länge sedan upptäckt Thaimassage Visst har man dåligt med stålar men så fort jag har lite över tja då.....Men eftersom jag har hängt här ett tag redan så känner jag ju till en del, och välkommen det känner jag mig.
Gratis också till upptäckten av "Thaimassagen" Skulle det nu vara med HE (happy ending) så är det ett + Du bör kanske då vara lite återhållsam med adressen om någon skulle vilja ga här. Finns andra forum för sånt.När eller om du tittat igenom bilderna här på detta forum finns det fler på min sida.
Hehehe nä dela med mig är jag inte intresserad av, har jag nu funnit mitt eget lilla vattenhål så är jag ego Ja jag har förstått att du gillar att lägga upp bilder och det är ju trevligt. Nu är ju inte jag personligen såååå intresserad av att titta på en bild och jag föredrar nog "the real thing" så att säga
Det var just det...Vågar knappt erkänna det här, men jag har aldrig varit i Thailand.Men jag älskar Asiatiska tjejer så därför smyger jag lite här.Hoppas kunna spara till en resa till Thailand vad det lider men just nu är det lite svårt med pengar.Då får man hänga här och lyssna på er proffs.
Leta efter sista minuten resor på nätet varje dag så kan jag garantera dig att du hittar billiga resor, jag tex, åker nu i slutet av januari. Hittade biljetter för 4556:- med Air China, fick hit fröken min i september från Thailand för 5560:-, då reste hon med Qatar, i juni åkte jag med Thai för 4800:-...Och lever billigt gör du, helt OK hotell i för 800b natten med Pool. osv, osv. Det som kan dra iväg lite i stålar är ju damerna, men om du hittar ngn som vill hänga med dig i typ en vecka så blir det billigare och sen så är det ju bara att byta dam om du vill och har lust. Der räcker många ggr med att du betalar för hennes uppehälle, dvs mat och boende. Jag menar, man lever ju bara 1 gång. Varför vänta?Bifogar en bild på en söting jag hade 1 vecka for free nu juni...
OK, ändrar det till mat och boende och en del pengar, men inte kostar det lika mkt som om man skulle ha en eller flera varje dag i tex, . Det var mer det jag var ute efter, att det inte behöver bli så dyrt att åka ner.Dessutom så är det rätt skönt att veta vem man har bredvid sig när man vaknar upp på morgonen.Vill också minnas att jag köpte en laptop åt tösen på bilden. Det var hon väl värd kan jag lova.Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt klumpiga uttryck.Micke