0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
vilka har fått bäst avsugningen av asiatisk tjej berätta lite recensioner på det
körde upp ett finger i röven på mig
Vilken är den bästa avsugingen du upplevt... En gång på ett glädjehus i Bangkok, så höll en ursnygg kvinna på att suga mig. Ju djupare hon sög, desto mer stönade jag. Hon tittade mig i ögonen, frågade "do you like when I take you deep?""...yes..." stönade jag.Då sträckte hon sig efter en flaska, jag undrade om hon skulle ta sig en sup eller något, hon tog något i munnen... Sen närmade hon sig kuken, såg ut som om hon skulle vissla... medan hon tittade mig rakt i ögonen.Jag har ALDRIG varit så kåt i hela mitt liv. Hon satte sina läppar mot kuken, och lät olja rinna nerför skaftet, hon behöll ögonkontakten. Sen smekte och oljade hon in bollarna och röven på mig, körde upp ett finger i röven på mig, och svalde mig till roten, gång på gång. Hon gjorde det så lätt och smidigt, hon log… och blinkade åt mig. Jävlar, jag skrek av njutning, vilken känsla när kuken gled ner i halsen på henne gång på gång, när det drog ihop sig så stannade hon med kuken i sin hals, och svalde upprepade gånger, masserade min kuk med sina halsmuskler, fingerknullade mitt rövhål långsamt, och masserade bollarna medans det gick för mig.
Hitta på nåt eget. Den där texten har du ju stulit på Flachback - och den var gammal redan då... https://www.flashback.info/showthread.php?t=596293
Gisses
Baksyskorna är inte så dåliga dom heller
Inte jag, men jag läste på ett annat forum att framsyskorna är bäst.I alla fall vad det gäller avsugningar. För det är ju så det heter./raketost
Och vad f-n är baksyskor
f-låt men det är svårt o låta bli
ops vad det blev bakfram när tryckfelsnisse var framme.Jag lovar att skriva fransyskor 100 gånger på tavlan. /raketost
den senaste är ju alltid den bästa och sen är det ju svårt och bara hålla sig till asiatiska flickor när det finns så mycket ensamma mödrar där ute som skriker efter kärlek
Gör det istället för ytterligare 100 inlägg här.
Nu har jag skrivit det 100 gånger på tavlan.Men uppfattade jag tallen rätt om han tycker att jag skall sluta skriva inlägg här? eller han menade nog att jag som straff skulle skriva 100 inlägg här. hehe/raketost
Ny kommen till Sverige igen ja ett antal avsugningar har det blivit några mindre bra men inget att klaga på 2 mån till nästa resa igen
Jasså, vill du utveckla detta med mindre bra ?